Kleurverschil?

Denk dat er amper kleurverschil zit.
Is gewoon bedrog doordat bij de handschoenen veel wit is en bij de laarzen alleen maar zwart en blauw is.
Denk maar aan die bekende trucjes van kleuren, bewegende plaatjes etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens goed gekeken,

Ik kom er ineens achter dat mijn rijbewijs:

rijbewijs%20creditcardformaat.jpg


Vloekt bij mijn motor scooter:

DSCN1280.jpg


'( '( '( '( '(

Gelukkig regent het. Dan neem ik mijn koekblikje mee:

spt3s0ue_resize.jpg



Dan maar snel naar huis:

pink-house-small.jpg


Even een paar liedjes zingen met mijn makkers van "de band":

TheVillagePeople.jpg



Trek het je niet aan hoor. Het is gewoon leuk om te ouwehoeren over zoiets onbelangrijks als kleurtjes van kleding etc.
:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Ook even mijn mening geven dan ;)

Op deze website zie je de handschoenen die jij hebt en die andere van alpinestars.
Alpinestars Racing & Sport Handschuh - FC-Moto.de

Gezien je pak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Denk ik dat de Alpinestars GP-Tech qua kleur blauw beter past bij het blauw van je pak, omdat het wat donkerder is.


Verder vind ik je rijschool wel tegenvallen, als je deze protectie daar al nodig hebt ;) :+

Veel plezier verder met je mooie spullen :}

EDIT: en met het lessen natuurlijk :]
Ja daar heb je wel gelijk in, ik ga ff bellen of ik ze kan ruilen met die + aanbetaling. :)
 
Kleurverschil is volgens mij optisch bedrog.

Omdat het blauw op je laarzen op een zwarte ondergrond zit en op je handschoenen zit het op een witte achtergrond. Je ogen gaan dan rare dingen doorgeven aan je hersens.

check ook dit, zodat je snapt wat ik bedoel:
optical-illusion-1.jpg
 
Maar nu ff serieus, er zit idd kleur verschil in, al denk ik niet dat dat op gaat vallen als je eenmaal aan het rijden bent. Door de zin zal het een en ander gaan verkleuren. Wel is een van de handschoenen die hier is gepost beter qua kleur van je pak dan de andere.
Toen ik begon met lessen, das al weer een aantal jaar geleden, kon ik van een aantal mensen spulletjes over kopen. Met als gevolg: rode Sidi's, kanarigele handschoenen en een zwart pak :P Maar ik zat wel veilig ;)

Nu zag ik laatst hier in een verkoop topic een hele gave knal roze leren jas *O* Moet ik nog wel even voor gaan sparen, helaas vloekt het wel erg bij mijn zilveren motor en gele helm -O- ;)
 
Ik heb eens goed gekeken,

Ik kom er ineens achter dat mijn rijbewijs:

[afbeelding]

Vloekt bij mijn motor scooter:

[afbeelding]

'( '( '( '( '(

Gelukkig regent het. Dan neem ik mijn koekblikje mee:

[afbeelding]


Dan maar snel naar huis:

[afbeelding]

Even een paar liedjes zingen met mijn makkers van "de band":

[afbeelding]


Trek het je niet aan hoor. Het is gewoon leuk om te ouwehoeren over zoiets onbelangrijks als kleurtjes van kleding etc.
:+ :+ :+ :+ :+ :+

vent.... hilarisch _O- _O- _O-
 
Vrijdag *O*

De goedkoopste oplossing is je handschoenen niet bij je laarzen houden. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net Goedhart gebeld, ze hebben de pro tech's voor me besteld, deze nemen ze terug.
Ze gaven me gelijk in het kleurverschil, maar veel mensen maken daar geen probleem van.
 
Ook even mijn mening geven dan ;)

Op deze website zie je de handschoenen die jij hebt en die andere van alpinestars.
Alpinestars Racing & Sport Handschuh - FC-Moto.de

Gezien je pak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Denk ik dat de Alpinestars GP-Tech qua kleur blauw beter past bij het blauw van je pak, omdat het wat donkerder is.


Verder vind ik je rijschool wel tegenvallen, als je deze protectie daar al nodig hebt ;) :+

Veel plezier verder met je mooie spullen :}

EDIT: en met het lessen natuurlijk :]
Haha, ik heb het natuurlijk helemaal niet nodig voor mn lessen, wat ik nu thuis heb liggen is voldoende (compleet stoffen motorpak met protectie) maar het is meer een soort van wannahave wat ik al onwijs lang wil hebben.
Ik vind dat gewoon mooi als je kleuren van je pak/handschoenen/laarzen bij je motor passen.

Ik ga zeker weten wel plezier hebben met me spullen, en ook met lessen natuurlijk. :P
 
Ik heb net Goedhart gebeld, ze hebben de pro tech's voor me besteld, deze nemen ze terug.
Ze gaven me gelijk in het kleurverschil, maar veel mensen maken daar geen probleem van.

... en nadat je ophing hebben ze zich rot gelachen waarschijnlijk. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net Goedhart gebeld, ze hebben de pro tech's voor me besteld, deze nemen ze terug.
Ze gaven me gelijk in het kleurverschil, maar veel mensen maken daar geen probleem van.
Hoop voor je dat die GP-tech's goed zitten. Kreeg zelf enorm veel last van m'n handen vna die dingen. Daarom maar GP-pro's gekocht (die wel lekker zitten).
... en nadat je ophing hebben ze zich rot gelachen waarschijnlijk. :+
_O-
 
Hoop voor je dat die GP-tech's goed zitten. Kreeg zelf enorm veel last van m'n handen vna die dingen. Daarom maar GP-pro's gekocht (die wel lekker zitten).

Helemaal mee eens!

Ik rij zelf ook met de GP-Pro's, die zitten vele malen beter (soepeler) dan de GP-Tech's

Mijn advies, neem dat hele kleine kleurverschil voor lief, jij gaat spijt krijgen
 
Kom er net achter dat het wit van mijn zonnebril anders is dan dat van mijn laarzen, nu kan ik me niet meer vertonen op terrasjes. '(

Kleurverschil is vet stoer en racy enzo trouwens!

315440.jpg


:+
 
Kom er net achter dat het wit van mijn zonnebril anders is dan dat van mijn laarzen, nu kan ik me niet meer vertonen op terrasjes. '(

Kleurverschil is vet stoer en racy enzo trouwens!

[afbeelding]

:+


DAT KAN toch niet? De voorband heeft een andere zwarte kleur dan de achterband. Wat een loser zeg!
Ook een vreemde lesmotor btw.
:+
 
DAT KAN toch niet? De voorband heeft een andere zwarte kleur dan de achterband. Wat een loser zeg!
Ook een vreemde lesmotor btw.
:+

Staat anders keurig RizLa op ... })

Ik snap ook niet waarom ze bij Suzuki al die andere letters erop geplakt hebben....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan