Vele onderdelen voor de VF750F

Mattheus

Die hard MF'er
7 dec 2007
392
0
zwijndrecht
Deze VF750F gaat in onderdelen de deur uit ,geprobeerd hem in zijn geheel te verkopen maar dan krijg ik biedingen waarvan je broek afzakt!
Leuk hoor voor 15 euro adverteren en dan biedingen krijgen van 160 tot 175 euro ;( .
Dus proberen we het hier maar even :) .

de motor zag in 1988 het levenslicht,
Heeft ongeveer 46000 km gelopen

alle onderdelen zijn nog voorhanden alleen de tank heeft al een ander baasje gekregen.

wat zit er(nog)op

stuur/top kuipje links wat beschadigd
tellerwerk, alles functioneerd

contactslot , met sleutel natuurlijk
een spiegel links
kabelboom
bobines
carburateurset

motorblok, in goede staat heeft een kleine lekkage op de kop moet om de 300 km wat(0.250ltr)bijvullen
benzinepomp
Radiateur
waterpomp
zadel in prima staat geen scheuren en/of mankementen!
zijkappen compleet en heel (lakset heeft dat geloof ik)
achterlicht

maar zoek je een onderdeel wat ik niet heb beschreven? gaarne even een berichtje of een mailtje


full
 
Laatst bewerkt:
Ik had je al een mailtje gestuurd van de week...maar geen reactie op gehad. Daarom via deze weg.

Ik ben geinterreseerd in de collector en de carburateurset. Stuur maar een pm of mail me even wat je er voor wilt hebben.
 
beste Joris,
heb helaas even geen gebruik kunnen maken van internet, mijn provider vondt het nodig om bepaalde sites te blokkeren
verder heb ik afgelopen maandag een zware schouder blessure opgelopen en kan dus even niet aan het demonteren beginnen.

ik zal je een pm sturen over de prijs van de door jou gevraagde onderdelen.
Maar eerst moet is de onderdelen ervan af halen om de technische staat te bekijken, dat lijkt me wel zo eerlijk.
Zoals ik het nu kan bekijken zien ze er goed uit maar ... even de algehele staat bekijken dan komen we zeker tot zaken.
 
beste MF gebruikers,
de uitlaat is in zon slechte staat bij nader onderzoek dat hij niet geschikt is voor verkoop
is totaal doorgerot! ligt nu bij de oudijzerboer
 
Terug
Bovenaan Onderaan