Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er zeker weten wel oren naar.
Dan moeten we maar even wat afspreken van hoe nu verder. Ik weet niet waar je woont maar ik kom uit omgeving rotterdam. En rij elke week richting Emmen.
Dus als dat op de route ligt kan ik het zo ophalen. En anders heb ik eventueel een mooi excuus voor een ritje ;)

Zeg het maar, its up 2 you.


ok top, ik ga de 22 voor 2 weken op vakantie... misschien dat ik hem maandag van m'n Z af kan halen en dan op de post doen?
 
op het piccie zonder voorband,maar nu zit er alweer een andere op....is me 3e alweer sinds ik de Z heb -O- :P

dit keer een Michelin Pilot power 2CT,kijken of die gaat bevallen

Achter zit momenteel een Pilot Road 2CT bij de weg
full
 


.....Arie & Coli....

edaa6cef47faea17a8ab71e4872768ed


:]


Mooie plaat heb je op je rug Arie O-)
 
Laatst bewerkt:
ok top, ik ga de 22 voor 2 weken op vakantie... misschien dat ik hem maandag van m'n Z af kan halen en dan op de post doen?

Ja ik vind het prima. Dan kan ik hem in het weekend mooi erop knutselen in mijn vakantie haha.

Zeg maar wat je moet weten en hoe het met de knaken gaat.

Je kan ook een pm sturen over hoe je het wilt doen. Ik hoor het wel.
 
klopt, maar ergens halverweg Berescheid kom je er achter dat er wel erg veel beweging in je frame zit, omdat er zoveel meekon, en op de terugweg wordt het pas echt goed duidelijk dat je met koffers al snel te zwaar beladen bent... |( :]

[afbeelding]

succes met inpakken :+

Da's mooi kaal ;) Ik hoef gelukkig niet zoveel mee te slepen, het zijn maar 5 daagjes. Laatste keer naar Portugal geen centje pijn gehad met bepakking voor 3 weken (weliswaar op een ZXR750 maar toch...)

Ben benieuwd hoe de Z zich houdt...
 
moest er nog bijkomen ook, ik doe daar 30000km over en jij zou dat evenaren in 1 rit(je)

in your dreams mate _O-


vandaag zumo opgehaald, gelijk die zilveren kappen eraf en zwarte erop *O*
nou ff weekje hobbiën en vanaf volgende week zondag 3 weken geen kinderen, ga es kijken of ik iedere avond een rit kan doen (mits beetje redelijk weer)

staan er genoeg op gpstracks


Ad, kijk ook even in dit topic.
 
Ben je ff een week weg is er een nieuw deel.

Mag deze in de openingspost:



full













geintje }) :+
 
Laatst bewerkt:
Heb er een nieuwe kettingset op *O* Maar wat zat die moer aan de voorkant godskolere vast zeg.... 10 minuten met de luchtsleutel aan de gang geweest -O-

Is er eigenlijk een speciale sleutel voor die moer nodig? Kon er niets over vinden in de handleiding en een gewone dop past er eigenlijk niet op door het uitsteeksel en de niet-scherpe hoeken.... Er past wel gewoon een sleutel 23 op en daar heb ik 'm dan ook maar mee vast gedraaid...

Heb alleen een ketting van 114 schakels gekregen en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen de hele boel erin zat -O- Na het Eifel tripje maar even de boel weer openslijpen en 2 schakels eraf halen en weer vastzetten B|
Kettingspanners zitten nu op het allerlaatste streepje :/
 
was al aan t meelezen daar, nooit weg die info.

en ik weet nou ook dat jij er een hebt, ook nooit weg.

ga komende week ff e.e.a. proberen, mapsource, gps tracks

eens kijken of me dat gaat lukken.


Ben ook al anderhalve week alles aan het uitzoeken. :9~
Heb je ook een bluetooth setje ?

Ik doe alles nu nog met oordopjes (draadje) wat me overigens nog steeds goed bevalt.
Daarstraks even met route's aan het stoeien geweest mbt (auto)vakantie.

Zelfs op een site als viamichelin kan je een route opslaan in een Garmin bestand.
Je slaat hem op op je pc en opent hem dan in mapsource. Dan herberekenen
en voila.

Onroute is ook leuk. Je wilt bv een route in de ardennen of eifel rijden.
Je kiest dan een plaats, dan hoeveel km de rondrit moet zijn en klik
je hebt een route over mooie weggetjes. :9
 
Rustig joh ;)

Keuze maken was een beetje moeilijk, dus maar voor 2 gekozen

[afbeelding]

de linker 2 gaan over 6 weken met ons mee naar huis *O*
Gefeliciteerd met de tweeling! :Y *O*
Dus jullie konden het toch niet laten?
Het loopt nog eens slecht met je af jongen......


Nu al regelmatig fietsen en straks weer rennen achter de honden aan.....(zit je pak zooo strak?)
 
neu, band stond op 2,9, gewoon veul te zwaar en veul te hard gereden, antwerpen bijna thuis, toen nog maar even hooguit 110 gereden.... eerste een tijdje linkerbil - rechterbil afgewisseld en motor schuingehouden om een ander deel van de band te belasten, maar trok wel erg aandacht.... O-) boeteloos thuisgekomen :Y


Vind 2.9 wel erg veel loopt al gauw op tot 3.1 tijdens het rijden.

O ja Michelin adviseert trouwens 2.5 achter

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan