suzuki savage houdt in

corino

Rookie
18 jun 2008
5
0
dordrecht
hallo beste motorvrienden
Ben een nieuw gebruiker van dit forum, en wil gelijk een vraag plaatsen.
Laatst reed ik van mijn werk naar huis op mijn suzuki savage 650 bj, 96 toen hij plots ging inhouden (reed toen op de snelweg met 100 km).
Het eerste wat in mij op kwam was benzine op, rijdendeweg benzinekraan op reserve gezet.
Tot mijn verbaassing bleef hij stotteren,toch maar door gereden naar huis.
Thuis aan gekomen ben ik gaan zoeken, zonder resultaat (tank zat half vol).
Heb de volgende dingen geprobeerd:Bougie vervangen
Ontluchting benzine tank na gekeken
Brandstoftoevoer
Luchtfilter schoon gemaakt
Carb. schoon gemaakt
Maar aan al dit licht het niet, als jullie nog ideeen heb dan sta ik daar open voor.
Moet er nog wat aan toevoegen dat de motor bij stationair en bij hoge toeren het wel goed doet, het midden gebied is kl#ten. :(

Bijvoorbaad dank corino :]
 
Houd hij echt in, of begint hij te stotteren?
Vonken de bougie's goed?
 
Laatst bewerkt:
Ook al meet de bobine goed kan het toch de bobine zijn.Probeer eens een ruilbobine.
Openliggende bedrading kan ook nog.
Leuke speurtocht zoiets.Kan ff duren maar met een paar pilsjes op een regenachtige zondag ook wel weer leuk om te doen.
 
Ook al meet de bobine goed kan het toch de bobine zijn.Probeer eens een ruilbobine.
Openliggende bedrading kan ook nog.
Leuke speurtocht zoiets.Kan ff duren maar met een paar pilsjes op een regenachtige zondag ook wel weer leuk om te doen.

+1

bagger weekend
 
misschien een klein scheurtje in het membraam van de carburateur en probeer is een andere bougie kan door slaan op bepaalt toerental
 
Laatst bewerkt:
hallo murhp en shopjan
ik gaat dit vandeweek gelijk even proberen.
hoop met een goed resutaat tekomen
hebben jullie misschien een adres voor een tweedehands of ruil bobine?

gr corino ;)
 
hallo murhp en shopjan
ik gaat dit vandeweek gelijk even proberen.
hoop met een goed resutaat tekomen
hebben jullie misschien een adres voor een tweedehands of ruil bobine?

gr corino ;)

probeer Zwart motoren h.a.Lorenzstraat in zwijndrecht (lekker in de buurt) ik ken hem verder niet maar had via via wel eens van hem gehoord
http://www.zwartmotoren.nl/
 
Laatst bewerkt:
Hoi corino,

Is de benzinekraan in orde? Bij de Savage wil de benzinekraan weleens vervelend doen, op standje "pri" heb je dan nergens last van.

(ik ga er even van uit dat je de carburateur grondig nagekeken hebt op "onregelmatigheden". )
 
Bedankt voor de reactie's

hoop dat ik er nu uit ben met mijn probleem.
*O*

er zat een piep klein plantje in mijn sproeier _O-




corino :]

full
 
haha, las net dit topic door, en toen ik je probleem las, dacht ik meteen, een verstopte sproeier... probleem heb ik ook een paar keer gehad met mijn savage... benzine filter er op met nieuwe slangen... carb. ultrasoon laten reinigen.. kwam echt heeeeel veeeel bagger uit zetten... en rij nu al een goede tijd zonder een enkel probleem:)
 
nee hij doet het weer als van ouds, speert er lekker vandoor .
ik wil iedereen bedanken voor het mee denken en misschien tot ziens (langs de weg)en houden alles scherp in de gaten op mf.
gr, corino :] *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan