uitlaatdemper Laser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Bij aankoop van mijn motor-met-lekke-uitlaatdemper kreeg ik een Laser uitlaatdemper erbij. Deze is niet pasklaar maar moet door de handige doehetzelver pas gemaakt worden. Daar ik niet beschik over de middelen om te lassen of te slijpen verkoop ik de demper.

Metaalkleurig met in grote zwarte letters het merk LASER erop. Het metaal zitten wat krasjes op. Verder is de demper (vermoedelijk) voor geen enkele motor pasklaar, dient door de bovengenoemde doehetzelver zelf gedaan te worden.

Foto heb ik niet, maar voor wie echt interesse heeft kan ik er 1 maken.

Eventueel te ruil tegen onderdelen voor de Honda VFR400R, type NC24, bouwjaar 1988.

-mooie witte topkuip
-mooie witte tank
-nieuwe voorremblokjes
-pasklare uitlaatdemper

Of teab :)

Groeten, Karl
 
aan welke prijs zit je te denken ?

Eigenlijk nergens aan, wat kost zo'n ding normaal gesproken? :?

Wil je iets roepen of wil je eerst een vraagprijs horen en dan alsnog iets roepen
:z

Groeten, Karl

EDIT: oké, op mp vragen ze voor de meeste gebruikte dempers rond de 150 eu, laat ik de vraagprijs voor de mijne stellen op 100 eu?
 
Laatst bewerkt:
oeps!! Sorry Cor, ik was bijna vergeten dat ik dit topic geplaatst had..

Dat E-keur nummer zal ik even naar zoeken, dat laat ik je even weten. Een foto is lastiger, ik beschik niet over een camera.. Ik zal eens zien of die eens kan lenen, kan best nog een weekje overheen gaan want ben nauwelijks thuis.

Groeten, Karl
 
Goed, zoals beloofd, ten lange leste..

Op de demper staat Laser K2 Racing Exhaust. Er zit geen E-nummer op, aan of in.

Uiterlijk is'ie een beetje dof, maar ik denk dat als je een half uurtje met commandant poetst dat'ie er weer prima uitziet! In ieder geval het gedeelte wat in het zicht.

Anyone?
 
kick

Als ik allebei mn halfdode advertenties tegelijk kick, staan ze naast mekaar. Best handig, scheelt zoeken :9
 
Heb ik!

Maar geen idee hoe dat vanaf die mobiel naar de computer moet komen...

Hey we doen het effe anders, ik zoek me elke x een ongeluk naar mn eigen topicje. ALs degenen die geïnteresseerd zijn mij nou even een PM'etje willen sturen. Dan hoeven jullie ook niet steeds 1 of 2 weken te wachten op mijn reactie. Ik begrijp dat de lol er dan wel een beetje af gaat.

Groeten, Karl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan