Suzuki Intruder 750 ('85)

Trude

Die hard MF'er
23 jul 2008
250
2
Niederrhein
Facebook
Hallo,
dit is Trude, ze is 23 jaartjes oud en ze woont nog steeds bij ons :Y
In een vroeger leven noemde men haar Suzuki Intruder 750 en ze komt uit Canada.
5 jaar geleden is ze naar onze garage verhuisd en mijn man heeft haar naar mijn wensen omgebouwd en opgepoetst.
Trude ligt achter wat lager, heeft 2 brede banden, een andere fender, een HD bagagedrager, verchroomde kappen en voorspatbord en sinds de laatste winter heeft ze een ander stuur!! Daarnaast vind je vast en zeker nog wat tierelantijntjes op de foto.

Ik ben eigenlijk wel megatrots op mijn motortje en hoe ze er nu uitziet en ik maak graag de blits tijdens een motorrit.

full
 
Dit stuur was mijn kerstkadootje. Beste aanschaf van de kerstman sinds tijden!
Samen met het kerstkadootje van 2 jaar daarvoor, de teller, een hele mooie combinatie en met dit nieuwe stuur is motorrijden met Trude nog leuker geworden.
full
 
Zo zag Trude er uit voordat ze bij ons kwam wonen, prille 18 jaar oud en nog niet veel buiten geweest.
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Trude!!!

Jij ook hier!!!! :W

Op de 3de foto zie ik wel allemaal gele fietsen op de achtergrond _O-
Hoe toepasselijk!

Je hebt al leuke reacties ook!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Courage!
heb je me gevonden?
Leuke reacties ja, hoe weten die MF-ers hier dat ik zo van friet hou? (whaaahaaa)
We komen het zusje van Trude gauw een keer ophalen, mn mannetje zoekt nog wat te sleutelen voor de komende winter.
 
Hoi Courage!
heb je me gevonden?
Leuke reacties ja, hoe weten die MF-ers hier dat ik zo van friet hou? (whaaahaaa)
We komen het zusje van Trude gauw een keer ophalen, mn mannetje zoekt nog wat te sleutelen voor de komende winter.
Wie vind frietjes nou niet lekker? Dat zijn er maar weinig.....
Voor het ophalen van Trees, moet je je niet gaan haasten hoor, ik ga deze week ff die papieren wegdoen.
 
Piepdeuse, Magnamaniac, Murph en Pepe: ook aan jullie dank je wel voor de reacties op Trude en de bak friet :Y
Ben nog een beetje aan t twijfelen of
oogverblindend
sjezus, wat een chroomboom
nou "mooi!"...of "mwoaaa" betekent _O-

Heb trouwens ff in jullie HP's gekeken. Helemaal top! :} Leuke info, mooie wallpapers en interessante berichten in het forum.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan