ZUMO 550

hjr1100s

MF veteraan
21 aug 2005
4.281
22
Holten
Kan ik nog iemand interesseren voor een 2e hands Garmin ZUMO 550 (de versie met de accesoires voor motor en auto). Zo eentje dus:

rf-lg.jpg


http://www.gps.nl/zumo_550.html

Bovenop de genoemde prijs komt nog de prijs van een RAM-mount en extra 1GB SD-kaartje: al met al dik €700,- voor betaald.

Ik ga'm gewoon niet vaak genoeg gebruiken en mijn vrouw (in de auto) ook niet.

Heb'm een maand of 4 geleden gekocht en in die tijd een paar keer gebruikt op de motor en de afgelopen vakantie in de camper (daar heeft ie trouwens wel meerdere echtelijke twisten weten te voorkomen ;))

Afijn als ik er €500,- voor vang is het goed. Voor de snelle beslisser, want volgende week zet ik 'm op marktplaats. Doos, handleidingen, software, adapter, snoertjes etc. zit er nog bij.

O ja. Ik heb een RAM-mount voor op een R1200 fiets, maar ik zou'm zelf niet weer op die plek (op het 'balhoofd') monteren.

HJ
 
argh... net nu ik andere aankopen heb gedaan/ga doen/moet doen.... B|

ruilen tegen een zak snoep, 2 paar sokken en een kuifje Tshirt?
 
Of je er nog 500 Euro voor kunt vangen betwijfel ik.....
Voor dat bedrag koop je tegenwoordig ook een nieuwe via internet......

Maar succes met de verkoop *O*

Grtz #jd
 
Of je er nog 500 Euro voor kunt vangen betwijfel ik.....
Voor dat bedrag koop je tegenwoordig ook een nieuwe via internet......

Maar succes met de verkoop *O*

Grtz #jd

hmmm... toch maar ruilen voor een zak snoep, twee paar sokken en een T-shirt :?

HJ
 
Kan ik nog iemand interesseren voor een 2e hands Garmin ZUMO 550

HJ

als jij dat ding bij GPS gekocht hebt dan mag je de Zumo ook op het forum aanbieden!!!

zie de website Hèt WayPoint GPS Forum • Forumoverzicht

als je klant van GPS/Notter bent dan kun je Waypoint-relatie op het forum worden en op deze manier je bijhun aangeschafte Zumo te koop zetten.
meer info : Hèt WayPoint GPS Forum • Toon onderwerp - EERST LEZEN!!! regels bij het aanbieden van occasions


daar zit namelijk ook je doelgroep :W

sucses :)
 
Goedkoopste op internet is idd rond de 550,00, maar dan wel zonder de 1Gb sdkaart en ram-mount (heb je daar n fototje van?).

Issie nog te koop btw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan