Honda VTR 1000 SP-1 5200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thats the one. Was ik al mee bezig.
Maar ik heb het hele ombouwproject even op een laag pitje gezet.
Ligt hier nog post uit Leeuwarden te wachten :X
 
Laatst bewerkt:
Zonder garantie uiteraard, maar je kan hem ook gewoon bij mijzelf kopen ufkors.
Mail me voor de dan geldende speciale MF-winterprijs

Wie maakt me los?

:)
 
Ben een beetje aan het neuzen...... Maar de portomonnee werkt nog niet helemaal geweldig mee. Hij staat nu op 70K en ik denk niet dat ik er nog een jaar moet gaan tuffen. Hij komt dan wel héél dicht bij de ton en is dan helemaal geen reet meer waard. Men geeft aan dat een BMW de ideale wwon werk fiets is..... Denk dat ik maar voor een HP2 moet gaan.................... _O-
 
Gaat nog steeds niet erg hard met de verkoop zie ik. Je hebt 'm al vaker proberen te verkopen toch? Wat moet ik verstaan onder "beperkte inruil"? :)

KICK!

Edit: zie dat dit inderdaad de 4e keer is.. Wat was dat ook alweer met die ezel? Euh.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Beperkte inruil wil zeggen iets van een Blackbird/VFR/SV1000 of Tuono. Liefst iets met een SBK-stuur. Een ander soort/type/merk motor wil ik ook over nadenken maar ik ben niet opzoek naar een Kawa, althans geen ZX9.

En ach, die speciale MF-winterprijs kan ik hier ook wel neerzetten:
€5995,- en dan koop je hem van mijzelf dus zonder garantie.
Uiteraard kan er nog gepraat worden over die prijs :)
 
Laatst bewerkt:
Overigens is de vraagprijs voor mijzelf niet zo interessant.
Ik heb een bepaalt minimum bedrag in mijn hoofd waaronder hij op dit ogenblik niet weg gaat.
Dat bedrag stel ik naarmate de tijd vorderd wel steeds iets naar beneden bij. Maar hij staat niet in de weg, en heb ik hem komend voorjaar nog dan gaan we weer eens nadenken wat betreft ombouwen met een SBK stuur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan