Mijn (!) VS1400 GLP Intruder (net gekocht!)

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Heya,
Zojuist gekocht; woensdag ophalen!
Ben reuzeblij na anderhalf jaar motorloos te zijn geweest... :)
Na ongeveer twee/drie maanden zoeken en proefrijden naar hetgeen me wel beviel, bleven twee types in mijn hoofd spoken. Intruder 1400 en ACE 750. Vanmorgen uiteindelijk na een teleurstellende proefrit langs Motoport in Echt gegaan om nogmaals inspiratie op te doen en allerlei leuks met elkaar te vergelijken.
Mijn oog viel meteen op deze bike en na wat onderhandelen, proefrijden, rondjes eromheen, enzo, de knoop doorgehakt: dit wordt hem!
Kan niet wachten tot het woensdag is...
Ciao, J. :]
full
 
Zover ik weet een goede betrouwbare Motor Jeronimo.
Voorkant ziet er in ieder geval mooi uit, ben benieuwd naar verdere foto's.
Gefeliciteerd met je aanwinst.
 
goeie keuze!!

Schoon machien trouwens... heeft al de nodige aanpassingen achter de rug zie ik:
- ander stuur (hoe breed is dat stuur?? 1 meter of zo?)
- andere uitlaten
- andere koplamp
- andere knipperlichten
- nummerplaat sidemount
- ...

Ziet er voor de rest uit dat ie in heel goede staat verkeert, netjes *O*
 
Laatst bewerkt:
Stuur lijkt inderdaad heel erg breed en dat is het ook. Ga hem woensdag dus halen en donderdag meteen proberen tussen de file voor Maastricht door te rijden naar mijn werk... (ben benieuwd of dat gaat)
Mocht dat niet lukken, dan gaat dit de eerste aanpassing worden; verder heb ik nog geen plannen, behalve rijden, veel rijden.. ;)
(bedankt voor de leuke reacties)
 
Als je maar zorgt dat je genoeg herrie maakt gaan ze echt wel opzij hoor. En met zo'n fiets maak je wel indruk in de achteruitkijkspiegel...
 
Veels te breed stuur.Ik heb iets van 90 cm.Gekocht omdat het goedkoop was.Ook al veel te breed.
~
005-10-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je aanwinst man ziet er strak uit, denk alleen dat je een beetje problemen krijgt met filerijden met het stuur maar zoals eerder geschreven veel geluid doet veel goed.
 
Heb hem nu dus al een halve dag; inmiddels al heel wat afgecruised. Morgenvroeg eens proberen file te rijden.. ;)
Ik ben ZEER tevreden over de looks van de motor. De eerste foto vertekent de breedte van het stuur ook wel een beetje eigenlijk. Het is niet zo super heel breed, als het op de foto lijkt.
Wel vind ik de plaats tussen de ducktail en de sissybar nog wat leeg. Ik zoek nog "wat" (tas / zak / baal) om die ruimte een beetje nuttig en cool op te vullen. Iemand ideeën?
 
Heya,
Zojuist gekocht; woensdag ophalen!
Ben reuzeblij na anderhalf jaar motorloos te zijn geweest... :)
Na ongeveer twee/drie maanden zoeken en proefrijden naar hetgeen me wel beviel, bleven twee types in mijn hoofd spoken. Intruder 1400 en ACE 750. Vanmorgen uiteindelijk na een teleurstellende proefrit langs Motoport in Echt gegaan om nogmaals inspiratie op te doen en allerlei leuks met elkaar te vergelijken.
Mijn oog viel meteen op deze bike en na wat onderhandelen, proefrijden, rondjes eromheen, enzo, de knoop doorgehakt: dit wordt hem!
Kan niet wachten tot het woensdag is...
Ciao, J. :] [afbeelding]
Gaaf ding!!
 
Vandaag de eerste stukken 'file' gereden; idd geen probleem! Gewoon rustig erdoor; blijkbaar imponeert de bike enorm, want men gaat zo aan de kant voor je. Maar goed, nou moet ik zelf ook zeggen dat ik altijd aan de kant ga in mijn koekblik.
Wederom bedankt voor de leuke reacties en bedankt voor de link, Trash! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op het stuur en forward controls na lijkt ie erg origineel. Ik zou de sissybar proberen te verliezen onderweg. Vind die van murph wel kicken. En die van Peter is ook nog steeds erg dik.
 
Laatst bewerkt:
Nope; sissybar blijft (beter voor het met zijn tweeën rijden). Zoek wel nog inspiratie om deze te "camoufleren" dmv een tas / rol / pak / baal... (wie HET weet, mag het zeggen..)
 
Nope; sissybar blijft (beter voor het met zijn tweeën rijden). Zoek wel nog inspiratie om deze te "camoufleren" dmv een tas / rol / pak / baal... (wie HET weet, mag het zeggen..)

waarom zou dit beter zijn?
je gaat er toch niet op zitten, en omdat ej een breed stuur hebt, zit je zelf aardig voorover lijkt me, als je passagier dan tegen de sissybar leunt, heb je tussen jou en je passagier een gat, en dat rijdt vervelend,

dat camoufleren word een motor vaak juist lelijker van naar mijn mening,
tassen e.d. maken een motor functioneler, maar mijnsinziens zeker niet mooier (wel lelijker)
 
Terug
Bovenaan Onderaan