mfmm 2 vanuit lelystad/flevoland

psychopatje

MF veteraan
21 apr 2007
1.502
0
ok ik zag dat er nog geen afspraak topic was voor de flevolanders onder ons,dus ik denk laat ik m ff openen :)

mijn idee is om of vanaf de mac in lelystad te vertrekken of vanaf spot 1 almere (carpool)

dusse laat t maar weten!!!

meer info over verzameltijd en vertrektijd volgt!

*O*
 
ok ik zag dat er nog geen afspraak topic was voor de flevolanders onder ons,dus ik denk laat ik m ff openen :)

mijn idee is om of vanaf de mac in lelystad te vertrekken of vanaf spot 1 almere (carpool)

dusse laat t maar weten!!!

meer info over verzameltijd en vertrektijd volgt!

*O*

Ik was eigenlijk ook wel van plan om te gaan. Ik zit ff in dubio of ik in Zwolle me aansluit bij het noorden of met enkele mensen vanuit Flevoland. Gezien de reacties voor deze topic wordt dat dus Zwolle denk ik....... ;)
 
ok ik zag dat er nog geen afspraak topic was voor de flevolanders onder ons,dus ik denk laat ik m ff openen :)

mijn idee is om of vanaf de mac in lelystad te vertrekken of vanaf spot 1 almere (carpool)

dusse laat t maar weten!!!

meer info over verzameltijd en vertrektijd volgt!

*O*


Okay, ik hou dit/deze topic in de gaten! :Y
 
Ik denk dat deze topic geplaatst moet worden onder "regionaal" ipv "waar is wat te doen"....... Denk dat dit alleen door psychopatje gewijzigd kan worden.
 
heb je de link al in het flevoland topic gedropt?

ik ga waarschijnlijk wat eerder als ik ga, even wat parkeervakken afzetten voor de suzuki bandits
 
Ik kom ook uit lelystad en ik zal ook met een paar andere gasten bij de mac verzamelen. Dan zie ik jullie daar wel.
 
Ik denk dat we rond 9 uur half 10 bij de mac verzamelen en dan door harderwijk en dan naar veenendaal. En vanuit veenendaal 13:00 uur naar amersfoort. Als ik cker weet hoe en wat dan lkaat ik dat wel ff hier weten.
 
Lijkt me goed, mits de anderen niet een snelwegritje in gedachten hadden.... 8-)

Hoe laat verzamelen?
Prima optie toch? Als er mensen nog eerder even bij de Shell of de Mac willen verzamelen, laat het even weten, rijden we gezamelijk naar Harderwijk (Hardersplaza zal het wel worden).
 
Prima optie toch? Als er mensen nog eerder even bij de Shell of de Mac willen verzamelen, laat het even weten, rijden we gezamelijk naar Harderwijk (Hardersplaza zal het wel worden).

idd een goed plan. Zal rond 9.00 uur er zijn. Vroegertje voor de zondag. Is de koffie een beetje te slurpen bij de McD in Lelycity? ;)
 
Goede morgen :W

Ik ben deze meeting ook weer van de partij, met een handje vol anderen.

Vanaf 9.00 uur dus verzamelen bij de mac lelystad. Hoe laat vertrekt de stoet richting Harderwijk?

Ik zeg, tot zondag! 8-)
 
Moet ook eerst verder lezen.. :Z

Even knippen en plakken uit harderwijk-ermelo topic:

9:00 verzamelen in Ermelo
9:00 verzamelen in Lelystad - Mc Donalds
9:30 verzamelen in Harderwijk - Harders Plaza
9:30 vertrekken uit Ermelo
9:15 vertrekken uit Lelystad

10:00 vertrekken uit Harderwijk - Harders Plaza

voor mekaar gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan