Ex circuitbandjes (2 sets + 1 achterband)

Wim uut Drenthe

MF veteraan
18 jun 2003
13.306
299
Rolde
Te koop: de volgende ex circuitbandjes, allemaal door mij gebruikt tijdens circuitdagen.

Het gaat om de volgende maten:

Voor : 120/70R17 58V
Achter : 180/55R17 73V

De volgende sets heb ik te koop:

Bridgestone BT002- type 3 (medium)
(verkocht)

Pirelli Supcorsa Pro (SC 2)

full


Als je in één keer bovenstaande Pirelli-banden (2 achter, 1 voor) aanschaft ben je
€90 kwijt. Voor 1 voor- en achterband ben je €60 kwijt en alleen de achterband
€30 (allemaal vaste prijzen).


Alleen afhalen, ik zou namelijk niet weten hoe ik die banden zou moeten versturen :P . Mijn mailadres is wim_ratering apenstaartje hotmail.com .

[update] - aangepaste prijs

Er is één voorbandje weg (Pirelli SC2). Het setje BT002`s is ook verkocht. Het enige wat nog over is zijn de twee Pirelli SC2 achterbanden!!!!

Per stuk kosten deze SC2 achterbanden €30, twee banden heb je voor €60,-.
 
Laatst bewerkt:
Succes met verkoop Wim, bandjes hebben genoeg profiel zo te zien :)
 
Er is één voorbandje weg (Pirelli SC2). De rest van de banden heb ik nog.

Te koop voor de volgende prijzen: voorband = €15,- en achterband = €30,-. Een set kost dus €45,-.
 
Kijkers.. je lijkt wel un duitser,ze passen eg nie op jou Soes hoor ;)

btw Wim .. vering kan beter afgesteld worden qua slijtpatroon a, band O-) :+

Ja, ik know :P . De band slijt aan de rechterkant een beetje raar weg :? . Alleen heb ik geen kaas gegeten van vering afstellen :+ . Misschien heb ik er dan wel meer problemen bij :P .

Ech wel... dat lijkt er niet op... staat wel stoer op straat 8-)

:^ jazeker ;) :) .
 
Ja, ik know :P . De band slijt aan de rechterkant een beetje raar weg :? . Alleen heb ik geen kaas gegeten van vering afstellen :+ . Misschien heb ik er dan wel meer problemen bij :P .:^ jazeker ;) :) .


vraag anders tijdens een circuitdag een vering expert naar je basis setup te kijken. vandaar uit ga je zelf wijziging toepassen. en vergeet niet al je wijziging op papier te zetten zodat je weer terug kan naar de stap er voor mocht het niet werken.
 
Hé Wim, de 23e gaan we wel even wat aan je vering sleutelen :Y
Die van mij staat voor nu superstrak, achter zo goed als mogelijk met deze vering.

Met jouw superdeluxe hightech vering moet dat dus helemaal geen probleem zijn.
Of juist wel :+
 
vraag anders tijdens een circuitdag een vering expert naar je basis setup te kijken. vandaar uit ga je zelf wijziging toepassen. en vergeet niet al je wijziging op papier te zetten zodat je weer terug kan naar de stap er voor mocht het niet werken.

Is ook zo idd, alleen heb ik de ballen verstand van vering :P :+ . Zal er toch maar eens één of andere cursus in moeten volgen ;) .

Hé Wim, de 23e gaan we wel even wat aan je vering sleutelen :Y
Die van mij staat voor nu superstrak, achter zo goed als mogelijk met deze vering.

Met jouw superdeluxe hightech vering moet dat dus helemaal geen probleem zijn.
Of juist wel :+

Elk voordeel heb ze nadeel ;) :P .
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in de supercorsa achterbanden maar ik woon helaas niet in de buurt. Dus mocht je versturen toch overwegen dan hou ik me aanbevolen.
 
Heb wel interesse in de supercorsa achterbanden maar ik woon helaas niet in de buurt. Dus mocht je versturen toch overwegen dan hou ik me aanbevolen.

Als ik ze nog langer dan één week heb, dan ga ik versturen toch maar overwegen. Anders blijf ik er mee zitten :P . Moet ik eerst ff uitzoeken hoe dat werkt :P. De verzendkosten zijn dan wel voor jou ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan