vraagje: welke harley?

WiZzi

Rookie
5 aug 2008
4
0
Ik heb misschien een stomme vraag, maar ik zag gisteren in Bilthoven een te gekke Harley rijden... ik heb er geen foto van gemaakt, maar ik vraag me toch af of iemand weet wat voor motor dit zou zijn:
Er zat een dubbele uitlaat direct onder het zadel.
een driehoekige zwarte tank, met harley-davidson erop geschreven.
De motor had een erg kort achterspatbord
de nummerplaat was naast het wiel bevestigd.
het contact voor de sleutel was ook niet bij het stuur, maar aan de zijkant van de motor.
de motor had een 'oude' look, het was geen moderne chopper.
verder heb ik m niet lang genoeg kunnen zien om meer te beschrijven van de motor, ik vond hem er zo vet uitzien, dat ik heel graag wil weten of iemand weet hoe de motor heet, of waar die vandaan komt!
ik heb op het internet veel gezocht naar een foto van deze motor, kan die echter nergens vinden.
Is er iemand die iets meer weet over deze motor??
 
Altijd met camera op pad, toad!

Je maakt 't wel spannend zeg. Wat voor stuur zat erop? Z-bar, Drag, Ape .. :9~

Side mount en al, ergo jij hebt de productieve uren van iemand voorbij zien rijden. Eigenbouw.

En tja, oude look kan ook met een evo maar eerder met iets anders:
0083ni5.jpg
 
haha ik snap ook wel dat het erg weinig wat ik hier vermeld.. hoopte stiekem dat de eigenaar zelf misschien dit forum leest... ;) het stuur heb ik dus niet echt op gelet... ik denk ook wel dat het een eigenbouw projectje is geweest van iemand, het zag er te vet uit voor een productie-model.
de tank op jouw foto piepdeuse lijkt er wel een beetje op ja, maar de punt bovenin was smaller...
samengevat: als de eigenaar zelf dit niet leest is mijn hoop op toch een foto een beetje vervlogen...:)
ondertussen geniet ik wel van alle andere choppers die hier op het forum staan haha, toch niet voor niks aangemeld;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan