CB 750 350 550 SOHC spulletjes

richardm

MF'er
17 jan 2008
208
1
Mijn CB 750 SOHC is nu helemaal klaar. Alles wat is blijven liggen mag nu weg. Wat ligt er nog:

* Rempompje
* Grimeca rem
* Bobines 650&750 DOHC, kan ook op SOHC
* Achterrem van een yamaha (dacht R6) voor je streetfighter
* Veel klein spul
* Startmotor CB 750

Ik heb ook veel blokdelen liggen voor K en F2 (zie foto's) en een setje comstar wielen met goede banden.

Zie voor de foto's verop in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
De BOS demper, kijk 'm glimmen. *Verkocht*
 
Laatst bewerkt:
De Marshall Deeptone, lekker geluidje! *VERKOCHT!*
 
Laatst bewerkt:
En de clip-ons 35 tot 37 mm * verkocht! *
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

past die bos uitlaatdemper op de bochten van een marshall uitlaat? Kun je misschien wat extra foto's maken?

Weet je een richtprijs of het aantal kratten bier ;)

Wacht op je reactie.
 
Hoi RonnieKawa,

De BOS demper past op de voorbochten van een Marshall. Je moet alleen even letten op de diameter van de buizen. De BOS past bij mij niet op de voorpijpen van een 750, ik verwacht dat ie wel goed past op die van een 350-500-550. Prijs is 75 euro. Extra foto's staan ook op Marktpl., even zoeken op BOS demper Putten.

Groeten,

Richard
 
Richard,

bedankt voor de info. Daarnet de foto's bekeken op marktplaats. Wat voor uitlaatdemper is het eigenlijk?

Eigen fabricaat?

Gr. Ronald
 
De demper is Made in Holland door BOS. Een en ander staat ook in de demper gedrukt. Je ziet ze niet veel, echte jaren '80 makelij. Het is wel een adsorptiedemper, dus er zal een lekker maar wel beschaafd geluid inzitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik meen binnenzijde diameter 33 mm, dwz dat de voorpijpen niet dikker dan 33 mm mogen zijn voor montage.
 
De luchtfilters. Let op: sproeiers dien je wel aan te passen. Sproeiers heb ik eventueel ook te koop![afbeelding]
Niet voor een CB:
Wat is de aansluitdiameter[edit]Sorry, overheen gelezen[/edit] en je prijs voor 2 stuks<-(als je dat doet iig).
 
Laatst bewerkt:
Ook te koop:

Megaton demper, nieuw.

Verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Ook te koop:

Blokdelen: cilinderkoppen
full
 
Woonplaats is Putten. Ik kom niet regelmatig in de buurt van Amsterdam.
Okee, was even omdat we dan misschien iets konden afspreken(Almere misschien ?).Affijn, zullen we via mail verder afspreken?
peter2671@gmail.com

Dank alvast :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan