MF 't GOOI deel XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen die wil kan trouwens tussen 20 en 21 uur eerst bij mij komen.

Koffie heb ik zat geloof ik :P


Denk om je snelheid ';)
 
@jego
heb je last van (licht) aanlopende rem? Waarschijnlijk heb je dan teveel remvloeistof erin zitten waardoor de zuigers niet helemaal terug kunnen.
 
Iedereen die wil kan trouwens tussen 20 en 21 uur eerst bij mij komen.

Koffie heb ik zat geloof ik :P


Denk om je snelheid ';)

Tuig dat over het terrein scheurt met levens gevaarlijke snelheden van 20 km/h ?!?!?

henk.jpg
 
Heb net gebeld en motor is nog niet klaar :?
Dus ga ik hem zo ophalen en doen ze het maar een andere keer als ze wel zin hebben :W

Onderdeel was niet op voorraad maar dan breng ik hem na de vakantie wel dan heb ik toch geen zin om te rijden ;)
Wat? Dus als je zelf niet gebeld had had ie daar gewoon blijven staan zonder dat ze er iets aan doen :?
 
Tuig dat over het terrein scheurt met levens gevaarlijke snelheden van 20 km/h ?!?!?

[afbeelding]


Sprekend maar dan een dikke vettte pens en een blond wijf naast hem waar ie indruk op kan maken als ie iemand aanhoud want verder zal de papzak geen indruk maken op die domme doos *D


Hier heel erg zwart buiten maar nog droog 8-)
 
EIFELWEEKEND


12 t/m 15 september


- Xtra
- Nocer
- Achileos
- Silkroad
- Fred
- Little-Bear
- Strifer



He Xtra waarom ontbreek ik in dit lijstje? Had mij toch opgegeven (zeer vermoedelijk fa ik mee)
 
'( Weet nu niet meer zeker of ik wel mee kan vanavond...

Heb een klein stukje metaal, pinnetje ofzo, in mn achterband en een klein stukje glas. Net even met water over de achterband gegaan; bij het glas komen er geen bellen dus dat zit nog wel even goed, maar bij het metalen pinnetje wel.

Hoe veilig is het om hier nog mee verder te rijden? Kan ik hiermee nog veilig mee rijden vanavond? In 3dagen (stil staan) is er 1bar uit gelopen (gemeten bij dezelfde pomp). Zojuist even 40km gereden... 0.1bar eruit (wederom zelfde pomp).

Wat is handig. Band iets harder oppompen zodat er 'meer' overblijft, zelfde druk houden, of juist iets minder zodat er minder spanning op het gaatje komt te staan. Of juist helemaal niet meer mee rijden -O-

Heb nog geprobeerd om bij verschillende autobedrijven het zojuist te laten maken, maar aangezien het al einde van de dag was waren de meeste al dicht of geen monteurs meer aanwezig :N

'(
 
Laatst bewerkt:
Zowiezo niet mee doen met een tour rit als je weet dat je iets in je band hebt zitten dat er echt doorheen is :N

Ik zou hem gewoon eruit trekken en kijken of hij echt lek is.
 
Zowiezo niet mee doen met een tour rit als je weet dat je iets in je band hebt zitten dat er echt doorheen is :N

Ik zou hem gewoon eruit trekken en kijken of hij echt lek is.
Lek is de band zeker! ... 1bar eruit in 3 of 4 dagen... en bellen bij het gaatje als je er water overheen doet :/

Echt zonde... band is zeker nog niet op ook :(
 
Lek is de band zeker! ... 1bar eruit in 3 of 4 dagen... en bellen bij het gaatje als je er water overheen doet :/

Echt zonde... band is zeker nog niet op ook :(

Dan zou ik het risico niet nemen (tenzij je echt heel rustig wilt rijden :+).
Mijn band was destijds lek na 2000 km... (wel vervangen toen bij Ro, hij wou hem wel voor me repareren.. maar liever een nieuwe band (al is het maar voor het gevoel ;))).
 
Lek is de band zeker! ... 1bar eruit in 3 of 4 dagen... en bellen bij het gaatje als je er water overheen doet :/

Echt zonde... band is zeker nog niet op ook :(
Pinnetje er pas uit trekken als je ergens staat waar je band geplakt of vervangen kan worden (denk dat Xtra nog wel een suggestie heeft ;)). Als je hem er uit trekt loopt je band heel snel leeg.
 
Pinnetje er pas uit trekken als je ergens staat waar je band geplakt of vervangen kan worden (denk dat Xtra nog wel een suggestie heeft ;)). Als je hem er uit trekt loopt je band heel snel leeg.
Ik heb nog zo'n reparatie set thuis liggen... maar heb daar nog geen ervaring mee. Misschien is dat nog een (tijdelijk) alternatief.

Ik wacht braaf op Xtra O-)
 
Ik heb nog zo'n reparatie set thuis liggen... maar heb daar nog geen ervaring mee. Misschien is dat nog een (tijdelijk) alternatief.

Ik wacht braaf op Xtra O-)
Meerijden!

Reparatiesetje ff meenemen, komt het altijd goed :Y
 
Meerijden!

Reparatiesetje ff meenemen, komt het altijd goed :Y
Alles is ingepakt...
- banden reparatie set
- video camera met nightshot + fotocamera
- pak koekjes + wat drinken

Kom zo jou kant op X, rond uurtje of 20.15 ben ik bij je. :W
 
Sta ik net klaar om mijn pak aan te trekken komt het hier toch met bakken naar beneden.....Ik kijk het nog ff aan, maar als het zo blijft heb ik niet veel zin in een nachtritje.
Hoe leuk ook georganiseerd... echt balen is altijd hetzelfde pleuris weer als je wilt gaan rijden... :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan