MF 't GOOI deel XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! Mooie fotos! Altijd leuk zon fotograag op het circuit.
Noor en ik hebben toch besloten weer een katje te nemen. We krijgen hem woensdag over een week. Dan heeft de hond weer een vriendje er bij.





Het is een Britse Korthaar. Noor wil hem Rossi noemen hehe
 
@Phoentje: Wat een leuke foto's!
Hopelijk hebben jullie veel plezier van hem!
Wel een leuke naam: Rossi :P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk woensdag over een week _O-


Leuk Phoentje!
 
Mogguh! Mooie fotos! Altijd leuk zon fotograag op het circuit.
Noor en ik hebben toch besloten weer een katje te nemen. We krijgen hem woensdag over een week. Dan heeft de hond weer een vriendje er bij.


Het is een Britse Korthaar. Noor wil hem Rossi noemen hehe

Leuk he
Zo een hebben wij vroeger ook gehad
 
Ja echt top.

hej. wat zeggen jullie over de aanschaf van een motor waar NIET mee onderuit is gegaan maar wel veel circuit dagen mee zijn gereden.. in principe is een supersport daarop gebouwd toch?
Kapotte onderdelen zijn vervangen etc..
 
kapotte onderdelen?
Zoals?








Beetje circuit rijden zou mij niet boeien. Wel als er erg veel mee op circuit gereden is.
 
Ja echt top.

hej. wat zeggen jullie over de aanschaf van een motor waar NIET mee onderuit is gegaan maar wel veel circuit dagen mee zijn gereden.. in principe is een supersport daarop gebouwd toch?
Kapotte onderdelen zijn vervangen etc..


Als er met een R6 circuit mee is gereden dan zou ik wel oppassen :Y
Heb er ook ooit 1 gehad daar breken de klepveren nogal snel van ;)

Ik wist ook niet dat ermee geraced was maar dat hoor je later van ex personeel _O-
 
:W

Kut telefoon.... altijd keurig gedaan en nu wil hij geen bestandsoverdracht doen met mijn PC (gister ook al niet).... wil de foto's van gisteren uploaden :)

Trouwens 60 jaar Zandvoort op tv :)
Best grappig hoe het er vroeger uit zag :)
 
Ik wilde eigenlijk wachten op de foto's van Nocer. Maar als het nog lang duurt zie ik ze morgen wel, dus posten Nocer!!!!

Sorry, gister wou het niet lukken... ben nu alles eraf aan het gooien van Sony Ericsson en opnieuw te installeren -O-
 
Mogguh! Mooie fotos! Altijd leuk zon fotograag op het circuit.
Noor en ik hebben toch besloten weer een katje te nemen. We krijgen hem woensdag over een week. Dan heeft de hond weer een vriendje er bij.

[~[url="http://img504.imageshack.us/img504/8680/dsc08456ih5.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img124.imageshack.us/img124/7394/dsc08454yt6.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img124.imageshack.us/img124/4843/afb003ve5.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

Het is een Britse Korthaar. Noor wil hem Rossi noemen hehe
Gefeli, ziet er schatig uit :Y
 
Ja echt top.

hej. wat zeggen jullie over de aanschaf van een motor waar NIET mee onderuit is gegaan maar wel veel circuit dagen mee zijn gereden.. in principe is een supersport daarop gebouwd toch?
Kapotte onderdelen zijn vervangen etc..
wat was er kapot dan..?

tja.. als het echt een ex-circuitfiets is geweest, kan wel maar zou toch alles na laten kijken. maar paar circuitdagen per jaar boeit totaal niet, kenne ze wel tegen
 
.. naja het is van een maatje van me. Hij heb er ongeveer 2 jaar circuit mee gereden en dan zon 6 dagen per jaar ofzo? Hij had een lekker keringen.. maar heb dat vervangen. Ik vertrouw hem volledig als hij zegt dat het een goede fiets is. Hij is er altijd zuinig opgeweest.
Het is een r6 uit 2006.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan