WP stuurdemper: 32-standen instelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dipsaus

MF veteraan
2 okt 2003
1.917
38
WP stuurdemper in nette staat, functioneert prima, hele lichte gebruikerssporen

32-standen instelbaar
slag: 90mm

prijs: verkocht

(enkel de stuurdemper)
 
Laatst bewerkt:
instelbaar betekent dat dat zo'n op elke moto te passen is :? ik rijd zelf een Bandit 1200 (1999)

120 geboden hier :Y
 
instelbaar betekent dat dat zo'n op elke moto te passen is :? ik rijd zelf een Bandit 1200 (1999)

120 geboden hier :Y

je kunt de stuurdemper op 32 standen instellen, om zodoende de stugheid/demping van de demper in te stellen ;) en om 'm op de bandit te plaatsen heb je nog wel een montagekit nodig (als je die nog niet hebt).

de prijs staat min of meer vast, en via een pb heb ik ook al een bod van 125 ontvangen..
 
En als ik hem dan op mijn CBR600 wil? Waar haal je dan zo'n bevestiging kit weg en hoe duur zijn die?
 
je kunt de stuurdemper op 32 standen instellen, om zodoende de stugheid/demping van de demper in te stellen ;) en om 'm op de bandit te plaatsen heb je nog wel een montagekit nodig (als je die nog niet hebt).

uiteraard |( wist ik ook wel :+

de prijs staat min of meer vast, en via een pb heb ik ook al een bod van 125 ontvangen..

OK 130 dan :Y
 
En als ik hem dan op mijn CBR600 wil? Waar haal je dan zo'n bevestiging kit weg en hoe duur zijn die?

zo'n originele bevestigingskit heb je van bijvoorbeeld WP of Hyperpro, en kan je nieuw en/of tweedehands kopen via bv MF of marktplaats.

Over de prijzen durf ik niets te zeggen.. op mp wordt op dit moment een WP set aangeboden voor een '05 CBR RR, onlangs stond er ook nog een losse hyperpro kit voor 75 euro.

uiteraard |( wist ik ook wel :+ gelukkig ;)OK 130 dan :Y
ik wacht nog even de reacties af, maar degene die 150 (of meer :P ) bied mag de demper hebben :)
 
wil er best 150,- voor betalen moet alleen er zeker van zijn dat hij op een zx9r uit '99 kan :)
wat is de officele prijs als hij nieuw is trouwens?

Gr Reyna
 
wil er best 150,- voor betalen moet alleen er zeker van zijn dat hij op een zx9r uit '99 kan :)
wat is de officele prijs als hij nieuw is trouwens?

Gr Reyna

zie mijn reactie, boven jouw reactie ;) ...de bevestigingskit is motortype afhankelijk, met de juiste bevestigingskit past de stuurdemper dus op (bijna) alle motoren. De nieuwprijs ligt, even uit m'n hoofd, op ca 280euro
 
k dan ga ik eerst ff kijken of ik aan zon kit kan komen :P

edit: wat voor merk en type is het? is makkelijker zoeken voor zon kit :Y
 
Laatst bewerkt:
en het type nr? lijkt mij dat er meerdere soorten erzijn :)

WP heeft maar één type stuurdemper welke gemonteerd wordt boven de kroonplaat, waarbij enkel de vrije slag anders is (75, 90 of 120mm).

zie ook www.wpsuspension.com en www.so-products.com - producten - wp suspension
 
kick, niemand interesse in de stuurdemper en/of een montageset gevonden? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan