(motor)aanhanger (half afgemaakt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.786
126
Alkmaar
Ik heb een aanhangwagen staan waar mijn vader aan begonnen was, maar hij moest er wegens omstandigheden mee stoppen. Ik wilde er een motoraanhanger van maken maar heb er de tijd niet meer voor.

Wie wil hem overnemen? 50 euries + een kratje Hertog Jan.
full
 
Laatst bewerkt:
Wat kost alleen het fietsie?

(en dan niet zeggen: 100 euro, en dan krijg je de ahw er bij)
 
Het idee van een vouwfiets is meestal dat je er geen aanhanger bij nodig hebt :+

Bij deze vouwfiets wel hoor! :+ ...en die mag voor 2 tientjes weg. Geef me nog 80 euro voor de aanhanger en voor nog 2 tientjes extra en een bakkie koffie kom ik ze nog brengen ook ;) (binnen NL)
 
@defiduc: vandaag meer info mbt de vouwfiets.
Aub, houd deze eventjes(vandaag) nog vast voor me :Y
 
aanhanger is geremd en werkt ook, moet wel ff aangesloten worden, net als de bekabeling. Die ligt er nu even proffessorischggg bovenop. Ik wilde de aanhanger laten stralen wanneer hij klaar zou zijn.

Verder is hij 130 breed maar tussen de wielkasten is hij 80 (90cm van te maken). Is dus echt voor één motor. Hij is nu 180 cm lang, maar omdat de dissel lang is en er ook nog een dwarsbalk op zit kan hij worden verlengd tot 230cm.
 
De aanhanger begint nu echt in de weg te staan! dus ik daal nog maar een beetje af...50 euro plus een kratje Hertog Jan?
 
ik heb misschien wel interesse. hoe zijn de banden en de wiellagers er aan toe? zit er roest op het staal?

banden zijn qua profiel nog wel goed, maar ik zou ze voor de zekerheid vervangen. Er kunnen overigens meerdere soorten velgen (4 steek 100mm) op. Wiellagers zijn goed.

Er zit wel wat vliegroest op het staal. Hij staat immers al weer een paar maanden buiten. Het gaat dan met name om de staande delen, maar die zouden er voor een motoraanhanger toch af moeten. Met een staalborstel haal je dat roestige er zo weer af!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan