Operation Sissybar

*Jet*

MF veteraan
9 aug 2008
19.400
0
Lelystad
vandaag bij Ton en Anneke een sissybar opgehaald (Donanthonio)

Ik dacht effe erop zetten *D njet dus '(

Ik geef even een kort verslag.
Ik heb de tank en buddy eraf gehaald, daarbij kwam bij dat het achterlicht en achterspatbord er ook af moesten
operationSissybar17-08-086.JPG


operationSissybar17-08-087.JPG

Ton zei dat de sisybar orgineel is, het komt van zijn brommer af, echter Jet heeft een VLX en de gaten van het frame kwamen niet overeen met die van de sissybar, maakt niet uit de gatenmaker was paraat

operationSissybar17-08-088.JPG

Gelukkig zijn de gaten wel gemarkeerd, dus met de gatenmaker zo gepiept

operationSissybar17-08-0812.JPG

Het eind komt in zicht, gelukkig loopt er nog een 12 ehh 13 jarige in het rond omdat het achterwiel niet gedemonteerd is (geen spullen voor) had ik kleine handjes nodig om de moeren erop te zetten

operationSissybar17-08-0815.JPG

Nog even het achterlicht erop zetten :( (dat %$#@rubber wie dat verzonnen heeft) de tank en de buddy erop en dan:

operationSissybar17-08-0817.JPG

mooi *O*
operationSissybar17-08-0816.JPG

nice *O*
operationSissybar17-08-0818.JPG

De vrouw is weer blij *O* *O* *O*

Het heeft toch nog 2 uur geduurd, maar het staat mooi
groetjes Andre en Jet

ps
Heeft iemand nog toevallig voor deze brommer een orgineel stuur liggen? :}
 
Mooi gedaan.Geeft de motor een heel andere smoel.
Hoe heb je de gaten precies op de goede plek gekregen?

Ik heb de gaten van 6 naar 8mm geboord in het frame, en bij de voorste vaste bouten van de sissybar 2 moertjes erop, dit moest ook wel, anders krijg je teveel druk op het plastic onderaan de buddy (barsten scheuren)
er ontstaat dan toch iets van speling, en vastraggen maar 8-)
 
Ziet er goed uit ben blij dat je er tevreden over bent.
Bij mijn VLX zat hij erop toen ik hem kocht maar staat voor geen meter bij een corbin zadel dus gelijk de tassen en de sissybar verwijderd.

full
full


Zonder de sissy en de tassen vind ik hem mooier of niet dan.
 
Laatst bewerkt:
ps
Heeft iemand nog toevallig voor deze brommer een orgineel stuur liggen? :}

:Y Hebben er 1 liggen van een VT 600 C . Wij hebben afgelopen winter het orginele stuur juist vervangen bij de motor van mijn vrouw. Ik vind 't stuur dat nu op je motor zit anders niet gek staan. Rijd het niet lekker? Is namelijk de reden dat wij het orginele stuur hebben vervangen.

Maar mocht je belang hebben bij het stuur dan meld je het maar.
 
:Y Hebben er 1 liggen van een VT 600 C . Wij hebben afgelopen winter het orginele stuur juist vervangen bij de motor van mijn vrouw. Ik vind 't stuur dat nu op je motor zit anders niet gek staan. Rijd het niet lekker? Is namelijk de reden dat wij het orginele stuur hebben vervangen.

Maar mocht je belang hebben bij het stuur dan meld je het maar.

:} :} Perfect Brêge :} :}
Nou graag, mijn vrouw heeft te korte armpjes waardoor ze teveel naar voren moet hangen, en draaien met de motor kan ze (bijna) niet :]
Het staat wel mooi, het geeft smoel, maar ik zelf vind het rijden op deze manier ook niet echt prettig.
Ik hoor graag van je wat je ervoor wilt hebben
 
Tof dat je er blij mee bent *O*. De gasten die ik ken hebben allemaal de neiging om het omgekeerd te doen: afhalen die toeters en bellen.
 
Sterker nog, we zijn nog lang niet klaar

Hierna nog een schermpje, en dan nog een sisybar tas ,Brêge heeft nog een orgineel stuur :]
Als het aan mij lag, werd het een flipperkast 8-)

Maarja ieder zijn meug *D
 
Gelukkig, ben echt blij! Eindelijk eens iemand die Murph weer eens achter zijn pc weet uit te halen. Kan hij eindelijk weer eens het werkhok in om een mooie Sissybar te gaan monteren.
Murph, we wachten op de foto's!!! en vergeet niet een duidelijke handleiding te schrijven!! *O* *O* *O*
 
Sissybar komt er bij mij 1 keer per jaar op als ik ga kamperen met mn zoontje. Voordeel is dan wel dat mijn zoontje de voorkant camoufleert en achterop de tent zit.

Loose the sissybar. Whats in a name?
 
Ik heb de sissybar ook de dag erna, dat ik mn motor ophaalde eraf gehaald. Ziet er toch niet uit !
Bewaar hem wel, voor het geval dat ik iemand voor een flinke tijd achterop moet hebben. In dat geval moet ook de buddyseat er weer op. Hoe kaler hoe beter !
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan