Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fantastisch mooi ding! (en niet alleen de motor hoor! 8-) ) Anke, je hebt een juweeltje in handen...... Peter: je hebt werkelijk niet teveel gezegd. Anke kan ons nog wat leren....... Prettige dag allemaal! :]
 
Goedemorgen. Wij vertrekken om half elf vanuit Elst, dus tussen elf en half twaalf zullen we ongeveer een keertje aankomen.

Groetjes Lydia
 
Hee hallo

Ook ik kan er weer helaas niet bij zijn vandaag, balen want het was een mooie afstand niet te ver en prachtig weer.
Maar ik had al toe gezegd om mee te doen met een demonstratie behendigheid met onze hond!Ook heel leuk!
Kunnen we eindelijk laten zien wat we leren elke dinsdagavond.
Maar gaan jullie het record redden vandaag??
En wat leuk dat jullie elkaar gisteren ontmoet hebben Anke en Peter!
En wat een mooie rebel heb je!!!!
De volgende keer hoop ik er echt bij te zijn hoor pfff.
groetjes en veel plezier vandaag.
 
Allemaal heel veel plezier daar in Veenendaal en laat de fotocamera's maar klikken zou ik zeggen! Ben heel benieuwd!!

Maar FF iets anders: op donderdag 9 okt '08 wordt deze jongen 54, want geboren in '54, dus dan krijg je iets met getallen: waarom komen jullie niet met zijn allen op een hopelijk hele mooie zaterdag 11-10 om 11:10 bij mij langs om een bakkie te doen??? En dan nu wel allemaal komen he!

We gaan dan even naar het park hier voor de deur en daar zetten we ze allemaal op een rij, dat moeten er dan ook minstens een stuk of 10 à 11 kunnen worden ..... dat beschouw ik dan als mijn kadootje ... het leuke is, ik heb een vliegende start, ik heb er al 2 die toonbaar zijn en nog eens 2 die met wat moeite nog toonbaar te maken zijn ook, die tel ik nu nog wel even mee maar zullen als ze niet klaar zijn natuurlijk niet echt mee tellen ...!

Het meest recent aangekondigde aantal is dus:

:] :] (:] :]) 4 stuks (inc. 2 opgepimpte slooprebels) van Rebelpeter
:] :] :] (:] :]) 5 omdat Anke er bij komt ...
:] :] :] :] (:] :]) 6 omdat Jan (Rebellie) er bij komt ...
:] :] :] :] :] (:] :]) 7 omdat Rob (Oudje) er bij komt ...
:] :] :] :] :] :] :] (:] :]) 8 en 9 Ton en Anneke ...
:] :] :] :] :] :] :] :] :] (:] :]) 10 en 11 Peter en José ...

wie volgt .... ???

psssst Goos, waar blijf je man!! :}
 
Laatst bewerkt:
Hoi Peter, wat een prachtig idee en dat ter ere van je 54-ste. Ik ben nr. 5 daar reken maar op [of het moet stortregenen]. Btw mag Joost ook mee op zijn Yamaha, niet voor de foto, maar ik rij eigenlijk altijd samen.
 
Laatst bewerkt:
ja tuurlijk Anke, je mag altijd een 'secondant' meenemen met de Rebel, je kunt toch moeilijk je 'hofhouding' per 'koets' laten nakomen ... dat is echt niet meer van deze tijd! en mocht je een jeugdige duo mee willen nemen, daar geldt het zelfde voor: is even welkom! Alleen tis wel zo, als we gaan 'line-uppen' dan worden er Rebels verwacht ... ik zal het aantal op 5 zetten!
 
Laatst bewerkt:
Het was weer leuk in Veenendaal! De foto's volgen later, Goos moet ff de computer fixen hij heeft een nieuwe waar dat programma nog niet opstaat.

Groetjes Lydia
 
Wat een happening daar in Veenendaal! Inderdaad, niet helemaal iets voor zo'n club als die van ons, inderdaad, maar er was toch ook heel veel moois te zien. Van imposant naar aandoenlijk tot wansmaak en alles wat daar tussen zit. Organisatie kan beter en ik denk dat 't anders weleens ronduit verboden zou kunnen worden. Ik bedoel, je zult er maar met je auto tussen belanden.... Wat we dan ook vaak hebben zien gebeuren. Vaak om te lachen, maar ik zag toch ook wanhoop op sommige gezichten. Je kunt geen kant meer op. Leukst is en blijft de ontmoeting met rebelse geestverwanten. Zo langzaaamaan ken ik nu bijna iedereen van "ons" stukje forum; aangename ontmoeting weer vandaag.
Verder; graag kom ik op rebelpeters verjaardag, ik hoop dat dat ook gaat lukken.
Er komen natuurlijk nog heel wat plaatjes van vandaag, maar ik bijt maar even 't spits af
full

full

full
 
Tjonge jonge eg een mooie Rebel van Anke ik moet toch iets aan mijn poetskunst verbeteren ik dacht dat ik ze kon laten glimmen. :?
Maar goed hier een paaar foto's van deze kant
full

full

full

full

full
full

O ja deze wou ik jullie ook even laten zien stond in Amersfoort op de customdag.
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, jammer dat ie zo rood is....... 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
leuke fotos jongens (en meisjes natuurlijk!) alleen die gele is zeker van de MCDonalds zelf, dat rooie Oudje .. zie ik nog niet zo erg, was je tijdelijk kleurenblind ...??? haha en ik zie weer een nieuwe mix van ons groepje daar staan, met zowaar een prachtige rug met heel groot Rebel er op; ben jij dat Anneke???

even memoreren: zie enkele berichten terug: Jan kan ik verwachten op zaterdag de 11e oktober? zie berichtjes iets hier voor dit megameeting geweld, over de uitnodiging voor mijn verjaardag. Nou de rest nog mensen ...

@Ton: troost je maar Ton: poetsen wordt pas echt goed mogelijk als de ondergrond gaaf is en daar kun je niet zo gek veel aan doen! Die van Anke is zo gaaf vanzich zelf dat je er maar tegen hoeft te blazen en het chroom begint al te glimmen! Als jij daar je kunsten op zou kunnen vertonen durf ik te wedden dat ze hem van de weg halen bij passage van de eerste de beste diensklopper: wegens verstoring van de openbare orde ... de Rebel zal te luidruchtig glimmen en te veel de ogen naar zich toe trekken ... !!!

@Lydia: hoe reed je motor nu: was ie inderdaad zo goed afgesteld door oom agent? en Goos: weet die nu hoe hij dat moet doen als hij weer ontsteld zou geraken? Laat eens een mooie foto van jou met de motor hier zien .. ook al is het geen rebel ... ach die is wel in de buurt ... ;)
 
Laatst bewerkt:
leuke fotos jongens (en meisjes natuurlijk!) alleen die gele is zeker van de MCDonalds zelf, dat rooie Oudje .. zie ik nog niet zo erg, was je tijdelijk kleurenblind ...??? haha en ik zie weer een nieuwe mix van ons groepje daar staan, met zowaar een prachtige rug met heel groot Rebel er op; ben jij dat Anneke???

even memoreren: zie enkele berichten terug: Jan kan ik verwachten op zaterdag de 11e oktober? zie berichtjes iets hier voor dit megameeting geweld, over de uitnodiging voor mijn verjaardag. Nou de rest nog mensen ...

@Ton: troost je maar Ton: poetsen wordt pas echt goed mogelijk als de ondergrond gaaf is en daar kun je niet zo gek veel aan doen! Die van Anke is zo gaaf vanzich zelf dat je er maar tegen hoeft te blazen en het chroom begint al te glimmen! Als jij daar je kunsten op zou kunnen vertonen durf ik te wedden dat ze hem van de weg halen bij passage van de eerste de beste diensklopper: wegens verstoring van de openbare orde ... de Rebel zal te luidruchtig glimmen!!!

Ja, het is zo'n felle kleur dat ik stekeblind werd (tijdelijk)

Als het weer goed is, ben ik van de partij!! Natuurlijk!! 54 jaar, dat moet natuurlijk niet zomaar voorbij gaan...... :] (moet je alleen nog even je adres doorgeven Peter) via PB of zo :)
 
Laatst bewerkt:
4 Rebelletjes op een rij maar als je naar de tanklogo's kijkt 3 verschillende logo's en 2 verschillende accubaklogo's die bij de grijze Rebels zijn witte letters.
full

Peter schrijf Rebella en mij er ook maar bij de 11e en ik word de 15e okt 54
 
Laatst bewerkt:
probleem met die reserver rebels is dat er van alles al afgehaald is, dus ik moet ze prepareren en compleet maken en ik weet niet of ik beide compleet krijg. ik mis een accubak met mooie witte letters (die trouwens voor mijn nieuw te bouwen rebel bovenaan de verlanglijst staat...) dus eentje blijft er dan zonder bak staan. tja of dat nu zo mooi is op de foto ... ik heb wel een heel erg verroeste, geen gezicht dus
 
probleem met die reserver rebels is dat er van alles al afgehaald is, dus ik moet ze prepareren en compleet maken en ik weet niet of ik beide compleet krijg. ik mis een accubak met mooie witte letters (die trouwens voor mijn nieuw te bouwen rebel bovenaan de verlanglijst staat...) dus eentje blijft er dan zonder bak staan. tja of dat nu zo mooi is op de foto ... ik heb wel een heel erg verroeste, geen gezicht dus
Ik heb er nog een die wel mooi glimt, maar niet de allermooiste is...... (mijn "oude") neem ik wel mee, kan er zo opgezet worden, dan oogt het ook mooier. :] .
 
goed idee ! alleen ... dan moeten ze natuurlijk nog naar de fotoshoot-plek geduwd worden in het park ... een paar honderd meter .... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik brei er voor vandaag een eind aan, morgenvroeg gaat de wekker weer om half zes. Trusten voor alle Rebbelrijders! :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, allereerst: ik voel me zeer confuus door de vele mooie reacties wat betreft de foto's, [alle egards zijn voor RebelPeter, dankzij hem is deze prachtige fotosessie tot stand gekomen waarvoor nogmaals mijn[onze] hartelijke dank Peter. Het was een fantastische dag, veel te kort [achteraf] maar ik heb ontzettend genoten en ook veel geleerd] dit streelt mijn ego natuurlijk enorm dat begrijpen jullie vast wel.

Rob: ik de Nestor!!.......ik weet het niet hoor??......ben ergens toch wel ontzettend benieuwd......laat maar horen en we weten wie deze titel te ere komt.

Ton: prachtige omschrijving van dit woord maar bij nestor ging mijn eerste gedachte naar o.a. oudste, wijsheer enz. ..... ik kan er natuurlijk goed naast zitten maar alla...
Wat het poetsen betreft: je mag best eens aankomen dan laat ik zien hoe ik dat klusje klaar. It's easy, you also can do it, it's the Gordon way, just like my drive.


Goed, over tot de orde van de dag. Op Hyves Rebel vroeg iemand welke motorolie er in de Rebel moet en vooral ook de hoeveelheid.

Groetjes :$ .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan