Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
oudje ik heb een voorbeeld ontvangen van de badge ziet er goed uit ik heb ze besteld.
Kan hem ff niet laten zien i.v.m. probleempje software forum probeer het straks wel.
 
En hoe vind rebel rijdend Nederland dit geborduurde embleem word gemaakt met toestemming van Honda Nederland.

full
 
nou geweldig Ton !! waar kun je dat op laten borduren? Elk willekeurig shirt ? Enne hoe moeilijk is het om daar ook de TWO-FIFTY van te maken? want daar komen er misschien ook een stel om
 
Laatst bewerkt:
Ze maken alleen emblemen die je zelf op je hemd vest of jas kan bevestigen met garen of klittenband.
Om er TWO-FIFTY van te maken ff een voorbeeldje sturen en ze maken het.
Maar wel voorzichtig zijn met eigendomsrecht vandaar dat ik toestemming heb gevraagd aan honda Nederland ze hebben me schriftelijk toestemming verleend om het logo van de accubak te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Peter de sticker voor op de accubak kan ik via mijn schoonzus bestellen in colorado ik heb er net een gekregen van haar de gele en de stickers voor de tank ook een setje links en rechts.

$ 8,00 voor de accubaksticker en $ 16,00 voor de tankstickers setje en dan komt er nog verzendkosten bij.
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,

t-shirt, patches sticker nog ff een we kunnen hier een rebel shop starten :) maar uhm waar bestel ik mijn t-shirts en patches?? 'k heb in allebei veel intresse

Goos
 
de patches heb ik besteld dus die kun je gewoon bij mij tegen de kostprijs krijgen.
heb je de foto's al bekeken Goos op motorfoto.nl ik had die van jou en lydia ook gestuurd via email.
 
hallo
er is volgens mij nogal wat mis gegaan.
Peter de rebel is geschorst.
Goos; voor leuke patches t shirts en dergelijke kijk eens op www.vuur-steen.nl
Goos; had je mij een mail gestuurd?

groetjes
 
Ton: die tankstickers: kun je haar eens vragen of daar ook die biesjes te bestellen zijn? die heb ik nog niet kunnen vinden en die miste ik toen ik mijn tank liet spuiten. Ik zal de foto van de tank die dat heeft hier bij hangen:
full

liefst zou ik gewoon deze set (links en rechts samen is dan één setje) er nog zeker één keer bij willen hebben: dus de letters EN de biesjes. Kun je dat eens navragen?
 
Laatst bewerkt:
Anke, voor MF crashte hadden we wat berichtjes uitgewisseld over het bezoek aan oudje ergens in de herfst vakantie. datum weet ik nog niet maar dit zou de rit binnendoor kunnen zijn:
full

zoals je ziet moet jij eerst een lus maken om bij duiven te kunnen komen. van jou af is het dan ca 167 km, heen en terug dus 334 km en dat is niet niks ... we zullen wel stoppen om het uur en we moeten er echt een dag voor uit trekken denk ik. terug zouden we via snelwegen kunnen gaan dan lopen we weer wat in op de tijd. Gaat Joost mee denk je?
 
Laatst bewerkt:
op ebay staat een rebel te koop die heeft inderdaad verchroomde zijpanelen aan het motorblokje, kijk maar eens:
full

en de andere kant:
full

mmm ik geloof dat ik dat ook wel wil nog steeds. hoe makkelijk trekt dit krom Goos?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, oei Peter, dat is wel ernstig ver [334 km.] maar is natuurlijk wel te doen mits het natuurlijk ook een beetje redelijk weer is. En nee, het is in 1-ste instantie niet de bedoeling dat Joost mee gaat [ik wil ook wel eens zonder hem [met een andere man] op pad :9 ]. Dit alles bekijken we op een later tijdstip nog eens.
 
Laatst bewerkt:
de patches heb ik besteld dus die kun je gewoon bij mij tegen de kostprijs krijgen.
heb je de foto's al bekeken Goos op motorfoto.nl ik had die van jou en lydia ook gestuurd via email.

Ha Donanthonio, dat klinkt goed ik zal binnen kort eens een afspraak maken om ze te komen halen samen met lydia *D
en ook zeer bedankt voor de foto, we staan er weer gekleurd op!

@peter--> voor verchromen zou ik een contact op nemen met latour in nijmegen. die leveren wel goed werk en tja het is en blijft duur. en als je iets gaat verchromen laat het ff weten er zijn misschien wel meer mensen die iets int chroom willen hebben en alles tegelijk is een stuk goedkoper.

@meertenM--> jep maar ik denk dat mijn bericht niet is aangekomen, dus hier maals de vraag: hoeveel heeft het blok gelopen? wat is de staat van banden en ketting en kom ik er van daar mee naar elst zonder hulp van de anwb?
En wat is de prijs die je er graag voor wilt hebben?
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat geborduurde embleem erg mooi Ton, kun je de afmetingen doorgeven? en konden we het nu bijbestellen of niet denk je?
 
IK moest er 50 afnemen de afmeting is 7,5 cm breed en 5 cm hoog kosten ± € 2,10 de exacte prijs weet ik nog niet, het kon ± 2 weken duren dan meld ik het wel ff.
Dat biesje is volgens die beste meneer in de USA meegespoten volgens hem zijn ze niet in stickerformaat te koop. Of proberen bij auto pimp bedrijven.
Bij Hobike in Houten kun je een biesje erop laten spuiten en dan blanke lak eroverheen.
http://www.hobike.nl/webshop.asp?site_id=30285&cat=23294&scat=

(dus voor de 250 versie van het embleem moet je er ook 50 afnemen)
full

ze zijn ongeveer deze grote.
 
Laatst bewerkt:
Ton, van die geborduurde wil ik er zeker een paar afnemen, die zijn als applicatie altijd wel ergens op te stikken. kijk maar hoeveel je er aan mij kwijt wilt. wat betreft die bies: als ik heel dichtbij kijk zie ik dat er iets op de tank geplakt zit. dus hij is niet gespoten maar net als die andere logo's er opgeplakt en daarna met blanke lak overgelakt.
 
Laatst bewerkt:
Ton: ik neem er zowiezo 10 van je over, ik hoor het wel. Prettige zondag vandaag (mooie rit) en tot laterrrrr :]
 
RP, het biesje is volgens mij gewoon met de airbrush gespoten. Weliswaar een malletje voor de scherpe rand, maar het uitlopen is echt airbrush. :]
 
denk het toch niet Oudje, het ziet er duidelijk als een soort tape uit, je kunt dat ook zien waar het rond komt, , dan is het net of de taper over elkaar gelegd is, nee het moet een soort tape zijn geweest. als we weer eens bij elkaar zijn dan kan ik het ja wel laten zien, of het met een foto lukt weet ik niet , zal het eens proberen met veel licht morgen na het werk.

@Ton: kan ik er een stuk of 5 van je overnemen, van die geborduurde embleempjes? of kom je dan in aantallen niet meer uit?
 
Je kunt het zo nagaan of het airbrush is.
De binnenste rand zal een randje hebben dat dus lijkt alsof het een sticker is.
De buitenste rand zal niet zo'n randje hebben omdat de verf juist langzaam wegloopt.

Toch Peter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan