Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi RP. Kom je ons morgen ophalen in Elst bij Goos en Geiske thuis? Of ga je nu gelijk door naar Dieren? Ons leek het handiger om gewoon af te spreken in Deventer.. ivm tijd enzo. Wij vertrekken om half tien uit Elst.

Groetjes Goos en Lydia
 
Peter...op jouw kaart gezien zie je Holten staan....daarboven Holterberg. Daartussen ligt aan de rechterkant ergens het restaurant waar we vorig jaar zijn geweest.
Tegen de klok in is prima....net als vorig jaar toch?

p.s.....let even niet op onze motoren.....helaas hebben we geen tijd gehad om te poetsen....wel zijn ze schoon hoor, zo erg is het dus ook weer niet....alleen stoffig dus.
 
Anke mijn rebel doet het ook weer een paar andere bougies doet wonderen. ( Tuut Tuut)
full
 
Perfect Don, dat heb je weer prima opgelost...had ook niet anders verwacht van jou maar Don...let op je woorden :Y ik hou totaal niet van dat getuuter |( , je speelt met je leven, dat weet je _O- .
Veel plezier morgen met het schilderen van de eieren :W .
 
hoi Goos: het is inderdaad handiger als ik ook om half tien vertrek, maar dan richting Dieren ga en daar Henk opwacht tot 10u10, daarna rijd ik door naar Deventer. Hoop daar dan rond kwart voor elf uiterlijk aan te komen. Tot morgen ! En Anke en Joost: gute Reise!
 
Laatst bewerkt:
Peter RO: zijn ze alleen stoffig? dan iets harder rijden dan je gewend bent, dan waait het er wel vanaf! hihi Tot zo en Jan, bedankt ! en jij, werk ze en probeer er niet te veel aan te denken .. volgende keer ben je er vast zelf ook weer bij!
 
we zijn weer terug.....was weer een leuke dag met gelukkig niet te warm weer.
Ook de rit was leuk....toch weer niet even iets anders dan de vorige keer.
Uiteindelijk zijn we gestopt bij een sjieke Gooisachtige tent, we rijden immers cabrio en dan ben je gelukkig welkom.
Van daaruit zijn we binnendoor naar huis gegaan en waren rond de klok van half zes weer thuis.
We kunnen eigenlijk niet wachten tot een volgende keer....maar ja..het kan niet altijd feest zijn natuurlijk.
De foto's komen nog hoor, ik heb eerst nog wat andere PC verplichtingen te doen.
 
Inderdaad, de rit was weer fantastisch, het weer zat mee, de rit was gewoon erg mooi, en alom gezien was het een select gezelschap...... was om even over half zes weer thuis. :] kan me nu al verheugen op een volgende keer!! :]
 
ook ik ben weer terug en het was weer fantastisch! weer .. vooral het weer was opmerkelijk plezierig: niet koud, lekker gesluierd zonnetje met af en toe echt even helemaal zon. vooral mooie verlichte landgoederen tussen deventer en de holterberg, tjonge en wat een fantastisch mooie boerderijen staan daar en met van die hele mooie tuintjes er omheen! volgende keer ga ik er voor stoppen of ik ga er alleen nog eens langs en dan alleen voor de fotos!

en 7 rebels nog wel (met 3 zeer welkome 'bij'rijders overigens, niks dan goeds daarover, het was reuze gezellig), en dat zo vroeg in het voorseizoen al: 7 op rij! met ons nieuwste rebelaar er bij: henkozzy: henk, ik hoop dat je het ook naar de zin had ondanks het soms wat gezapige tempo, maar zo rijden we nu eenmaal!

de route ging ietwat ongepland want ik had een instelling in de tomtom niet helemaal picobello, maar ach, wat maakt het uit, het was were beeldschoon onderweg. ik zal de fotos er nog inhangen, eerst even die bekijken en sorteren, dan komen ze er hier bij:

dit is nog in Deventer (ons verzamelpunt) en op aandringen van Bydand, is deze foto genomen in de stijl van Peter RO, die daar onze meester in is (je ziet hem aan het werk aan de overzijde!):
full

full


Onderweg kwamen we langs een rustiek plekje en prompt hebben we daar onze rebels maar middenin gezet: let op de mooie lange lijnen .... eerst even zoals het was:
full

daarna met onze rebels op de voorgrond:
full

Na het passeren van het zeer fraaie landschap op de Holterberg kwamen we op ons eindpunt, vanwaar ieder daarna zijns weegs ging. Maar voor dat het zover was bliezen we eventjes uit op de oversized chairs .. (eenmaal zittend gingen de beentjes van de vloer ... we waren duidelijk een maatje te 'klein' daar, gezien de sjieke bolides en cabrio's (4-wheels, peter R.O.... net als jullie twee ;)) die aan en af reden en het hoge gehalte aan 'hete aardappeleters' ...):

full

full


full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Wij zijn ook weer veilig thuis gekomen...
Het was een zeer gezellige dag, en die... ... ... (tussen door ff avond eten en heb geen idee meer wat ik zeggen wou :+ )
nou het was dus heel gezellig en zeker voor het herhaling vatbaar! hier nog een foto voor de suzuki rijders onder ons...
suz.jpg


nou tot later

Goos&Geiske&Lydia
 
klopt helemaal Ton!! niet één grijze, maar minstens drie (die van jou, anneke en manuela!) .... en eigenlijk ook nog wel een paar zwarte ... (jan en taggert!). als we die nu eens allemaal tegelijk hadden ... tjonge dan moeten we 4 rijen op gaan stellen: ééntje voor de grijzen, ééntje voor de zwarten, eentje voor de roden en eentje voor de 'gouden' ;).

Maar misschien kun je aangeven Ton welke datums op de agenda voor jou beter uitkomen? of als er te weinig passend zijn, schuiven we er gewoon eentje wat heen en weer.
 
Laatst bewerkt:
Rebels, bedankt voor de leuke dag en om met jullie kennis te maken, ik heb het zeer naar me zin gehad.
RPeter, het tempo viel wel mee hoor.
hierbij nog een paar fotos

35dd04cffa46fc79636bebd64cbc1ea6
 
Voor de goede orde zal ook ik, als hekkensluiter, een stukje weergeven van deze memorabele dag.

Zoals jullie zo langzamerhand van ons gewend zijn kwamen wij als laatste aangereden in Deventer. Millingen ligt ook zoooo ver weg, wel 75 min. rijden :o .

Enfin, in feite heb ik weinig toe te voegen...alles is al zo'n beetje geschreven en daarbij te bekijken op de div. foto's.

Wat ik, ook namens Joost, wel kwijt wil...is dat wij werkelijk een hele aangename, bijzondere en uitermate plezierige 2-de paasdag achter de rug hebben. Dit is mede te danken aan jullie. Tijdens de gehele rit heb ik mijn ogen uit gekeken naar al het moois dat er te zien was. De sfeer onderling laat af en toe wat te wensen over _O- , nee...grapje haha...we hebben een top-team en Henk...je past er helemaal tussen wat mij betreft. Hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij en begeleiden Joost en ik je weer naar huis.

Eigenlijk ben ik best moe maar heb totaal geen zin om daar aan toe te geven...ben nog steeds alle indrukken en de geweldige sfeer onderling aan het doornemen :Y .

Rebbellaars en bij-rijders, bedankt voor deze bijzonder mooie dag :W .
{Met jullie goedvinden [natúúrlijk vinden jullie dat goed !!] bedank ik Joost persoonlijk :9 , zonder hem zou ik deze rit niet gemaakt hebben....ik weet de weg naar Deventer nl. niet hihi}
 
Laatst bewerkt:
Wanneer en waar de volgende meeting??????
Wat mij....(uuh ik denk ons?) betreft bij ons in de buurt....
Als het tenminste voor o.a. oudje een beetje te doen is aangezien het een stukje verder is dan Deventer.
Wij kunnen eens een leuke route uitstippelen als het moet.....beetje in Nederland en een stukje Duitsland.
Er is zelfs de mogelijkheid om te overnachten, binnen of anders buiten in een tent...wij hebben wel tenten!!!! Ik verwacht niet dat een weekendje Duitsland ooit wat zal worden, bovendien is dit aanbod een stuk goedkoper.
Na de tocht zouden we b.v. kunnen gaan BBQen, is gezellig en de koffie is een stuk goedkoper denk ik dan op de Holterberg.
Dames en heren...denk er maar eens over na. En ook over de datum natuurlijk.

P.s. mijn waardering even voor de NIET-Rebelrijders. Deze reden keurig achteraan de rij zodat alle Rebels bij elkaar bleven. Heerlijk om zo met elkaar om te mogen gaan...applaus voor jezelf dus eigenlijk.

Ook de bovenstaande foto's zegt genoeg natuurlijk. Hoewel...de mooisten komen nog hoor hahahaha...geintje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan