Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
graag Ton! bij deze! zodra het uitkomt kom ik we leventjes langs. maar vanmiddag niet, ik moet wat onderhoud doen aan de rebels. Jij mag natuurlijk wel eventjes langsomen als je wilt ... koffie is zo gezet. Maar ik werk wel door intussen, schuif maar lekker aan dan.
 
Ik ga ff de hond uitlaten
full
en dan naar het dorp er is braderie of zoiets.

tot laters :W
 
hey mensen hier weer een berichtje van uit elst, 'k heb net een stukje getoert met mijn mama en ga nu weer druk aan de gang met school. "k zie dat er weer flink gepoetst is 8-)
Ik weet nog niet of ik er de 11e bij ben, want normaal gesproken moet ik dan werken. 'k laat het nog even weten.
en dat ik gespot ben wist ik al, een of andere knakker half uit de auto hangend HEE MOTORFORUM'rs blablabla zoiets, kon het niet helemaal verstaan want ik had mijn helm op :9

nouja dat was het ongeveer wel weer.

enne waar blijven de t-shirts en zo??( owke 'k ben te lui om het hele forum door te lezen, maar zijn ze er al?

Goos
 
goos welke maat moest jij hebben? Ik weet helaas geen maten, ik denk dat ik daarom maar van elke maat wat bestel dan weten we daarna wel wie welke moet hebben. ze kosten ongeveer 20 euro per stuk omdat er achter en voor een embleem zit.

intussen heb ik er vier besteld: een S, M, L en XL en ze kosten me 21 euro per stuk, er kwam nog BTW over heen en verzendkosten. zaterder 11-10 om 11-10 hoop ik ze binnen te hebben en dan zijn ze over te nemen doro de aanwezigen ...

Het zijn zwarte shirts, met het accubaklogo in het klein links op de borst en in het groot achter op de rug. die dubbele druk EN het feit dat ze op zwarte stof moeten maakt ze duurder dan gemiddeld.
 
Laatst bewerkt:
zo...wat een prachtig weer zeg het afgelopen weekend en dus....TOERUUUUHHHH.
Zaterdag zijn we rond de klok van 16:00 van Losser naar Schagen gereden, voor 80% via de snelweg. Totale aantal die dag was 223 km.
Zondag weer terug maar dan binnendoor voor 80%. Totaal 283 km en dus in 2 dagen 506.
Rond de klok van 18:30 waren we weer thuis maar we konden er nog geen genoeg van krijgen.
Bah....wat krijg ik een hekel aan de winter...weer geen uitjes op de Rebel.
 
Ha rebbelaars.... ben weer thuis van een tochtje. Helaas Peter, ik las jouw stukje nu pas, maar ben wel even naar Zeddam gereden, om even mijn zoon te zien en natuurlijk lekker een ruime tocht te maken..... ongeveer 300 km. Heeerlijk!
Inderdaad je zou haast een hekel krijgen aan de winter, maar dan is het natuurlijk ideaal weer om te poetsen...... En er moet nogal wat glimmend gemaakt worden.
Hopelijk gaat het weer de 11e meezitten. We moeten natuurlijk een heleboel rebels op een rij hebben!!! :]
 
Geeft niet Rob! je was dus wel in de buurt! Zeddam is niet zo gek ver hier vandaan.
Maar ik ben aan de rebbie bezig geweest en heb de runnung lights weer hersteld: de bedrading blijkt er gewoon nog te liggen. Nu branden de oranje lichtjes voor weer permanent. ik had wel andere lampjes nodig en andere fittingen maar die had ik gelukkig liggen. Ook het lampje in de miles teller was defect gegaan.

tjonge wat is die lastig te vervangen: ik moest een andere oude lelijke teller openmaken om een ander lampje te bemachtigen en die had twee zeer verroeste schroefjes, maar na een gevecht met de dremel en de boormachine is het dan toch gelukt. het blijkt een 5W lampje te zijn die helemaal is ingesloten in de km-teller en dus veel te warm wordt. allebei waren ze pikzwart, maar die uit die oude teller deed het nog en zit er nu in. het werkt weer!

Ben net klaar met alles, tis alweer na 10u savonds en mijn vingers doen zeer van het werken en vijlen en draadjes klungelen.

aan alle rijders: het was een prachtige dag om te rijden! volgende keer doe ik weer mee, als beide rebels tenminste echt weer helemaal picobello zijn!
 
Laatst bewerkt:
goos welke maat moest jij hebben? Ik weet helaas geen maten, ik denk dat ik daarom maar van elke maat wat bestel dan weten we daarna wel wie welke moet hebben. ze kosten ongeveer 20 euro per stuk omdat er achter en voor een embleem zit.

intussen heb ik er vier besteld: een S, M, L en XL en ze kosten me 21 euro per stuk, er kwam nog BTW over heen en verzendkosten. zaterder 11-10 om 11-10 hoop ik ze binnen te hebben en dan zijn ze over te nemen doro de aanwezigen ...

Het zijn zwarte shirts, met het accubaklogo in het klein links op de borst en in het groot achter op de rug. die dubbele druk EN het feit dat ze op zwarte stof moeten maakt ze duurder dan gemiddeld.
'
'k heb geen idee hoe groot ze vallen, maar meestal is een "L" voor mij de juiste maat. heel soms een "XL"
Goos
 
Oudje, Anke: ik denk eraan in de herfstvakantie, dus in de week van 13 oktober, op de dinsdag misschien een rit te maken naar Oudje. is dat haalbaar, doenbaar, gewenst, mogelijk? Tis midden in de week dus ik weet niet of dat schikt. Tis maar een idee en afhankelijk van het weer natuurlijk. Graag reacties!
 
Oudje, Anke: ik denk eraan in de herfstvakantie, dus in de week van 13 oktober, op de dinsdag misschien een rit te maken naar Oudje. is dat haalbaar, doenbaar, gewenst, mogelijk? Tis midden in de week dus ik weet niet of dat schikt. Tis maar een idee en afhankelijk van het weer natuurlijk. Graag reacties!
Hoi Peter,
Jullie zijn natuurlijk altijd welkom! Maar dinsdag heb ik cursus BOA, Moet ik volgen, aangezien ik 6 november examen moet doen. Woensdag zit ik in Utrecht, bespreking. Dus een andere dag? :]
 
Laatst bewerkt:
kan alleen nog op vrijdag, rob, maar weet niet of anke dan kan. en natuurlijk de zonnegoden ...
 
kan alleen nog op vrijdag, rob, maar weet niet of anke dan kan. en natuurlijk de zonnegoden ...

Natuurlijk, maar vrijdags is voor mij geen probleem...... Ik hoor het wel.
ga mijn sponde opzoeken, de wekker gaat morgen weer om 6 uur. :]
 
RP en Oudje: helaas zullen jullie het die vrijdag [17 okt.] zonder mij moeten doen ;( . Zaterdag de 11-de ben ik wel van de partij, verheug me erop om meer Rebels en rebellers te zien. Hoop dat de zon er dan ook nog even door komt of iig dat het droog is.

RP: de tool-rol is prachtig geworden [als nieuw :9~ ] , nu nog bekijken hoe we hem het beste kunnen bevestigen zonder dat-ie de neiging heeft om voorover te kantelen. Affijn dat is Joost nog ff aan het bedenken.
 
Laatst bewerkt:
RP en Oudje: helaas zullen jullie het die vrijdag [17 okt.] zonder mij moeten doen ;( . Zaterdag de 11-de ben ik wel van de partij, verheug me erop om meer Rebels en rebellers te zien. Hoop dat de zon er dan ook nog even door komt of iig dat het droog is.

RP: de tool-rol is prachtig geworden [als nieuw :9~ ] , nu nog bekijken hoe we hem het beste kunnen bevestigen zonder dat-ie de neiging heeft om voorover te kantelen. Affijn dat is Joost nog ff aan het bedenken.

Dan maken we in ieder geval de 11e kennis met elkaar! verheug me er op.
Peter: je bent natuurljk welkom de 17e !! :] Ik hoor het wel :]
 
Embleem is idd prachtig Don. Wil er ook wel 1 van je kopen [mits je er natuurlijk genoeg hebt], staat 8-) blitzzzzzzzz 8-) op mijn jas. Kom jij [ of jullie ] zaterdag de 11-de ook naar Peter [ big partij *O* ] , kunnen we het dan direct regelen wat betreft de emblemen.

Oudje, word jij Bijzonder Opsporings Ambtenaar ;) ?
 
Laatst bewerkt:
Embleem is idd prachtig Don. Wil er ook wel 1 van je kopen [mits je er natuurlijk genoeg hebt], staat 8-) blitzzzzzzzz 8-) op mijn jas. Kom jij [ of jullie ] zaterdag de 11-de ook naar Peter [ big partij *O* ] , kunnen we het dan direct regelen wat betreft de emblemen.

Oudje, word jij Bijzonder Opsporings Ambtenaar ;) ?

Ben ik al ruim 34 jaar, maar bijscholing is verplicht eens in de vijf jaar en afsluiting met officieel examen dt gehaald dient te woren, anders ben je echt BOA af. :]
 
Oke Oudje en dan.....stel...[hypothetisch gezien]... je bent BOA af wat voor een functie staat daar achter? Kun je dan op kantoor? Enne.......waar ga je die 10 emblemen overal opnaaien, toch niet op je [dienst-] uniform _O- .
 
Laatst bewerkt:
Oke Oudje en dan.....stel...[hypothetisch gezien]... je bent BOA af wat voor een functie staat daar achter? Kun je dan op kantoor? Enne.......waar ga je die 10 emblemen overal opnaaien, toch niet op je [dienst-] uniform _O- .

Inderdaad, dan heb je geen opsporingsbevoegdheid meer, maar er is op kantoor meer dan genoeg te doen hoor. Ik ben nu ook niet altijd bezig met speurneus zijn....... (doe meestentijds alleen maar leuke dingen......) Ik naai de emblemen echt overal op, uniform zal niet gaan, dat heb ik niet (meer). Maar verder.......alles wat er maar beter uit gaat zien met embleem :) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan