Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, heeft er iemand een cmx450 manual of werkplaatshandboek, of een site waar ik die kan downloaden. Wil o.a. de kleppen stellen maar heb dan meer gegevens nodig.
 
wil je de honda versie of een clymer book, van het laatste weet Donantonio (zie oudere berichten) wel een link, kun je hem zo downloaden. ik heb Honda boeken via ebay gekocht, maar die doe ik niet weg voor minder dan 35 euro excl. verzendkosten. Dit is er zo eentje:
full
 
leuke dag vandaag in Veenendaal, wat een motoren. :9~
Samen met Joost ,Anke en natuurlijk Sjoerd naar Veenendaal gereden en daarna op de koffie geweest bij Anneke en Ton (Anneke bedankt voor de goede zorgen :9 )

er zijn daar veel fotos gemaakt , deze komt me bekend voor?
full
 
Laatst bewerkt:
kwamen ook nog even Lydia en goos tegen, Lydia veel plezier met je nieuwe ........
al met al een leuke dag :)

full
 
Laatst bewerkt:
Het was idd een prachtige en reuze gezellige dag Rocker..het is juist bijzonder leuk om zoveel diverse motoren te bekijken en te spreken met zoveel andere motor liefhebbers :Y .

Voor degene die dit evenement al een te hoog testosteron gehalte toeschrijven...raad ik met klem aan om vooral nooit naar de TT in Assen te gaan. Dat 'trek' je dan helemaal niet _O- .

Don en Anneke...thnX.
Volgend jaar weer...dat weten we nu al :W .
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Wat een vreemd weer, he, dit weekend? Ik was kamperen in Deventer met een aantal vriendinnen en we bleven bezig: vest aan, vest uit, plu open, plu dicht.
Ik was op de Rebel en dat scheelde uren filerijden op de A1, ha!

Een aantal dingen uitgetest:
Boxit: doorzichtig doosje om telefoon (of kleine GPS) aan het stuur te hangen, ideaal! Waterdicht, maar toch bedienbaar. Met een goede strip klittenband weerstaat hij 130 km/u.
Waterdichte plunjebaal met Pacsafe om mijn motorspullen tijdelijk aan de motor vast te leggen. Ook prima! Kan ik eindelijk rondwandelen zonder alles mee te torsen. De pacsafe is een ijzeren net met kabel waar je tassen en koffers mee kan beveiligen.

@Donanthonio: Ik kom graag eens langs Nieuwegein voor mijn choke, bedankt voor het aanbod! Ik weet alleen nog niet wanneer, vrij druk deze week in ieder geval.

@Simply, ik probeer zondag naar Alkmaar te komen. Heel misschien moet ik werken, maar dat probeer ik af te wimpelen. Is ook afhankelijk van hoe laat we welkom zijn....?
 
Heren,
Kan een van jullie mijn vertellen wwar de oliefilter zit en als ik deze vervang moeten er dan een nieuwe pakking op?
Ik ga er van uit dat deze intern zit namelijk
 
Dank je tonantonio, maar ik heb daar geen bout zitten volgens mijn?
Ik weet niet of dit ook een CMX250 (1986)is?
Ik ga vanmiddag even kijken, maar volgens mijn heb ik alleen de "B" bout, daar heb ik de olie uit laten lopen, omdat ik er geen andere aftap kon vinden.
 
Hoi allemaal,

Ik heb het gevonden,
Deze CMX250 heeft geen filter, alleen een ijzer gaasje..............
Heeft iemand misschien tegen een vergoeding de manual(CMX 250 1986) voor mij?
Ik zou hem/haar erg dankbaar zijn.
Toch bedankt Donantonio voor je snelle reactie!
Groetjes,
Tim
 
heeft simply al een tijd genoemd voor zondag? of coordineren we dat zelf hier zodat we er allemaal tegelijk een tijdje kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Mooie actiefoto's daar in Veenendaal! Jullie staan er mooi op...
Enne Peter, fantastisch dat je de hele sessie om wilt gooien (?) als je hoort dat ik 10-10 niet kan komen. Hartverwarmend. Als je d'r de tiende 8 of 9 bij mekaar krijgt, da's toch ook mooi? Jouw verjaardag, jouw feestje, immers....
Komende zondag. Zal m'n best doen, maar kleine kans. Ook een dikke 130 km wel.
Mijn vrije dagen nu. Rond 20-9 zou kunnen, 3en4-10, plus 17en18-10. Daar heb ik nu nog niks staan wat overdag valt, daarna wordt 't echt herfst, brr!!
 
heeft simply al een tijd genoemd voor zondag? of coordineren we dat zelf hier zodat we er allemaal tegelijk een tijdje kunnen zijn.
Simply heeft nog geen tijd genoemd, maar wie weet komt dat nog, anders coordineren we dat zelf wel...... toch?? :] Zoveel mogelijk tegelijk ronkend de straat inkomen.... *O* _O- :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

Helaas kon ik er niet bij zijn afgelopen weekend en gaat a.s. weekend ook niet lukken. Ik ben telkens precies aan de andere kant van het land voor andere bezigheden.

Maar als ik het goed begrijp staat er ook iets voor 10-10 gepland; dan zou ik, zoals het er nu naar uit ziet, wel kunnen.
Ben alleen even kwijt waar en wat de bedoeling is :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan