Honda xr 600 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerry 650

Die hard MF'er
20 apr 2004
462
0
rotselaar
ook motor-onderdelen van xr 600 tot 1987 (dubbele carbu model) voorradig,

dubbele carbu (model tot 1987), zeer goed, 50euro




vele onderdelen van 1988 tot 1998 voorradig



vliegwiel: 60euro

onsteking- en lichtspoel: 75euro

bobijn met bougiekabel en bougiedop: 30euro

cdi: 50euro

nissin rempomp vooraan: 25euro

Achterbrug (voor remschijf achteraan) met remklauw en volledig remsysteem incl. rempedaal, pomp, stalen remleiding, banjo's : 125euro

volledige originele elektrische kabelboom (niet mee gepruld): 50euro

Motoronderdelen (komende uit mooi draaiende motor):

Kickstarter: 30euro

Krukas met nieuwe drijfstang (3000km gelopen), speling komt nog overeen met de fabrieksnieuwwaarden!: 140euro


Onlangs geboorde zuiger 97.5mm met wiseco zuiger: 140euro


Cilinderkop met glijlager in perfecte staat!, niet ingelopen: 230euro

MiddenCarters, zijcarters (links+rechts)
Verder nog oliepomp, olieleidingen, kickstartersysteem, nokkenasketting, distributiegeleiders, balansas, schakelvorken, schakelwals, enz enz

vraag me welk onderdeel je nodig hebt.


0473/84.15.13
opsturen onderdelen mogelijk
































 
Laatst bewerkt:
Alstublieft,





nog wat onderdelen:

voor model tot 1987 (dubbele carbu): rode tank en de 2 zijkappen (met gele sticker op foto)

voor model tot 1998: rode tank ook voorradig incl kraantje en dop

spatborden, voor en achter, enz enz





 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel belang bij een rempomp, dat rempotje met hendel zeg maar... ;)
Ben ooit eens onderuit gegaan, dus als ik te veel olie er in doe gooit ie het me dezelfde gang er weer uit....
Zal eens ff checken thuis...
 
sinds vandaag ook een xr *O* mol ik me kickstarter binnen 10min! Hoor maandag wat de schade is maar dan heb ik je wellicht nodig!
 
Laatst bewerkt:
De TS heeft er vast verstand van dus ik vraag ff wat!

Wat is er kapot als de kickstarter niet op eigenhout weer ophoog komt? En wat kost dat om te maken/laten maken?
 
De TS heeft er vast verstand van dus ik vraag ff wat!

Wat is er kapot als de kickstarter niet op eigenhout weer ophoog komt? En wat kost dat om te maken/laten maken?

Hoogstwaarschijnlijk veer die gebroken is, de veer zal niet de grote kost zijn, uurloon wel.

Rechterzijcarter (koppelingsdeksel) dient verwijderd te worden, olie dient afgelaten te worden, nieuwe pakking.

Normaal een uurtje werk als je het gewoon bent...

check tussendoor even de filter onderaan het kader (filter des doods) op vuil etc, en verder nog de zeef in het motorblok proper maken, toegankelijk als het rechtercarterdeksel verwijdert wordt.

groeten
 
Hoogstwaarschijnlijk veer die gebroken is, de veer zal niet de grote kost zijn, uurloon wel.

Rechterzijcarter (koppelingsdeksel) dient verwijderd te worden, olie dient afgelaten te worden, nieuwe pakking.

Normaal een uurtje werk als je het gewoon bent...

check tussendoor even de filter onderaan het kader (filter des doods) op vuil etc, en verder nog de zeef in het motorblok proper maken, toegankelijk als het rechtercarterdeksel verwijdert wordt.

groeten

Bedankt. Ik denk dat de kosten wel hoog zullen oplopen. Maar ben benieuwd!
 
weet jij toevallig wat ik nodig heb als de bak niet meer uit zn versnelling wil ?? je kan t schakelpedaal bijna ronddraaien voordat ie ergens kontakt mee maakt

gaat om een xl600 uit 83

heb jij niet een complete bak liggen voor me??
 
Voor een model voor 1988 of na?
Geen flauw idee ;) Ik heb een voor voorvork van een XR gekocht, en deze komt als project in een XL500s uit "81.

Enigste wat ik wel weet, is dat de bevestigingsmaat +- 10cm van as naar as is!
En hij heeft wel 2 zuigers.

De gene die ik nu heb, zijn beide vast geroest helaas..



Volgens mij exact die ik op de achtergrond zie liggen!
img4210az0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet meer opzoek naar een remklauw hoor :+


Ben vandaag nog verder geweest, en heb mijn remklauw weer werkend gekregen *O* 1 zuiger zat namelijk vast :)
 
heb je pakkingen? Ik ben namelijk opzoek naar uitlaat pakkingen omdat ik het uitlaat systeem van begin tot eind ga vervangen. Waar kan je die anders los bestellen?
 
weet jij toevallig wat ik nodig heb als de bak niet meer uit zn versnelling wil ?? je kan t schakelpedaal bijna ronddraaien voordat ie ergens kontakt mee maakt

gaat om een xl600 uit 83

heb jij niet een complete bak liggen voor me??

probleem met de schakelwals? Ik heb geen glazen bol dus moeilijk te bepalen van achte rm'n pc ;) .


uit versnelling schieten: schakelvorken en/of dogs van de tandwielen versleten

blokkage doet me meer aan een de probleem met de schakelwals denken.

ik heb nog een volledige versnellngsbak liggen (2assen +alle tandwielen, met incl 2nieuwe tandwielen dachtk ik, 175euro, alle tandwielen dus niet ingepit!)


ik heb ook nog meerdere schakelwalsen en schakelvorken liggen


verder nog goede cilinderkop met perfecte glijlager, cilinderkopdeksel emt tuimelaars enz enz


onlangs geboorde cilinder 97.5mm met wiseco zuiger (zo goed als nieuw)

enz enz


ik zou zeggen : stuur aub n mailtje

befrys@gmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan