Honda xr 600 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jerry

heb jij misschien nog een aftermarket demper en collector liggen voor een domi 650?

Ik zoek me suf....ik hoop dat je me ergens mee kan helpen....

Hallo,

ik heb enkel nog collectoren van xr600r's liggen en voor de moment zelf geen dempers niet meer (allemaal verkocht).

Ik heb een domi gehad maar heb ik voor weinig terug doorverkocht onlangs. Was uitgevoerd met een demper onder het zadel, was wel iets speciaals. Maar helaas niet meer beschikbaar

groeten Jeffrey
 
Heb je nog eeen uitlaat systeem voor een XR650 liggen, zoja wil ik graag een foto zien?

Bedankt!
 
Heb je nog eeen uitlaat systeem voor een XR650 liggen, zoja wil ik graag een foto zien?

Bedankt!

Hallo,

Voor een xr650:
Ik heb enkel nog de zwarte stofhoezen (voorvork), het origineel voorlicht kapje (rood/wit), het achterframepje en nog wat klein spul liggen.
alles wel in perfecte staat

groeten J
 
Hej Jerry,

ik heb een XR600 uit '86 met een gare voorpoot.
Heb je toevallig nog een setje liggen?
:W
 
Laatst bewerkt:
Hej Jerry,

ik heb een XR600 uit '86 met een gare voorpoot.
Heb je toevallig nog een setje liggen?
:W

ik heb nog enkele complete voorvorken liggen (incl t-stuk en kroonplaat), mail me op befrys@gmail.com als je interesse hebt

opsturen is mogelijk
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog enkele complete voorvorken liggen (incl t-stuk en kroonplaat), mail me op befrys@gmail.com als je interesse hebt

opsturen is mogelijk

Zeker wel interesse ,
ik heb echter hier op het dorp nog een set gevonden.
Als deze in orde zijn neem ik ze , zo niet hoor je nog van me.
 
Hoi Yerry wat kost de oranje tank met achterspatbord op pagina 1 ;tweede rij foto`s
Greetz Ralph
 
Hey Jerry,
Heb je ook nog toevallig een 'sprocket cover' voor een xr uit '92 liggen? Ik weet de Nederlandse term voor dat onderdeel niet maar het is dat ding wat over je voortandwiel zit, zodat je broek er niet tussen komt enzo.
 
Hey Jerry,
Heb je ook nog toevallig een 'sprocket cover' voor een xr uit '92 liggen? Ik weet de Nederlandse term voor dat onderdeel niet maar het is dat ding wat over je voortandwiel zit, zodat je broek er niet tussen komt enzo.


dit heb ik nog liggen, mail aub voor de verdere afhandeling


grtz
 
voorremklauw heb ik nog: 25euro

schijfrem niet meer


voorvorkhoezen heb ik, stalen remleiding heb ik niet, enkel de originele.

groeten J

nog vragen, mail aub, ik zit niet cte op dit forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan