Suus Madura GV700 Dilemma

Disorganized

Die hard MF'er
27 jan 2006
382
0
Horst
hey hoi allemaal

heb motortje staan. Heeft altijd gereden, alleen uitlaatcollector is kapot, verder een beetje gestript en mat zwart gespoten. leuk voor te beginnen, of te choppen......

is van 1985, 100.000 gepasseerd, wel altijd goed onderhouden.
Zal ik em zelf choppen, of als pekelfiets gebruiken, verkopen?

De vraag is wat eventueel gegadigden voor zo'n fietsje willen geven?


Ik hoor het graag van jullie ;)
 
:^ als ik het zo lees, zal ie in verkoop niet heel veel meer opleveren, ben ik bang voor. Tenzij je natuurlijk heel netjes gespoten hebt.
 
Eerlijk gezegd, dit is een belachelijke vraag.
Wat jij ermee doet is toch helemaal aan jou? Heb je geld genoeg, tijd genoeg, enig technisch inzicht, een werkplek om te choppen of niet, een andere motor om mee te rijden, etc etc. Dit is net als ik heb geld over, wat zouden jullie halen?
 
laat ik het anders zeggen, ik heb een beperkt technisch inzicht,
heb wel wat ideen, maar zoals gezegd zit met een dilemma.
tuurlijk moet ik zelf weten wat ermee te doen, wil alleen weten of er goede mogelijkheden zijn om er een leuke chopper van te maken.
 
laat ik het anders zeggen, ik heb een beperkt technisch inzicht,
heb wel wat ideen, maar zoals gezegd zit met een dilemma.
tuurlijk moet ik zelf weten wat ermee te doen, wil alleen weten of er goede mogelijkheden zijn om er een leuke chopper van te maken.

Je kan van ALLES een chopper maken. Maar niemand kan je afweging maken tussen kosten en baten, je situatie, je wensen en je eigen "talenten" Met andere woorden, het is nogal een onmogelijke vraag zo.

Ik weet niet in wat voor staat het is, maar ik zou geen geld en tijd (lees choppen/customizen) als er niets uitkomt wat zijn tijd en geld waard is. Als het al in een dusdanige toestand is dat je hem voor minder dan 2000 nóg niet kwijt kan, zou ik het niet doen. Dan zou ik er een pekelfiets van maken of verkopen of de onderdelen gebruiken voor een ander project.
 
kijk daar heb ik wat aan!
natuurlijk is het makkelijk om een slijptol her en der te gebruiken, spuiten lukt ook nog wel, mijn vrees is echter dat ie nu meer oplevert( semi orgineel) dan dat ik er veel geld, tijd e.d. insteek en uiteindelijk met een chopper van een 10,- sta te kijken.....
Onderdelen zat, en laten we eerlijk zijn, de madura is een uitstervend ras....
 
laat ik het anders zeggen, ik heb een beperkt technisch inzicht,
heb wel wat ideen, maar zoals gezegd zit met een dilemma.
tuurlijk moet ik zelf weten wat ermee te doen, wil alleen weten of er goede mogelijkheden zijn om er een leuke chopper van te maken.


Juist als je allerlei ideen hebt, en zelf wilt choppen, dan is dit een ideale manier, om het te leren,
aan ee nfiets die al niet al te veel waard is kun je niet zo veel verkloten.

ik zou zeggen, zet eens een paar fotootjes neer, en vertel je ideen
 
Dit is em dan, bedoeling is om sissybar eraf te halen, Apehanger stuur of een recht stuur.
verlagen van achter.........

Ik hoor de opties en of opmerkingen graag :W
full
 
de bedoeling is evens om alle shit die niet nodig is eraf te halen,
alles wat mat zwart gespoten kan worden, spuiten.
knipperlichten heeft al inmiddels niet meer, genoeg tupperware.
 
Het begin is gemaakt, sissybar verwijderd........ beter, en al die klokjes vind ik ook maar niks, dus die zijn er ook af.

8-)
full
 
Hi,

Sorry dat ik het zo hier even vraag maar ik begrijp dat je nog wat onderdelen heb rondslingeren; Mijn achterste cardanas is gebroken; heb je nog zo'n ding rondzwerven? (Dus inclusief klok)
Voor een Madura GV700 ...

Ik hoor graag snel van je want hij staat nu behoorlijk in de weg ;)

Big Al

PS mail me anders even..
 
Yo, tnx Ik had die jongens al gebeld en ze belde me de dag erna (vanmorgen) dat ze wat gevonden hadden..
En nu draait alles weer als een zonnetje :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan