Complete Akralijn + Hexagonal carbon demper voor GSX-R750 K4

WoKe

MF veteraan
1 apr 2003
1.324
0
Gent
Zoals de titel zegt ;)

Heeft ongeveer 4000 km onder mijn circuitmotor gezeten.
In perfecte staat.

Nieuw heeft hij 1200€ gekost.
Voor 650€ mag je hem hebben

Past waarschijnlijk op nog wat andere Gixxers, maar dat moet je zelf uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
ik gok iets anders :Y
velen zullen het wel weer te duur vinden, zoals dat hier altijd gaat.

Zelf rijden ze vaak met rotte meuk, en mooi duur spul wat een ander voor vaak best een nette prijs verkoopt is veel te duur.
Akra is nu eenmaal kwaliteit en de pasvorm is klasse.


Dan vind ik deze prijs zeker niet verkeerd als het in goede staat is.
 
velen zullen het wel weer te duur vinden, zoals dat hier altijd gaat.

Zelf rijden ze vaak met rotte meuk, en mooi duur spul wat een ander voor vaak best een nette prijs verkoopt is veel te duur.
Akra is nu eenmaal kwaliteit en de pasvorm is klasse.


Dan vind ik deze prijs zeker niet verkeerd als het in goede staat is.

Te koop: motoren ;)
 
Heb me net gek gezocht achter een foto'tje ... maar beter dan onderstaande heb ik niet.

08ps13-0554.jpg
 
Het is een Akropovic Racing line, identiek aan onderstaande

b604a0e06e059d3ccf9ce4336cd883b0.jpg


Alles zit erbij (veertjes, carbon beugel, enz ...) en er is geen krasje op.
 
ik dacht dat het redelijk parallel loopt, maar je kan de hoek een beetje veranderen door een andere uitlaatsteun te gebruiken. Of zoals ik op mijn Gix1000 had, gewoon een andere linkpipe of linkpipe laten verlassen naar een andere hoek.
 
Ik heb er ook een speciale adapter bij zodat je de originele demper er ook op kan monteren. Kan handig zijn voor ritjes in de eiffel of op circuit. Dan moet je niet de volledige lijn er weer afhalen. Het adaptertje mag je erbij voor 75€

Je kan het adaptertje ook gebruiken om gelijk welke slipon te doen passen op de lijn.
 
Ik heb er ook een speciale adapter bij zodat je de originele demper er ook op kan monteren. Kan handig zijn voor ritjes in de eiffel of op circuit. Dan moet je niet de volledige lijn er weer afhalen. Het adaptertje mag je erbij voor 75€

Je kan het adaptertje ook gebruiken om gelijk welke slipon te doen passen op de lijn.

Klinkt goed! Wat dacht je van 650 euro voor het systeem en de adapter?
 
Systeem + adapter mag je komen halen voor 700€

BTW ...
Ik heb ook nog een reserve tank, setje goede racekuipen (gespoten), voetsteunen, clipons, enz ... voor Gix750 K4 in de schuur liggen ... mag allemaal buiten
 
Laatst bewerkt:
Systeem + adapter mag je komen halen voor 700€

BTW ...
Ik heb ook nog een reserve tank, setje goede racekuipen (gespoten), voetsteunen, clipons, enz ... voor Gix750 K4 in de schuur liggen ... mag allemaal buiten

Deal! Moet even kijken wanneer ik tijd heb om langs te komen (aardig stukje rijden naar Gent!). Misschien dit weekend. Mail anders even je adresgegevens naar me: p r a s a n n e @hotmail.com (uiteraard zonder spaties! ;) )
 
ik heb momenteel volgende stukken nog liggen:

* Complete Akralijn
* Originele onbeschadigde tank (blauw)
* race kopkuipsteuntje (al eens opnieuw gelast, maar verder perfect)
* setje remschijven
* Origineel Suzuki 750 K4 Werkplaatshandboek

Alles samen ... 750€
af te halen in Gent (B) :)
 
de klere wat een mooi dingegie :}

T'is dak al mijn spaargeld momenteel kwijt ben aan de babykamert enz.. :/ anders had ik em wel willen kopen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan