Topic Eindhoven Deel XIII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spete

MF veteraan
7 aug 2007
2.194
0
Wicklow, Ireland
Deeltje nummer 13.

Laten we proberen het toch veilig te houden,
helemaal met de nieuwe motoren aangekondigd in Deel XII


full


Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven.

Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens de wekelijkse ritjes door de stamgasten van dit topic weinig gedrag vertoond dat door dhr Koos Spee wenselijk geacht wordt maar voor de toerders onder ons kun je hier ook wel een aantal mensen vinden die in zijn voor een rustig stukkie toeren (denk ik)

Introductie van de stamgasten, zie onderstaand filmpje:

Video: Compilatie Topic Eindhoven


0e3d5fe5a3bbfc4d4d1c82666b7e47cd



Mocht je zin hebben in wat leesvoer in de baas zijn tijd, hieronder de voorgaande delen.


Deel XII
Deel XI
Deel X
Deel IX
Deel VIII
Deel VII
Deel VI
Deel V
Deel IV
Deel III
Deel II
Deel I
 
Laatst bewerkt:
Regel maar iets dat iedereen er is dan kunnen we wel een mooi filmpje schieten.

Iemand iedeen voor datum en locatie?
 
Ik ben er ook weer bij :]
full

full

full


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Had maar gezegd Niels. Ik weet ook een heel goedkoop en goed adres.

Mijn vrouw gaat woensdag weer onder de naald......

3 uur zitten.....Ik ga binnenkort ook weer een keer denk ik.

Is toch verslavend he?
Is idd verslaafd jah :P Maare, waar ik naartoe ga is de nummer 1 in tattoo's zetten in Triball's e.d. Dus ik hou het bij die! Het geld boeit me niet! Heb liever dat het duurder is! Maar dan ook 100% + Zwart. heb van die flippo's zien zetten! Terwijl het geen echt pik zwart is. Ik heb 4 a 5 gezeten op de mijne.
Hier een poser foto van me rug :9~ :')
full



Regel maar iets dat iedereen er is dan kunnen we wel een mooi filmpje schieten.

Iemand iedeen voor datum en locatie?
Ik ben Zondag middag wel beschikbaar }) Maar wel na 14:00 :) Maar het is wel een optie als er ook echt iedereen is 8-) Wel zo vet zeg ik maar *O*

joowwwwwwwwwwww :W
En jij bent geen Nigga zo te lezen met je joowwwwwwww :+

volgens moet trouwens eerst deeltje 12 nog ff volgespamd worden :P
Komt goed :} :9~
 
Ik ben er ook weer bij :]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*Is idd verslaafd jah :P Maare, waar ik naartoe ga is de nummer 1 in tattoo's zetten in Triball's e.d. Dus ik hou het bij die! Het geld boeit me niet! Heb liever dat het duurder is! Maar dan ook 100% + Zwart. heb van die flippo's zien zetten! Terwijl het geen echt pik zwart is. Ik heb 4 a 5 gezeten op de mijne.
Hier een poser foto van me rug :9~ :')
[afbeelding]Ik ben Zondag middag wel beschikbaar }) Maar wel na 14:00 :) Maar het is wel een optie als er ook echt iedereen is 8-) Wel zo vet zeg ik maar *O*En jij bent geen Nigga zo te lezen met je joowwwwwwww :+Komt goed :} :9~~

echte nigga's gaan naar snoop dogg hè _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan