Ex circuitbanden, koopje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
* 1x Bridgestone BT002 Racing Pro (type 3) 180/55/17. Dotcode: 12/07.
banden001su6.jpg


* 1x Michelin Power Race (med/soft) 180/55/17. Dotcode: 26/07.
banden002xi2.jpg


* 3x Pirelli Diablo Superbike (slick, SC2) 120/70/17. Dotcodes 34/06, 26/07. 15/08.
banden003ax9.jpg


* 1x Bridgestone BT002 Racing Pro (type 3) 120/55/17. Dotcode 43/07.
* 1x Bridgestone BT002 Street 120/70/17. Dotcode 20/07.
banden004rj6.jpg



Uitzoeken, €30,- per band of €50,- voor een set.
Set bestaat uit een voor- en achterband naar keuze!

Contact kun je opnemen via de mail, welke staat in m'n profiel.


Daniel.
 
Nopes, sorry mate. Rijd zoiezo alleen maar met 120/70 voor en 180/55 achter ;)
Maar een 120-band past ook prima op de TZR, als je daar naar op zoek bent. Zowel voor als achter is 120/70/17 mogelijk.
 
Daar ben ik idd naar op zoek ja... Ik weet dat het kan, maar hoe zit het dan met de rij-eigenschappen? Dan word het wel van 130 naar 120 achter.
En voor word dan van 100 naar 120 :/
 
Ik heb het ook gehad vroegah, niets mis mee! Blijft een prima machine om te rijden.
 
Ja, gaat prima :Y
Regelen de rest wel even via msn :)

Spreek me maar een keer aan. Kan zijn dat ik zo niet reageer, ben film kijken. Reageer straks dan wel even erop ;)
 
Gozer, heb helemaal geen gegevens van je? Kon je mail niet vinden, en ik heb een nieuwe mobiel, dus je nummer ook niet :9
 
Tipje mijnerzijds: bandjes worden niet omgeruild, verkoper is niet coulant. De bandjes ff checken op propjes grondig inspecteren voor aanschaf !!!
 
Ligt totaal niet aan de verkoper. Elke aankoop moet je grondig inspecteren, of het nou een motorband is, of een huis...

Ik vertrouw 'verkoper' hartstikke :Y
 
Ligt totaal niet aan de verkoper. Elke aankoop moet je grondig inspecteren, of het nou een motorband is, of een huis...
:^
Plus alle (grondige) inspectie's uiteraard toegestaan. Bandjes zijn allen door mijzelf gebruikt en nieuw gekocht, op 1 slick voorband na. Ken de hele historie van de banden dus. Geen problemen :N

Tipje mijnerzijds: bandjes worden niet omgeruild, verkoper is niet coulant. De bandjes ff checken op propjes grondig inspecteren voor aanschaf !!!
_O- :z :W Als jij niet tevreden bent over onze koop een tijd geleden is dat niet mijn probleem. Jij hebt de bandjes niet gechecked. Net zogoed als dat ik dat niet gedaan had toen ik ze kocht.
Dat jij het 'toevallig' na 2 dagen wel zag is niet mijn schuld. Voor hetzelfde geld heb jij die prop er zelf in laten schieten. Ik wist er namelijk niets vanaf :W

De Bridgestone BT002 Street 120 wil ik een dezer dagen dan wel op komen halen.... Of hoe wel het ook doen :9
Neem hem wel mee naar m'n werk, is makkelijker voor jou ;)
Roggelen we via de mail wel even.

als je toevallig binnen kort in assen moet zijn heb ik wel intresse in de beide 180 bandjes van je
Uhm, 22&23 september pas weer... Eerst even een weekje vertoeven op het circuit van Ales, Zuid-Frankrijk :9~
Laat het maar even weten, neem ze graag voor je mee! :)

de 3 voorband slicks bied ik 50 euro voor
Haha, nee... te weinig....

Gozer, heb helemaal geen gegevens van je? Kon je mail niet vinden, en ik heb een nieuwe mobiel, dus je nummer ook niet :9
daniel@proactief.org
 
Uhm, 22&23 september pas weer... Eerst even een weekje vertoeven op het circuit van Ales, Zuid-Frankrijk :9~
Laat het maar even weten, neem ze graag voor je mee! :)


daniel@proactief.org


ja prima ik heb net van de week mijn laatste band om de achtervelg laten leggen, dus voorlopig kan ik weer rijden dus ik zie je 22 of 23 september wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan