Te koop: MUZZY volledig uitlaatsysteem SRAD 600 97-00

Status
Niet open voor verdere reacties.

*René*

Die hard MF'er
28 jun 2006
737
0
Nu heb ik in de garage nog wat onderdelen liggen voor de SRAD die eigenlijk in de weg liggen. Nu heb ik ook nog wat moois voor een liefhebber. Het gaat om een volledig Muzzy uitlaatsysteem die ongeveer 100 KM oud is. Hij was bedoeld voor mijn eigen motor maar dat feest ging niet door omdat ik de mijne heb ingeruild en omdat hij voor een 600cc is gemaakt. Dus ik heb hem niet gemonteerd gehad.

Het systeem is echt in nieuwstaat en weegt echt bijna niks. Hij is helemaal compleet en komt in de orginele doos. Het gaat om een systeem met RVS bochten en een gepolijste ronde alu demper. Echt een uniek systeem en muzzy staat bekend om zijn enorme vermogenstoename (mits goed afgesteld). Het geluid moet echt heel bruut zijn. Geen e-keur/db-killer gewoon open systeem.

Hij past op een SRAD 600 van 97-00. Omdat hij nu wel weg mag bied ik hem aan voor €350 incl. verzendkosten binnen Nederland. Vind maar eens een vrijwel nieuw systeem voor die prijs.
full
 
Laatst bewerkt:
Als ik een SRAD had gehad.....

Zeer nette prijs voor zo'n systeem *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk zieke ;)

Niemand op zoek naar een super systeem voor op zijn SRAD ?
 
Ben geinteresseerd in de demper, pijpen kun je dan via ebay verpatsen?

Sorry hij gaat in zijn geheel weg. Voor dit geld koop je bijna nog geen losse demper...

Je kan de bochten natuurlijk ook zelf verkopen.
 
is idd een erg nette prijs, heb net een akra systeem gekocht (ook volledig) en die was toch iets duurder terwijl Muzzy toch zeker qua geluid en prestaties niet zal onderdoen.. Jammer voor mij dus :( .. Succes met de verkoop, maar ik denk dat het niet zo lang zal duren!


oh.. enne als ie nou over een maandje ofzo nog niet verkocht is.. benader me dan even op de pm.. denk dat ik er nog wel wat mee kan :)
 
Laatst bewerkt:
is idd een erg nette prijs, heb net een akra systeem gekocht (ook volledig) en die was toch iets duurder terwijl Muzzy toch zeker qua geluid en prestaties niet zal onderdoen.. Jammer voor mij dus :( .. Succes met de verkoop, maar ik denk dat het niet zo lang zal duren!


oh.. enne als ie nou over een maandje ofzo nog niet verkocht is.. benader me dan even op de pm.. denk dat ik er nog wel wat mee kan :)

Hoop toch wel dat het dan al weg is, maar ik zal het onthouden ;)
 
En maar weer omhoog...!

Niemand interesse ?? Aan het bedrag ligt het niet toch ??
 
nee ik vind persoonlijk zeker van niet... misschien is het omdat Muzzy eigenlijk meer een Kawa uitlaat is (dacht ik) .. Maar eigenlijk maakt dat niet uit want ik weet dat hier een zeer bruut geluid uit komt! zeker als er geen db killer in zit :P .. nogmaals succes!

enne, misschien kan ik je der vanaf helpen als je m echt kwijt wilt, dan kan ik mooi mijn akra en deze met elkaar vergelijken en de mooiste houden! pm me maar als je m niet kwijt kan.. (maar dat had ik al eens gezegt.. )

UP
 
nee ik vind persoonlijk zeker van niet... misschien is het omdat Muzzy eigenlijk meer een Kawa uitlaat is (dacht ik) .. Maar eigenlijk maakt dat niet uit want ik weet dat hier een zeer bruut geluid uit komt! zeker als er geen db killer in zit :P .. nogmaals succes!

enne, misschien kan ik je der vanaf helpen als je m echt kwijt wilt, dan kan ik mooi mijn akra en deze met elkaar vergelijken en de mooiste houden! pm me maar als je m niet kwijt kan.. (maar dat had ik al eens gezegt.. )

UP

Ik heb je een PM gestuurd!
 
wil je 175 euro voor de complete bochtenset geven, dan kun je de uitlaat los verkopen misschien dat dat werkt... Kom ik hem bij je ophalen scheelt ook weer verzendkosten.
 
wil je 175 euro voor de complete bochtenset geven, dan kun je de uitlaat los verkopen misschien dat dat werkt... Kom ik hem bij je ophalen scheelt ook weer verzendkosten.

Als jij iemand vind die voor de demper 175 euro betaald vind ik het prima. Het is een complete set en daarom verkoop ik hem ook zo. Daar komt bij dat het niet veel geld is voor een dergelijk systeem...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan