# Gelderse SuperMotards 2 # Going sideways

Status
Niet open voor verdere reacties.

#Haywire#

MF veteraan
6 jan 2006
5.645
0
Hattem
Welkom in het Gelderse Supermotard topic, ook wel de GSM club genoemd. Wij zijn een groepje enthousiaste sm rijders die zowel op de straat als op het circuit rijden. Zo af en toe organiseren wij een meeting en dan is het gelijk dolle pret. }) Onze rijders zijn van alle markten thuis zo zijn er wedstrijd rijders, mensen die trainingen rijden, mensen die op de weg knallen of gewoon alle drie doen :P

Hieronder volgen de sm hooligans in willekeurige volgorde:

Jvd: De man van het georganiseer en kapotte motoren. Als de motoren stuk zijn praat ie nog steeds over tunen. Rookt niet meer behalve maxxis banden, His favorite brand.

full



Yasumo: Die man is niet te stoppen en gaat altijd vol. Poken met die Yamaha is zijn favoriete bezigheid.

bkracing_lelystad_1-6-08_302.JPG


Joel: Toekomstig sm kampioen kan ook niet anders met zijn vader (yasumo) als voorbeeld.

bkracing_lelystad_1-6-08_226.JPG


Snelwagen: In het bezit van de bijzondere KTM 690 met leovincie's en daarmee plaatselijke aardbevingen veroorzaakt.

IMG_0259.jpg



#Haywire#: Mag graag op één wiel rijden en snapt soms ook niet waarom een motor 2 wielen heeft.

rick066.jpg


Dirty Harry: Voorlopig weinig aanwezig met zijn nieuwe huis en zijn pasgeboren zoon kick. Als hij er wel is dan weet je zeker dat we een keer pauze hebben want Harold moet gewoon roken.

Image3.jpg


Patrick: Lompe boer op een sm. :+

full


René: Last van een blessure maar er hopelijk weer gauw bij.



Crazy Chris: Loopt altijd te spelen met zijn husqie.


dsc_0017.jpg



SilenT: Old school member met een kapotte sm in de schuur.


Husqy sm570r: Allround is denk ik zijn beste omschrijving maar vergis u niet als ie op zijn motor zit.

full



Snelmer: Maakt naar eigen zeggen alles kapot wou onthouden ons van commentaar O-)

DSC_0094.JPG



Menno: Denk wel de meest enthousiaste gast, zo komt het iig over en samen met sid in het bezit van een kawa 2-tact en daarmee in een ''speciaal'' hoekje zit.


full



Sid Vicious: Ook in het bezit van een kawa 2-tact en die rookt er lekker op los.

full



Waspy: Badman goes sm

full



Bazzi: Scheurt er vrolijk op los, is het niet circuit ''de dijk'' dan is het wel op een echt circuit.


full



Tom en ;-) Diana sm stel in hard en nieren.

Hier Tom.....

full



en diana er achteraan


full



El Snorro: Megadrifter :}

Drift.jpg


Jef0611: Weer zo'n drifter erbij :P

full


Makrolon: Nieuw lid die zijn sporen snel gaat verdienen:

grotefoton8atwqdg.jpg


Haaanske: heeft voorlopig geen sm en wil toch wel weer graag sm wielen in zijn honda

Sjoerd: Ex- sm rijder heeft toch voor een andere weg gekozen maar duikt af en toe nog eens op.

Melqwel: Als ie uit de verbouwingszooi is steekt ie de kop wel weer op!

Duderuud: moet nog steeds op een meeting komen maar dat lukt door omstandigheden helaas niet.

Antione: Heeft een Yamaha XTX en komt wel bij de meetings maar is niet op mf aanwezig.


Hier wat sfeerimpressies:



full



full



full



IMG_0356.jpg



wp4ec38703.png
 
Laatst bewerkt:
Als de foto niet bevalt dan effe zelf een foto posten die ik dan kan plaatsen in de op. Mis ik mensen of zijn er nog dingen die beter kunnen dan hoor ik het wel.
 
das k#t van je pols ,zit je thuis nu zeker?
iig beterschap :)

nee nie mieten he :P Heb er al gewoon 2 dagen werk opzitten O-)
Gewoon een strip paracetamol mee en ff doorbijten })

Bedankt :)

KX al weer schoon? Mijne staat nog vuil in de garage ;(
 
Laatst bewerkt:
RESPECT!

ik was vorig jaar 2 x gestuiterd en ging (gewoon)
met een beschadigde motor weer knallen .

kx was dinsdag om 14 u alweer een plaatje ,
met nieuwe remblokjes en nieuwe handvatjes ,moest mesjelluf ff belonen voor het niet vallen .
 
@haywire: ik mis nog:

Haaaanske,
Melvin,
Antione,
Ruud (duderuud)
Joel,


en ex sm-ers:
Bart (uit Arnhem)
Sjoerd

volgens mij hebben we dan iig alle leden weer compleet.
 
El Snorro, da's een fraaie drift... :} :}

@JvD, circuit "De Dijk".... _O- _O- _O-

Ey dat was ik hoor over dat circuit ;)

@haywire: ik mis nog:

Haaaanske,
Melvin,
Antione,
Ruud (duderuud)
Joel,


en ex sm-ers:
Bart (uit Arnhem)
Sjoerd

volgens mij hebben we dan iig alle leden weer compleet.

Haaanske en Joel vergeten :$

De rest kan je toch geen leden noemen man. Of ze posten nooit, komen niet tijdens een meeting of je hoort er niks meer van (Sjoerd uitgezonderd). Wie is melvin?
 
Ey dat was ik hoor over dat circuit ;)Haaanske en Joel vergeten :$

De rest kan je toch geen leden noemen man. Of ze posten nooit, komen niet tijdens een meeting of je hoort er niks meer van (Sjoerd uitgezonderd). Wie is melvin?


Ruud, zou bij de circuit dag komen maar kreeg geen vrij,

Melvin is die gast met de Husq, waar bart (KDX) mee gaat rijden,

Antione, is met de XTX en kom wel bij meetings (alleen niet op het MF)
 
Mooi werk, Bart!! :Y Thanx!

Van Tom (nick is TheMechanic maar is nooit aanwezig op 't forum... -O- ) mag je deze foto in de OP zetten:

full


En van mij deze:

full
 
Ruud, zou bij de circuit dag komen maar kreeg geen vrij,

Melvin is die gast met de Husq, waar bart (KDX) mee gaat rijden,

Antione, is met de XTX en kom wel bij meetings (alleen niet op het MF)

Melvin _O- het is Melchior, en het is( meestal) niet degene met wie ik rij maar degene die altijd pech heeft met z'n Husq..Ondanks het weinige rijden is het wel een natuurtalent dus RESPECT voor Melqwel.. (dat is dan weer zijn forum nickname..)
Als ie uit de verbouwingszooi is steekt ie de kop wel weer op!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties i.v.m. de op. Ik zal het morgen verder aanpassen....

Jeroen, je helmcam filmpje is te groot dus pakt youtube hem niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Als ik die foto's hierzo zie dan begint het toch wel weer enorm te jeuken. Sm wielen moeten er komen :(
Moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen vier maanden misschien vijf keer op de motort heb gezeten.. Daarom is het een tijdje errug stil geweest ja.

Maar binnenkort gaat het mais er weer af en breken er betere tijden aan :Y
Zijn er hier nog mensen die zich aangemeld hebben voor de hart van brabantrit van 28 september?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan