Koffie meeting Evil Kim

Status
Niet open voor verdere reacties.

evil kim

MF veteraan
3 sep 2006
20.027
126
Aalst
Beste tingels.

Het is weeral een tijdje geleden dat er nog eens een koffie meeting georganiseerd is,
en aangezien ik tot op heden steeds de dans ontsprongen ben zal ik mij bij deze eens opofferen om jullie zooitje ongeregeld toegang tot mijn infrastructuur te verschaffen om zo dusdanig over te gaan tot het nuttigen van enkele liters koffie vergezelt van enkele stukken taart.

Het is de evidentie zelve dat er ook een ritje gereden van een 150km over een parkoer van kleine / middel en grote wegen. Een klein stukje hiervan zat blijkbaar ook in de liften route, maar wees gerust, ik ga NIET off-road.


Ik zou dit op zondag 28 september willen organiseren ( Pakweg rond 12.30h )


plaats van afspraak:


Opel garage
Kareelstraat, 2-4
9300 Aalst




- Ik (zal nie anders kunnen :+ )
- Sheldon (als de koffie snel loopt)
- Supathaifly (neemt er verlof voor)
- Katoh74 (omdat hij t zo vriendelijk vraagt)
- Ioclevius (koffie om wakker te blijven)
- Rider of the storm (een vrije dag afgedwongen)
- Ringo & Vriendin (wordt er lyrisch van)
- Bollie (s' il ne pleut pas)
- tom__ (tijd gemaakt "agenda laten verdwijnen")
- De rekker en zijn madam (beter laat dan nooit ;) )
- Lem (escape from school)
- Rotaxmax (mag niet meerijden -sloef-)
- Sethje (op het nippertje)
- Ska-Man (mag van zijn madam, pols gaat het houden)
- Koffiefreak
- Ba

ovb

- Mac-devil (als er niet met den tram moet gereden worden)
- Nameless (Als hij de deuren niet moet openhouden)
 
Laatst bewerkt:
Yay koffie *O*

buh nog zo lang :r

*D :+ ;) 8-) :9

kzou wel willen komen , maar das nog ff afwachten , opleiding tram chauffeur is dan 4 weken bezig en tkan zijn dak dan al aant proef rijden ben

thumbs up
thumbs-up.jpg
 
Laatst bewerkt:
mits er overvloedig koffie geconsumeert wordt, zal ik zeker present zijn.

De 28ste september is niet echt snel, maar de koffie achterhaald hem wel :+

:} aangepast in de openingslijst :Y
 
mits er overvloedig koffie geconsumeert wordt, zal ik zeker present zijn.

De 28ste september is niet echt snel, maar de koffie achterhaald hem wel :+

:} aangepast in de openingslijst :Y

ik zal u bij deze met blijdschap even komen lastig vallen ende verstoren, aldus ook uw (goede?) reputatie bij uw buren vakkundig om zeep helpende.

eveneens, gezien het feit dat ik minder ver moet rijden dan ene genaamde heer sheldon, en zelfs indien de afstand van mijne nederige woonstede naar uwer paleis zes maal de door bovengenoemd individu af te leggen reisweg zou zijn, ik nog steeds ettelijke etmalen voor hem mij bij u zou kunnen vervoegen, wegens zijn ros afkomstig van armtierige stal en zijn landkaart van het type garmin gestuurd wordt door ene vrouwe van kwalijke afkomst, zou het voor bovengenoemde een aan te raden feit zijn beter zelf zijn thermosfles en taart te voorzien, daar hij anders, zoals men in de volksmond pleegt te zeggen, 'op zijn kin gaat kunnen kloppen', wegens alle door uw vrijgevige persoon ter beschikking gestelde dranken en versnaperingen, al lang gedegusteerd ende verteerd.
 
kzal dit eens lezen seffes, als ik tijd heb.

Intussen een post om mij te abonneren.
 
ik zal u bij deze met blijdschap even komen lastig vallen ende verstoren, aldus ook uw (goede?) reputatie bij uw buren vakkundig om zeep helpende.

eveneens, gezien het feit dat ik minder ver moet rijden dan ene genaamde heer sheldon, en zelfs indien de afstand van mijne nederige woonstede naar uwer paleis zes maal de door bovengenoemd individu af te leggen reisweg zou zijn, ik nog steeds ettelijke etmalen voor hem mij bij u zou kunnen vervoegen, wegens zijn ros afkomstig van armtierige stal en zijn landkaart van het type garmin gestuurd wordt door ene vrouwe van kwalijke afkomst, zou het voor bovengenoemde een aan te raden feit zijn beter zelf zijn thermosfles en taart te voorzien, daar hij anders, zoals men in de volksmond pleegt te zeggen, 'op zijn kin gaat kunnen kloppen', wegens alle door uw vrijgevige persoon ter beschikking gestelde dranken en versnaperingen, al lang gedegusteerd ende verteerd.
Als ge uw klanten pijpt moogt ge niet zo met uwen kop schudden, mr O.
Daar raakt uw hersenschors door beschadigd. -O-
-O- -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet mee :N

Ofwel heb ik geen geldig rijbewijs meer en mag ik zowiezo niet mee rijden -O-,
ofwel heb ik mijn rjibewijs wél gehaald maar dan ga ik met de Motorbabes circuitsjeezen in Lelystad! *O* *O* *O*
 
Kzal mijn best doen om onder voorbehoud misschien af te komen :)


Maar ik heb gehoord dat er 65% kans op neerslag is -O-
 
~
ik zal u bij deze met blijdschap even komen lastig vallen ende verstoren, aldus ook uw (goede?) reputatie bij uw buren vakkundig om zeep helpende.

eveneens, gezien het feit dat ik minder ver moet rijden dan ene genaamde heer sheldon, en zelfs indien de afstand van mijne nederige woonstede naar uwer paleis zes maal de door bovengenoemd individu af te leggen reisweg zou zijn, ik nog steeds ettelijke etmalen voor hem mij bij u zou kunnen vervoegen, wegens zijn ros afkomstig van armtierige stal en zijn landkaart van het type garmin gestuurd wordt door ene vrouwe van kwalijke afkomst, zou het voor bovengenoemde een aan te raden feit zijn beter zelf zijn thermosfles en taart te voorzien, daar hij anders, zoals men in de volksmond pleegt te zeggen, 'op zijn kin gaat kunnen kloppen', wegens alle door uw vrijgevige persoon ter beschikking gestelde dranken en versnaperingen, al lang gedegusteerd ende verteerd zijn door den snelle katoh :Y :+
 
\
ik zal u bij deze met blijdschap even komen lastig vallen ende verstoren, aldus ook uw (goede?) reputatie bij uw buren vakkundig om zeep helpende.

eveneens, gezien het feit dat ik minder ver moet rijden dan ene genaamde heer sheldon, en zelfs indien de afstand van mijne nederige woonstede naar uwer paleis zes maal de door bovengenoemd individu af te leggen reisweg zou zijn, ik nog steeds ettelijke etmalen voor hem mij bij u zou kunnen vervoegen, wegens zijn ros afkomstig van armtierige stal en zijn landkaart van het type garmin gestuurd wordt door ene vrouwe van kwalijke afkomst, zou het voor bovengenoemde een aan te raden feit zijn beter zelf zijn thermosfles en taart te voorzien, daar hij anders, zoals men in de volksmond pleegt te zeggen, 'op zijn kin gaat kunnen kloppen', wegens alle door uw vrijgevige persoon ter beschikking gestelde dranken en versnaperingen, al lang gedegusteerd ende verteerd zijn door den snelle katoh :Y :+
onnozelaar

:+
 
Kzal mijn best doen om onder voorbehoud misschien af te komen :)


Maar ik heb gehoord dat er 65% kans op neerslag is -O-


er is wel 100% neerslag in de koffiezet van Evil kim :X


verder knappe actie als iemand hier het weer een maand op voorhand kan voorspellen 8-)
 
er is wel 100% neerslag in de koffiezet van Evil kim :X


verder knappe actie als iemand hier het weer een maand op voorhand kan voorspellen 8-)

40000 jaar menselijke evolutie en we kunnen nog niet eens deftig het weer voorspellen -O-

Gelukkig hebben we de motor uitgevonden om in afwachting daarvan de tijd wat te doden :]

@Evil Kim: count me im :)

[me]heeft dringend slaap nodig[/me]
 
40000 jaar menselijke evolutie en we kunnen nog niet eens deftig het weer voorspellen -O-

Gelukkig hebben we de motor uitgevonden om in afwachting daarvan de tijd wat te doden :]

@Evil Kim: count me im :)

[me]heeft dringend slaap nodig[/me]
Evolution stopped when Alex was born :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan