Te koop veel honda CB250 CB300 Cb400 rond 1978 to 1982

ZL900

Die hard MF'er
7 mrt 2007
457
4
Zaandam
Volgens mij zijn de onderdelen goed uit tewisselen tussen diverse modellen

Ik heb een lijstje proberen te maken, dus het geen wat jij zoekt en er niet bij staat moet je maar even vragen.

Luchtfilter 2
Linkerzijkapje 1
Rechterzijkapje 1
Achterlicht 3
Achterkap 2
Koplamp glas met ring 1
Kettingkast 2
Middenpootuitlaat 1
Uitlaatbocht 2
Middenbokstandaard 1
Rempedaal 3
Achterbrug 3
Honda zadel 1
Accurekje 2
Carburateurset 3
Voorpoot links 1
Voorpoot rechts 1
Knoppensetrechts + gaskabel 2
Achterveren 6
Contactslot + sleutel 1
Remstang achter 3
Knipperlichthouder rechts 1
Knipperlichthouder links 1
Voetstepjes diverse
Trommelremmen 2
Balhoofd 2
Kroonplaat 3
Uitlaatklem 2
Claxon 3
Kettingspanners 4
Zijstandaard 3
Cockpit compleet 1
Cockpit toerenteller 1
Schakelpendaal 3
Tanken 2
Tankdop 1
Ophangpunt stepje groot 2
Ophangpunt stepje klein 2
Ophangpunt voorspatbord 2
Uitlaatklem voor 2
KM telleraandrijving 1
Inlaatsprijdstuk 2
Voorwiel + band + schijf 1

ook heb ik nog flink wat kabels en elektra werk liggen.
full
 
Hey Oma, gaat 'ns heen! :Y

Wat voor tanken heb je? Ben opzoek naar een goede tank voor mijn CB400T uit 1978, zo'n bolle. Volgens mij is een 250T tankje hetzelfde.
 
Oei oei oei wat een hoop lekkers hier, Heb je nog liggen: de tank, schakelpedaaltje, uitlaat voorste bochten?

Groetjes, Roel
 
Weet jij uit je hoofd welke tank het is Yonnie?
full


De tanken zijn wel wat beschadigd... ik heb het ook in deze toestand bij de motor gekregen.
 
Laatst bewerkt:
De zwarte, bolle, kleine tank. Dus niet die met dat rood. Wat is de staat ervan? Roest? Deuken? Hoor het wel :).
 
Ik moet morgen in Leeuwarden zijn, op de terug weg, richting Den Haag, kan ik evt. wel ff langs komen in Zaandam. Idee?
 
@Yonni,
Sorry dat ik nu pas reageer, ben erg druk op mijn werk geweest.
Het zwarte tankje is in redelijke staat, er zit een deukje aan de bovenzijde van de Tank, met daarom heen wat roest vorming.

@Tijnonlijn
ik heb nog wel wat knipper lichten liggen maar ik weet niet van welk model ze zijn, ik zal ze even op zoeken, of jij moet ze goed kunnen omschrijven. Ik heb een hele bak met Elektro rommel liggen en ben er van overtuigd dat er een knipperrelais in zit.
 
@Tijnonlijn
ik heb nog wel wat knipper lichten liggen maar ik weet niet van welk model ze zijn, ik zal ze even op zoeken, of jij moet ze goed kunnen omschrijven. Ik heb een hele bak met Elektro rommel liggen en ben er van overtuigd dat er een knipperrelais in zit.
Och, die knippers maken niet veel uit.. ze lijken toch allemaal op elkaar, en ik ben niet zo'n purist.
 
Jow kan ik die zwarte tank ( met rood honda, dus de grote ) overkopen? heb vorige week een deuk in mijn eigen tank geslagen omdat vriendin motor liet vallen :P als die er nog is dan hoor ik het graag!
 
Kun je mij helpen met de stang tussen het schakelpookje en de versnellingsbak en ook de rest vanaf de stang tot en met de getande as van de versnellingsbak. Voor een CB1?
 
sorry jongens mijn pc is gecrasht... hij wordt vanavond als het goed is weer opnieuw geinstaleerd!!!

Sorry!
 
Terug
Bovenaan Onderaan