Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:
quote:rob2908 schreef op 01 september 2008 @ 21:07:
[...]
zometeen 2 nieuwe series op veronica.. dus kijken of die de moeite waard zijn...
en ik heb niet genoeg gespreksstof meer om bijna 2500 berichten vol te krijgen
quote:meisje schreef op 01 september 2008 @ 21:10:
[...]
Jullie 2 gingen als malloten... wilde al bijna voor jullie allebei geestelijke hulp gaan vragen...
quote:meisje schreef op 01 september 2008 @ 21:10:
[...]
Jullie 2 gingen als malloten... wilde al bijna voor jullie allebei geestelijke hulp gaan vragen...
quote:
quote:
quote:lachebekje schreef op 01 september 2008 @ 21:12:
[...]
Niet nodig hoor.
Heb alleen maar geholpen het topic vol te krijgen, moest voor 9 uur vanavond
Maar ik houd me al in hoor, ga tv kijken whaahaa
Veel plezier allemaal, en laat ff weten hoe jullie die foto's allemaal erop zetten aan het begin van het topic
quote:lachebekje schreef op 01 september 2008 @ 21:13:
[...]
Hij hoeft nieteens in de dwangbuis, ik breng hem persoonlijk
quote:meisje schreef op 01 september 2008 @ 21:16:
lachebekje: je MOET nu wel een motor, anders is het zo lastig posen in de OP...
quote:meisje schreef op 01 september 2008 @ 21:16:
lachebekje: je MOET nu wel een motor, anders is het zo lastig posen in de OP...
quote:rob2908 schreef op 01 september 2008 @ 21:15:
[...]
nou je zet hier gewoon een afbeelding neer... en dan vraag je heel lief aan big D of die um in de openingspost zet... en anders ga je dreigen met een gesticht ofzo...
[[url=" link naar ut plaat "]afbeelding[/url]] (en dan wel alles aan elkaar zetten.... of je doet ut nog gemakkelijker en mailt de foto na dennis
quote:PatrickVe schreef op 01 september 2008 @ 21:24:
He deel 11 alweer.
Gister moesten we nog +- 300 berichten![]()
Avond btw![]()
1e werkdag viel alweer zwaarkon niet opstaan vanmorgen, om 8.00 toch maar opgestaan.
Was precies om 8.30 in Venlo
quote:Higgins schreef op 01 september 2008 @ 21:25:
Goeiendag zeg, zo ligt het topic weken te verstoffen, en zo worden er binnen een paar uur bijna 10 pagina volgespammed met halve zolen en gespleten persoonlijkheden en frauduleuze doktors-assistentes die met alles en nog wat om te kopen zijn....
Valt me trouwens op dat van degene die in de OP staat, nog maar iets van de helft daadwerkelijk actief is op dit topic, misschien een keer opschonen????
quote:Higgins schreef op 01 september 2008 @ 21:25:
Goeiendag zeg, zo ligt het topic weken te verstoffen, en zo worden er binnen een paar uur bijna 10 pagina volgespammed met halve zolen en gespleten persoonlijkheden en frauduleuze doktors-assistentes die met alles en nog wat om te kopen zijn....
Valt me trouwens op dat van degene die in de OP staat, nog maar iets van de helft daadwerkelijk actief is op dit topic, misschien een keer opschonen????
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1