Laser Hotcam demper Kawasaki ZX6R 2003-2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hengel

MF veteraan
7 jan 2005
4.269
0
VERKOCHT
Deze hotcam is voor een ZX6R model 2003/2004 en is met E-Keur
 
Laatst bewerkt:
De aansluiting van die lasers is toch voor alle dempers 61mm? Zo ja zou die gelijk op mn systeem moeten passen van mn R6. Zit er ook een E-keur cetificaat bij, of heb je dat niet nodig, hoe zit dat nou precies met die lastige oosterburen?

edit: Ik kijk nu nogeens goed naar de foto, maar deze zit niet vast met een beugel om de demper?
 
Laatst bewerkt:
De aansluiting van die lasers is toch voor alle dempers 61mm? Zo ja zou die gelijk op mn systeem moeten passen van mn R6. Zit er ook een E-keur cetificaat bij, of heb je dat niet nodig, hoe zit dat nou precies met die lastige oosterburen?

edit: Ik kijk nu nogeens goed naar de foto, maar deze zit niet vast met een beugel om de demper?
Klopt het is een 60 mm aansluiting zoals zoveel slip-on dempers.
Deze past dan ook gewoon op jou linkpijp van je R6.

Bij Laser dempers zit er geen E-keur certificaat bij maar er zit aan de voorkant van de demper een E-keur in geslagen.
De E-keur geld alleen als je de juiste db-killer erin heb zitten!

Ik heb zelf met deze demper al een stuk of 10x in de Eifel rond gereden en nooit geen problemen gehad.

Het klopt dat er geen beugel om de demper zit.
de ophanging zit met een klein beugeltje aan het duo stepje vast.
Deze kan je er gewoon afschroeven en er dan 1 voor een R6 kopen of er af laten en een beugel om heel de demper doen (zoals jij bedoelt dus).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan