Indianapolis U.S.A

winnaar motogp indianapolis

  • Rossi

    Stemmen: 46 66,7%
  • Elias

    Stemmen: 2 2,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 7,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,4%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,4%
  • Stoner

    Stemmen: 11 15,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 1 1,4%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,4%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    69
1990160721_1999999678_ap-valentino-rossi_440x293.jpg


:Y

Enige baan waar hij nog niet gewonnen heeft :+
 
Laatst bewerkt:
pedrosa op zijn nieuwe bridgestones word ook gevaarlijk ik gok een top 3 van rossi stoner pedrosa met een mooi schouwspel aan stuivertje-wisselen :}
 
Ik wacht eerst de trainingen af voordat ik mijn stem ga uitbrengen in de poll. Vind de Suzuki's erg sterk opereren de laatste tijd, dus verwacht daar zeker het nodige vuurwerk van. Pedrosa rijdt op Brigdestone's, dus zal willen bewijzen dat hij gelijk had met zijn overstap. Ook zal Elias wel weer schitteren op zijn Ducati, hoop ik. Die kleine Spanjaard doet het steeds beter, en dat vind ik geweldig om te zien.

De baan is voor iedereen nieuw, en wat ik er tot nu toe van gezien heb lijkt het me een hele saaie baan. De testfilmpjes die gemaakt zijn waren imo niet echt uitnodigend, net zoals ik Laguna Seca niet aantrekkelijk vind ogen. Dat dat echter niets wil zeggen over het te verwachten racegeweld blijkt maar weer is uit Laguna Seca dit jaar. ;)

Rossi zal ook willen vlammen, om Agostini in te halen wat de koningsklasse betreft. Ook Lorenzo zal weer hard willen gaan, maar ach.. wie zal dat niet willen. Ik hoop op een spannende strijd, en ik hoop dat Stoner blijft zitten. Zou het zonde vinden als de rest van het seizoen zich laat tekenen met een neerwaartse spiraal.

Waar ik vooral heel blij om ben is dat de 125cc en de 250cc hier ook rijden, al had ik die lichtere machientjes ook bijzonder graag de 'corckscrew' willen zien nemen in Laguna! *O*

Ik ben er in ieder geval weer helemaal klaar voor! :}
 
Ik denk dat het voor Pedrosa nog wel eens tegen kan vallen. Nieuwe banden nieuw circuit....het is niet niks...op Misano kon hij nog wel het 1 en ander verwachten.

Toch denk ik dat het weer om de bekende 2 zal draaien met misschien Lorenzo als outsider.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of Ducati weer zo snel zal zijn zonder dat ze data hebben van vorig jaar.....alleen nog anderhalve week wachten :(
 
Ik denk dat er wel eens een hoop verassingen kunnen komen, niemand kent de weg op het circuit.
Niemand heeft al een setup.. het kan wel eens leuk gaan worden

1.Dovizioso
2.Rossi
3.Capirossi
 
Ik denk dat er wel eens een hoop verassingen kunnen komen, niemand kent de weg op het circuit.
Niemand heeft al een setup.. het kan wel eens leuk gaan worden

1.Dovizioso
2.Rossi
3.Capirossi
Je zegt niemand kan de weg op het circuit.
hoe wil je dan een voorspelling maken O-)
 
Ik denk dat het voor Pedrosa nog wel eens tegen kan vallen. Nieuwe banden nieuw circuit....het is niet niks...op Misano kon hij nog wel het 1 en ander verwachten.

Toch denk ik dat het weer om de bekende 2 zal draaien met misschien Lorenzo als outsider.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of Ducati weer zo snel zal zijn zonder dat ze data hebben van vorig jaar.....alleen nog anderhalve week wachten :(

Euhm Jacque, Spies en Canepa hebben er al getest ;)

Data dus voor kawasaki, Suzuki en Ducati
 
Ik denk dat er wel eens een hoop verassingen kunnen komen, niemand kent de weg op het circuit.
Niemand heeft al een setup.. het kan wel eens leuk gaan worden

1.Dovizioso
2.Rossi
3.Capirossi
Dovizioso op één klinkt mij een beetje te hoopvol in de oren. Een 'best of the rest', misschien, maar meer dan dat zou bijzonder opvallend zijn.

Ik denk dat Stoner en Rossi toch wel weer de dienst uit zullen maken, op voorwaarde dat ze eens ophouden met onderuit gaan (met name Stoner natuurlijk). Pedrosa zal met nieuwe Bridgestones vast nog niet voor de nummer 1 kunnen strijden.

Ben wel benieuwd of Toseland z'n hervonden vorm door kan zetten!
 
Vergeet Nicky Hayden niet hij heeft er immers al als eerst het ronde record verbeterd ;)
FILMPJE :+

En hier nog een onboard filmpie van Nicky waar hij het circuit aan hand van de beelden commentaar geeft. (voor de geintresseerden.
KLIK
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er wel eens een hoop verassingen kunnen komen, niemand kent de weg op het circuit.
Niemand heeft al een setup.. het kan wel eens leuk gaan worden

1.Dovizioso
2.Rossi
3.Capirossi


als er een iemand zijn motor kan afstellen is het wel rossi.
hoe komt hij aan de naam"THE DOCTOR"denk je?
 
Dovizioso op 1 is idd wel erg optimistisch om het netjes te zeggen :)

1. Rossi
2. Lorenzo
3. Stoner
 
Terug
Bovenaan Onderaan