Snelmotoren Hamburger toertocht - 21 september 2008

daatz

MF veteraan
9 aug 2007
5.052
0
Lelystad
Het is weer tijd voor een feestje ,want Snelmotoren bestaat dankzij jullie alweer 1,5 jaar en Ro wordt 45 *O*

Afgelopen jaar was het hard werken voor Ro om ons op de weg te houden en nu is het eens tijd om wat leuks te doen! Tenslotte is motorrijden en alles eromheen Ro's grootste passie, die hij graag ook informeel met jullie wil delen. Neem dus gerust al je sterke verhalen mee :). Het moet weer net zo gezellig worden als met de shoarma-toertocht en de saté-toertocht.

We openen de dag om 11:00 uur met koffie en thee, waarna we ongeveer om 12:00 op de motor stappen om een mooie toertocht van 125km te rijden. Als rond 15:00 uur iedereen weer terug is gaan we lekkere verse broodjes hamburger bakken voor de liefhebbers.

Alle motorrijders, passagiers en familie zijn welkom.

Zorg van tevoren voor een volle benzinetank (er is een benzinepomp om de hoek), zodat de tourritten zonder vertraging kunnen vertrekken.


Tot ziens 21 september bij Snelmotoren in Zeist! :]

Meer info, zoals adres is te vinden op www.snelmotoren.nl


Wie gaan er mee: *O*
- Daatz
- Bahco
- Nocer
- Deadeye
- Degids (rijdt alleen de toertocht niet mee for obvious reasons)
- Xtra
- Jego
- Stefan--
- N!co
- Michiel85
- zappa.suzuki
- dare devillin
- Swisstool
- Jantah
- TurboTanya (OVB)
- Basz600
- Rebella
- Don
- Muerte
 
Laatst bewerkt:
Wie gaan er mee: *O*
- Daatz
- Bahco
- Nocer
- Degids (rijdt alleen de toertocht niet mee for obvious reasons)
 
Hee joh, alleen nog maar (s)Gooiers gepost ;) Moet even kijken hoe het uitkomt, maar d uitnodiging an sich was al een hele eer 8-) Misschien alleen bij de toertocht, en misschien alleen bij de hamburgers.... maar dat laat ik Ro niog wel even weten *O*
 
Ik had donderdag ook al besproken.
Je mag me erbij zetten
 
Hee joh, alleen nog maar (s)Gooiers gepost ;) Moet even kijken hoe het uitkomt, maar d uitnodiging an sich was al een hele eer 8-) Misschien alleen bij de toertocht, en misschien alleen bij de hamburgers.... maar dat laat ik Ro niog wel even weten *O*

Kan ik je er nu bij zetten of ovb?
Xtra gaat ook niet mee rijden, maar komt wel, dus ook erbij gezet.
 
Is daar GPS voor nodig, dan? :? :+

Als je de route op papier hebt staan kan ik die binnenkort wel op komen halen, en een keer (of twee, drie) het parcours gaan verkennen. Dat zou genoeg moeten zijn om op de feestdag voor te kunnen rijden.
 
Misschien kom ik toch op de R1, in dat geval rij ik met alle plezier voor.

Ik laat het nog ff weten.
 
*O* 1 voorrijder hebben we *O*

Nog meer mensen met gps die willen voorrijden?

Als je het op Garmin hebt, stuur maar op ;)
Is het trouwens voor noppen of wegbanden? zet ik de goeien wielen er onder :]
En heb ik echt m'n 24 liter nodig voor die 125km?

Hmm, asfalt ritje is al weer een tijd geleden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan