Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
He he pff pff , ben er ook weer.
Windows was even gecrashed, paar dagen bezig geweest om zoveel mogelijk bestanden te redden( voortaan toch maar wat vaker een backup maken), en alles opnieuw te installeren.

_ Iedereen weer heel maar nat terug van de Ardennen rit *O*
_ Muiz g##lt op een ZX12R naked *O*
_ Ron zoekt het graag hoger op *O*
_ En er wordt nog steeds geposed *O*


Zo en nu taai ik weer af :W :W
 
Laatst bewerkt:
O ja, toch nog een vraagje wie uit de regio Rtd gaat er allemaal mee met Crawl's Rondje Utregg, en vertrekken we dan vanaf een gezamelijk punt :? :?


:N pak is nog niet droog O-)













vrouw is een dagje beurzen in utrecht en ik ga met de kids naar ivanho kijken.

bij ruine ravensteyn in heenvliet is met de open monumentendag een demo met ridders 8-)
 
Volgens mij staat/stond er nog een in Hoofddorp bij het Luchtvaartcollega oid. K geloof dat t nu niet meer bestaat of ROC heet. K heb er nog ingezeten. Moet iig geen last van claustrofobie hebben :P

K heb zelf een luchtvaartachtergrond vandaar mijn vraag.


[afbeelding]
[afbeelding]



heet nu VTOC, staat op Schiphol Oost... en ik ga er naar school, van je hobby je werk maken :z
 
graag gedaan. :Y
heb je ook gelijk het veiligheids schroefje besteld?
veel plezier er mee.
als je vragen hebt hoor ik het wel.

Veiligheids schroefje ? :? :? :? :?
Is mij even ontschoten wat je daar mee bedoeldt, er zit toch een speciaal boutje in met bijzondere schroeverdraaier?? :? :?
 
Ik loop al 25 jaar te zeuren, en het enigste wat ik heb gekregen is een nieuw.............................. strijkijzer.

Heb nog een iet wat mindere mooier uitvoering van Navi in de aanbieding.
Namelijk een PDA met Tomtom 6 erop, met Motorfietssteun en hardecase eromheen voor als het per ongeluk regent dat die het dan gewoon blijft doen en niet volregent.
:]
 
Laatst bewerkt:
Misschien overbodig voor te melden, maar niet gelijk registreren. Dan blijf je recht houden op een gratis software update van mapsource. Ik denk dat in Februari versie 2009 op de markt komt. Pagina van waypoint.nl ( Notter ) in de gaten houden.

He das een goeie tip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :} :} :}
 
heet nu VTOC, staat op Schiphol Oost... en ik ga er naar school, van je hobby je werk maken :z
En wat doe je dan? Luchtvaarttechniek oid?

@Rooie Z
Werk jij toevallig bij Harley Davidson in Zoetermeer? Ik zag net precies zo'n rode Zed staan met rode rimstriping.
 
Laatst bewerkt:
En wat doe je dan? Luchtvaarttechniek oid?

@Rooie Z
Werk jij toevallig bij Harley Davidson in Zoetermeer? Ik zag net precies zo'n rode Zed staan met rode rimstriping.


vaktechnische opleiding tot vliegtuig technicus bij de luchtmacht, over 2 jaar of naar F-16 of vrachtkisten ( dc-10 ) en vervolgens JSF, of wordt het nu opeens de SAAB... :z
 
Heerlijk zo'n avondje zojuist terug van ff toeren met mijn kamaraad en daar hoor natuurlijk weer een piccie bij. :] :] :] :]
full
 
vaktechnische opleiding tot vliegtuig technicus bij de luchtmacht, over 2 jaar of naar F-16 of vrachtkisten ( dc-10 ) en vervolgens JSF, of wordt het nu opeens de SAAB... :z
Leuk man...

Wat een graftakken weer zeg...heb ik net mn motor gepoetst....denk ga fijn een stukje rijden.....wolkbreuk :(
 
:N pak is nog niet droog O-)













vrouw is een dagje beurzen in utrecht en ik ga met de kids naar ivanho kijken.

bij ruine ravensteyn in heenvliet is met de open monumentendag een demo met ridders 8-)
vandaag motor weg gebracht voor grote een beurt.
en mijn broek was ook nog niet 100% droog.
 
Veiligheids schroefje ? :? :? :? :?
Is mij even ontschoten wat je daar mee bedoeldt, er zit toch een speciaal boutje in met bijzondere schroeverdraaier?? :? :?
om dat vervelende schroefje te omzijlen is een ander schroefje. :Y
dan heb je dat schroevendraaiertje niet nodig.
in de eerste post van het topic staat een link.
het zumo topic staat nog veel meer nuttige info over de zumo.
garmin zumo deel 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan