Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allen! :W

Ik ben weer bij gelezen na een paar dagen afwezigheid.

Bohica: Mooie fiets en leuke off the road speeltje :P

Lowes: Zeer leuke garagevulling idd, ik heb ze hier helaas nog niet voorbij zien komen. Maar zal mijn ogen beter op houden.

Zweed: Het moet me nu toch echt van mijn hart. Maar wat een lekker kontje :9~ .... Ik heb het over de motor heh want het is een motorforum hier natuurlijk O-)

En voor alle andere waar ik even niks voor heb zwaai ik maar beleeft :W
 
O-)nee 10 is nog in topconditie... :P

het is n ZX12R geweest met n Z1000 kont en Z1000 kuipje.
heb m helaas niet maar ben er wel door gefacineerd .
lijkt me n leuke uitdaging zoiets te bouwen van gevalletje schade.
wat zal die gaan zeg :P :P :P :]
pompiedompiedom ... O-)

full


190 pk naked bike projectje: Kawa ZX-12R projectje

Ik vond jouw 10 altijd erg geslaagd, MuiZ - en nu blijkt dat jij weer interesse hebt in een naked 12 ;) Kan het van harte aanbevelen !

Weet je nog waar jouw foto's vandaan komen ? Ziet er goed uit, die naked 12 ! :9~

Groeten, Doc. :W
 
:N pak is nog niet droog O-)



vrouw is een dagje beurzen in utrecht en ik ga met de kids naar ivanho kijken.

bij ruine ravensteyn in heenvliet is met de open monumentendag een demo met ridders 8-)
Yvanhooooooeeeee.
En ben jij dan Gurth, zijn schandknaap? Of was het nou schildknaap.... :? 8-)
 
Gisteren eindelijk weer eens op de Z gereden.....Ik ben maar heel rustig begonnen want het was tenslotte meer dan 8 dagen geleden........en dat heb ik ongeveer 5 minuten volgehouden......

Wat een genotje was het weer.

Maarruh Ed, vriend van me.....ben je vanmiddag vrij? Er komt nl. een machtig apparaat naar Motoport vanmiddag......Een Ford pick up truck die zo groot is dat je er een vrachtwagenrijbewijs voor nodig hebt. De uitlaat schijnt zo dik te zijn dat je hoofd er bijna in past.

En zaterdag mag je mij ook opnoteren voor het rondje Utreg, mien staadjie....als we maar geen last van de wouten krijgen....
 
Ik zou er persoonlijk nieuw misschien 150 euro aan uit geven. Vragen ze daar echt 500 voor? :o
Blijkt maar weer is. Smaken verschillen ;)
 
Laatst bewerkt:
:o deel 45 al weer, ben een paar dagen druk en ze maken al weer een nieuw deel.


@ een paar posts terug: oo in die starfighter heb ik ook nog gezeten/aan gerommeld hehe. maar dat is nou al weer een paar jaar achter me ;) ik hang nu meer rond schiphol
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eindelijk weer eens op de Z gereden.....Ik ben maar heel rustig begonnen want het was tenslotte meer dan 8 dagen geleden........en dat heb ik ongeveer 5 minuten volgehouden......

Wat een genotje was het weer.

Maarruh Ed, vriend van me.....ben je vanmiddag vrij? Er komt nl. een machtig apparaat naar Motoport vanmiddag......Een Ford pick up truck die zo groot is dat je er een vrachtwagenrijbewijs voor nodig hebt. De uitlaat schijnt zo dik te zijn dat je hoofd er bijna in past.

En zaterdag mag je mij ook opnoteren voor het rondje Utreg, mien staadjie....als we maar geen last van de wouten krijgen....


Ships heb ik weer gemist -O- heb 't ook zo druk :+
Voor Zaterdag dan maar effe een tijd afspreken iom Knutsel en eventueel meer Z-H'ers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan