Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoera, een een-eiige-tweeling.

Zien er goed uit. :Y
leuk hoor dat jullie een eeneiig tweeling zijn hoor maar kunnen jullie voortaan een motorpak aan doen . ;) een naakte motor wil nog niet zeggen dat je er naakt op mag rijden.
full
 
DIKKE NAKED zx12 :Y :9~ :9~ :9~
komt van deze meneer , die maakt wel wat bijzonders van zijn 12 :P

Internet, televisie, vast bellen en mobiel met 4G netwerk | KPN
OK - dankje MuiZ !
Ik heb die site al een tijdje niet meer gevolgd, zal hem een mailtje sturen voor meer info.

Nog een vraagje aan de Z deskundigen;
Mijn naked 12 heb ik "Pearl Wildfire Orange" laten spuiten, volgens de Kawa folder "Sports 2008" is dat een originele Kawa kleur van de Z750.
Weet iemand of dit dezelfde kleur is als "Pearl Blazing Orange" van de Z750 en Z1000 van '03-'06 ?
Alvast bedankt !
 
OK - dankje MuiZ !
Ik heb die site al een tijdje niet meer gevolgd, zal hem een mailtje sturen voor meer info.

Nog een vraagje aan de Z deskundigen;
Mijn naked 12 heb ik "Pearl Wildfire Orange" laten spuiten, volgens de Kawa folder "Sports 2008" is dat een originele Kawa kleur van de Z750.
Weet iemand of dit dezelfde kleur is als "Pearl Blazing Orange" van de Z750 en Z1000 van '03-'06 ?
Alvast bedankt !

ga der maar uit van niet, zou te simpel zijn.
 
Heeft er toevallig iemand hier een ValterMoto rem/schakelsetje?
Ik ben me aan het orienteren voor een geheel zwart setje maar ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen van ValterMoto en Rizoma (maar die is weer niet helemaal zwart)

Suggesties voor andere merken vind ik ook prima

Dr.Kawa...Dat is volgens mij een andere kleur. Ik stond laatst naast een oranje Z1000 van '04 dacht ik....maar dat oranje was wat lichter...het oranje van '08 is iets voller van kleur.

Zal ff een foto erbij zoeken (als dat duidelijk te zien is eigenlijk)
Birdseye.jpg

DSC02005.jpg


K heb ook nieuwe spiegels *D
DSC02099.jpg

DSC02104.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft er toevallig iemand hier een ValterMoto rem/schakelsetje?
Ik ben me aan het orienteren voor een geheel zwart setje maar ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen van ValterMoto en Rizoma (maar die is weer niet helemaal zwart)

Suggesties voor andere merken vind ik ook prima

Dr.Kawa...Dat is volgens mij een andere kleur. Ik stond laatst naast een oranje Z1000 van '04 dacht ik....maar dat oranje was wat lichter...het oranje van '08 is iets voller van kleur.

Zal ff een foto erbij zoeken (als dat duidelijk te zien is eigenlijk)

oké een suggestie dan:

Accessoires - Motoren en Scooters - Tweedehands.net
 
Zo, vanmiddag opgehaald.. Met veel moeite een oranje gescoord, waren nergens meer verkrijgbaar en vond de kleuren van 2009 niet zo mooi...

full
 
Zo, vanmiddag opgehaald.. Met veel moeite een oranje gescoord, waren nergens meer verkrijgbaar en vond de kleuren van 2009 niet zo mooi...

[afbeelding]

gelukkig, die oranje zijn eindelijk op *O*


en nu verder met de leuke kleurtjes :Y





maar toch;
veel plezier met je Zedje, zien we je zaterdag of zondag nog ???


db killer zal wel niet, dus hup naar een ander uitlaat op zoek :+
 
Laatst bewerkt:
gelukkig, die oranje zijn eindelijk op *O*


en nu verder met de leuke kleurtjes :Y





maar toch;
veel plezier met je Zedje, zien we je zaterdag of zondag nog ???


db killer zal wel niet, dus hup naar een ander uitlaat op zoek :+

zondag ben ik bij de MM. te herkennen aan een splinternieuw kenteken die doet denken aan m'n vorige fiets: de Honda CBR.. kenteken zit RR in :)
 
Ik dacht dat ik de laatste oranje had opgehaald, niet dus :) .Maar veel plezier ermee.

Maarre inrijden, in mijn boekje staat de eerste 800 km niet boven de 4000 tpm. Als ik in de 6 rij kom ik zo niet boven de 90 km uit. Dus ik houd me maar in, of zeggen jullie 2 ietsjes meer kan ook wel?

Stationare toerental, bij mij draait hij zo'n beetje 1600 a 1700 tpm, is dat niet aan de hoge kant?
 
Dr.Kawa...Dat is volgens mij een andere kleur. Ik stond laatst naast een oranje Z1000 van '04 dacht ik....maar dat oranje was wat lichter...het oranje van '08 is iets voller van kleur.

Zal ff een foto erbij zoeken (als dat duidelijk te zien is eigenlijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal duidelijk - bedankt !

Mooie bikes, die oranje Z fietsen ! :P
Ik probeer nog een Z1000 kuipje te scoren voor mijn projectje, heeft iemand iets "over" ?
 
zondag ben ik bij de MM. te herkennen aan een splinternieuw kenteken die doet denken aan m'n vorige fiets: de Honda CBR.. kenteken zit RR in :)

zal kijken of ik je zie.

andersom eventueel;
de mijne is een zwarte ongepoetste gedeukte met originele uitlaten (ja nog steeds dus) 1000, diverse schaafplekken aan de rechterzijde.

Helemaal duidelijk - bedankt !

Mooie bikes, die oranje Z fietsen ! :P
Ik probeer nog een Z1000 kuipje te scoren voor mijn projectje, heeft iemand iets "over" ?


ben nog steeds aan t zoeken voor je. kom wel losse delen tegen maar dan word de som van de delen wat veel €uris

of een Z kuipje met eigenbouw lichtjes erin ?? dubbel spotje of zo, is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
en 1tje van de zijkant...

[afbeelding]

[edit]pssst, zit er een db killer in je standaard uitlaat?[/edit]

gefeliciteerd met je Zed!
In de standaard uitlaat zitten 2 kleppen die open gaan als je wat harder gaat :P Er lopen 2 kabels naar je uitlaat toe


Heeft er toevallig iemand hier een ValterMoto rem/schakelsetje?
Ik ben me aan het orienteren voor een geheel zwart setje maar ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen van ValterMoto en Rizoma (maar die is weer niet helemaal zwart)

Volgens mij kan je die rizoma rem schakel set helemaal aanpassen..

Dit is het standaard plaatje die ze bij de Zed aangeven:

PE303B.jpg



Maar daar zou je dus dit allemaal veranderen:

Carbon Fiber:

TT003.jpg


En deze kan je in verschillende kleuren krijgen, zoals zwart:

PE614A.jpg

PE616A.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik de laatste oranje had opgehaald, niet dus :) .Maar veel plezier ermee.

Maarre inrijden, in mijn boekje staat de eerste 800 km niet boven de 4000 tpm. Als ik in de 6 rij kom ik zo niet boven de 90 km uit. Dus ik houd me maar in, of zeggen jullie 2 ietsjes meer kan ook wel?

Stationare toerental, bij mij draait hij zo'n beetje 1600 a 1700 tpm, is dat niet aan de hoge kant?


Bij horeon vertelden ze me dat 5000 geen probleem is, anders rij je met 80 over de snelweg en dat is ook niet ideaal.

in de meeste gevallen rij ik op het moment rond de 4000 tot 4500 alleen op de snelweg kom ik richting die 5000.




hmm misschien meer tussen de 3500 en 4300 tis maar net hoe het gaat
 
Laatst bewerkt:
:W

vaktechnische opleiding tot vliegtuig technicus bij de luchtmacht, over 2 jaar of naar F-16 of vrachtkisten ( dc-10 ) en vervolgens JSF, of wordt het nu opeens de SAAB... :z

Vette baan :} :Y
Genoeg luchtmacht fetisjisten hier begrijp ik al :+


@ Kawazed & Little Evil: vette spiegels beide :9~ Hebben jullie mss een merk voor me?

Vrijdag nieuwe bandjes *O* Hoop ze voor zaterdag nog even in te kunnen rijden.
Misschien ben ik zaterdag nog van de partij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan