Alweer een dubbele rsv mille / tuono demper te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jest_one1

Die hard MF'er
20 apr 2008
691
0
Amsterdam
*O* nope deze is het ook niet geworden -O-

Daarom nu te koop, MIG dubbele demper voor een rsv mille. Staat op not for road use dus e keur zal er wel niet in zitten. Goed geluidje daar niet van, en ook nog bijna nieuw, maar weer toch net niet mijn ding ofzo. Goed bod = ophalen maar!

GRtz Eli.

~[edit ff fotootje]

IMG_2230.jpg
 
Laatst bewerkt:
srry was vergeten richtprijs erbij te zetten. 150 e zat ik zelf aan te denken, lijkt me een zeer redelijke prijs:)
 
Hoe dik is de pijp bij het dempertje zelf, en kunnen de dempers ook los van elkaar (zie er een montagestrip tussen zitten)?

Groet Frans
 
pijp bij het dempertje zelf zou ik niet weten ik ben mijn schuifmaat kwijt, maar de dempers kunnen zeker los van elkaar, de strip die je ziet zitten is de ophang strip, en daar achter zit per demper een ophanging. Als het heel belangrijk is om die maat te weten moet ik je dat antwoord even verschuldigd blijven dan probeer ik ff ergens een schuifmaatje vandaan te toveren.

Gtrz, Eli.
 
pijp bij het dempertje zelf zou ik niet weten ik ben mijn schuifmaat kwijt, maar de dempers kunnen zeker los van elkaar, de strip die je ziet zitten is de ophang strip, en daar achter zit per demper een ophanging. Als het heel belangrijk is om die maat te weten moet ik je dat antwoord even verschuldigd blijven dan probeer ik ff ergens een schuifmaatje vandaan te toveren.

Gtrz, Eli.

Dus als ik het goed begrijp zit er achterop de dempers een montageplaat of zo iets?
Ik wil graag 1 demper voor de linkerkant en 1 voor de rechterkant gebruiken, maar dat zal wel niet gaan dan??
Laat even weten of dit zo is, zo ja dan kunnen ze naar SoesAddict

Groet, Frans
 
Dat kan wel, maar dat is niet zo mooi denk ik, de merkplaatjes zitten beide rechts, en de montage oren zitten boven bij de onderste demper, en onderaan bij de bovenste. beetje warrig uitgelegd maar je snapt me vast wel ;)
 
Dat kan wel, maar dat is niet zo mooi denk ik, de merkplaatjes zitten beide rechts, en de montage oren zitten boven bij de onderste demper, en onderaan bij de bovenste. beetje warrig uitgelegd maar je snapt me vast wel ;)


Ja, ik snap het.

Mooie dempers, maar jammer genoeg niet voor mijn turboproject.
Ik denk dat je er een ander erg blij mee kan maken!!!

Succes
 
thanks, dan wacht ik SoesAddict even af. Hij staat ook op marktplaats voor 160 e en daar hebben ook wel lui belangstelling:p
 
Was een slip on, maar uurtje geleden verkocht via marktplaats, helaas! (niet voor mij want daar was ie duurder ;))

dus mag slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan