Wie weet waar ik dempers kan scoren voor mijn longshots?

mars69

Rookie
14 jun 2008
16
0
Op mijn Wildstar zitten natuurlijk longshots van V&H, mooi zal je zeggen, dat vind ik ook,maar het geval wil dat ik ze zonder dempers heb gekocht, en aangezien ik vaak s`nachts thuis kom vanwege mijn werk, wil ik niet dat de hele buurt rechtop in bed zit.
Weet iemand waar ik deze dempers kan krijgen? Ik ben natuurlijk al flink aan het googlen geweest zonder enig resultaat. Of zijn er nog andere oplossingen om deze pipes iets rustiger te laten klinken?
Misschien ergens in de omgeving arnhem/nijmegen of via een internetsite, orgineel of universeel, maakt me niet zo veel uit.

thanks Mars.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet alleen dat highway hawk ze universeel verkoopt.
Als je longshots niet standaard met een demper komen, misschien dat je nog een gaatje moet boren. Ik vind mijn longshot achtige uitlaat met dempers al erg luid als ik sochtends of savonds op de oprit sta, dus ik wens je veel succes !
 
heb deze dempers nog liggen als het goet is als ik je mail adres heb kan ik je mijn adres geven kun je langs komen om te kijken of ze passen wil er € 50,00 voor hebben :] :]
 
Bedankt voor de reactie`s, ik ga er mee aan de slag, waarschijnlijk worden het die van highway hawk, ik heb gehoord dat deze maar een fractie kosten van de orginele en als dat wat betreft de sound niet zo veel uitmaakt is de keuze niet zo moeilijk. het moet wat rustiger, maar je moet hem natuurlijk nog wel kunnen horen.
 
Hallo M als je deze dempers bedoeld van HWH die passen niet in een V&H O-) O-) O-)
full
 
Ik heb werkelijk geen idee mike, ze zien er id niet uit als of ze zouden passen, maar een collega had het zelfde probleem en was volgens zeggen €10,00 kwijt, nieuwe v&h kosten ca. €90,00. dat vind ik nog al een groot verschil, dat geef ik dan liever ergens anders aan uit. maar even wat anders, mischien kom ik nog op andere gedachten, die dempers die jij hebt liggen, zijn die ongebruikt en woon je in de omgeving arnhem/nijmegen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Waarom maak je er zelf geen dempers?
'het is best eenvoudig zelf te maken.

neem 2 stukken alupijp van ca 20/25 cm lang en een diameter van ca 35/40mm, knijp de uiteinden dicht. en je hebt zo DB killers

killer.jpg


killer2.jpg


succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed idee bonko, ik had geen idee hoe, maar nu wel, simpel eigenlijk, waar kan ik die aluminiumpijp het beste scoren?
 
Het is voor elkaar, ik ben na een autoshop gegaan, heb daar 2 vw rear pipes gehaald van Walker, samen voor het bedrag van €15,50. gaatje geboord, boutje erdoor en klaar. Erg mooie plof nu. Bedankt voor jullie reactie`s.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan