CBR 600F Mivv sport demper/ linkpijp 96 PC31

KleinDuimpje

MF'er
3 nov 2006
146
3
Middelburg
Hierbij verkoop ik mijn mivv einddemper voor een Honda Cbr 600F uit 96 ( mischien ook voor andere jaartypen) hij is beschadigd (krasjes).
Voor een mooi racesound })

1070708vr3.jpg

Vraagprijs 65 euro

En dit is een linkpijp om een demper op te bevestigen. Ook voor PC31.

1070714dt1.jpg

Vraagprijs 25 euro

Mvgr Kevin
 
Hoi Kevin,


Kun je me vertellen wat de aansluitdiameter van die linkpijp is? De buitendiameter van het slip-on gedeeltje (het linkergedeelte op de foto dus wat zwart geblakerd is).

Volgens mij heb je die Mivv destijds van mij gekocht toch......zit zeker een goede sound in!

Groeten,
Max
 
Laatst bewerkt:
Dat durf ik niet te zeggen of die van jou is geweest maar heb hem idd van MF gekocht. Ik zal eens even gaan meten voor je! BRB
 
Zou je misschien meer foto's kunnen plaatsen van de krassen? Zijn de krassen ontstaan door een val?

Als de schade niet te ernstig is, heb ik wel interresse in de complete set.
 
Als ik me niet vergis is het een aparte linkpijp. De Mivv heeft de linkpijp er aan vast zitten dacht ik. En de krassen zijn zo ver ik weet oppervlakkig (als dit tenminste de demper is die ik een hele tijd terug aan de topicstarter verkocht heb)
 
als de linkpijp er gewoon al bij aanvast zit heb ik er wel oren naar heb de foto's idd gezien en de krassen zijn wat oppervlakkig miss dat ik er met de polijsttol nog wel wat uit krijg.
 
hallo is het een ronde of een ovale demper? kan het op foto niet echt zien

als hij ovaal is en de krassen niet te erg zijn heb ik interesse

als het niet door gaat met CBR_Repsol tenminste ;)
 
Laatst bewerkt:
Linkpijp is los, niet nodig bij de demper die kan je zo monteren. Het is af te halen in middelburg.
Pm mij voor verdere informatie.
Krassen zaten er al toen in hem kocht en zijn oppervlakkig.
En de demper is ovaal.
 
ik heb je gister al gewoon een mail gestuurd op t adres wat bij je profiel staat. pm pakt ie op een of andere manier bij jou niet. wil de demper wel hebben moeten we alleen even een daagje prikken dat ik m op kan halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan jou ook geen prive berichtsturen ik heb liever niet mijn email op het net staan.

FF kijken of het email adres danwel juist is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan