R6 99- 02 moto gp uitlaat te ruil/ te koop!! ( mmfm te zien)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tzr dick

Die hard MF'er
14 sep 2007
594
0
badhoevedorp
ik heb momenteel deze moto gp uitlaat onder mij 6je :9~ ben er heel tevreden mee! maar wil nu wel weer is wat anders proberen.

de diameter van de demper is 45 mm en pas eventueel ook op andere merken en type motoren, de demper bevestig je rechtstreek op de uitlaatbocht! komt een echte moto gp sound uit :9~ :}

het liefst ruil ik hem tegen een andere sport demper en anders is hij te koop!

even voor de duidelijkheid:

* ben opzoek naar een andere sport demper
* uitlaat kan evt omgeruild worden bij de mega meeting ( ja spel fout in de titel |( )
* 45 mm diameter
* echt moto gp sound!
* zeer hoog poser gehalte :+

:W
full
 
Laatst bewerkt:
hij is op te halen omgeving amsterdam ik rij er nu een paar weken mee, maar ik wil wat anders! en ik ga me motor voor woon werk verkeer gebruiken dis wil weer iets met iets meer demping, prijs is bieden ! maar het liefst ruil ik hem anders moet ik weer met me standaard demper gaan rijden ... maar kopen mag natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
lijkt jouw kont op de foto's nou zo hoog te staan (hoger als standaard) of lijkt dat door de uitlaat?

Ziet er mooi uit! Schopje!
 
ik wil hem wel kopen voor €75 ik woon zelf vlak bij Utrecht dus kan de pijp altijd ophalen.

laat maar horen wat je er van vind
 
ik denk niet dat iemand zou willen ruilen, ivm prijs van nieuwe, staan op de net voor 150€.
En 2dehandse sportdempers gaan voor 150-275€.
 
lijd ik met die pijp geen vermogens verlies?

ging net zonder rijden en toen ging die merkbaar langzamer
 
ik denk niet dat iemand zou willen ruilen, ivm prijs van nieuwe, staan op de net voor 150€.
En 2dehandse sportdempers gaan voor 150-275€.

ik wil ook wel bijbetalen, dat is geen probleem :)

lijd ik met die pijp geen vermogens verlies?

ging net zonder rijden en toen ging die merkbaar langzamer

ik heb geen vermogens verlies er mee hoor :N
 
Ik heb zelf een Laser oval demper en ben wel benieuwd hoe zo'n motoGP demper klinkt..
Heb ook een R6 uit '99 alleen wil er dan wel bijbetaling bij :)

We kenne wel keer afspreken om ff van demper te switchen en dan te bepalen wat we doen?
 
ik heb er een geluid fragment van!

maar als je in de buurt woont dan doen we dat! en hoeveel wil je er bij hebben ?
 
Stuur mij ff link van je geluidsfragment :)
Tis ook wat makkelijker schoonmaken die GP uitlaat :P

Voeg me ff toe op msn: motorbiker89@gmail.com
Praten we verder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan