Spanningsregelaar CBR900RR Fireblade SC44

Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Klein stukje afgebroken, verder goed. Inclusief kabel + aansluiting.
foto071di1.jpg

€ 25,-
 
Weet niet precies waar de dynamo zit :X

Dat is dat ding wat in je vliegwiel zit aan de linkerkant van je blok (waar bij jou het blok flink beschadigd is, daardoor zie je em ook zitten op je foto's). Het is dat ding met die koperen draden die gewikkeld zijn om een soort stalen ankertjes. Oja en er komen 3 gele draden uit.
 
Laatst bewerkt:
Fireblade eigenaren ;) sla je slag.... ze geven namelijk nog wel eens de geest.
 
Dat is dat ding wat in je vliegwiel zit aan de linkerkant van je blok (waar bij jou het blok flink beschadigd is, daardoor zie je em ook zitten op je foto's). Het is dat ding met die koperen draden die gewikkeld zijn om een soort stalen ankertjes. Oja en er komen 3 gele draden uit.
Volgens mij is die beschadigd, draden zijn iig door.....

Dan alleen de spanningsregelaar maar??
 
Volgens mij is die beschadigd, draden zijn iig door.....

Dan alleen de spanningsregelaar maar??

Die 3 gele draden bedoel je. Dat maakt niet uit, daar kan ik nieuwe aan solderen, gaat mij meer om die koperkleurige draden en de spoelen. Zijn die nog heel?
 
Is je dynamo kapot?

Die dingen blijven kapot gaan B|
Ze gaan altijd kapot als je SR kapot is, dus dan heb je 2 defecte onderdelen -O-

Ja 3e keer al. Alleen deze keer is mijn sr heel gebleven volgens carmo. Komt waarschijnlijk door dat cpu fannetje die ik er op gezet had.
 
Laatst bewerkt:
Draadjes zijn nog wel heel, maar hebben wel een tik gehad. Denk dus dat ie is overleden.... Zit ook nog wat olie bij :X

olie moet daar juist zitten. Als je je dynamo weg haald kan je je drijfstangen zien zitten. Op die plaatjes zie ik wel wat krassen op je ankers zitten. Misschien kan ik em wel fiksen. Als ik die sr koop van je kan ik dan die dynamo erbij krijgen? (uiteraard betaal ik de verzendkosten)
 
Laatst bewerkt:
olie moet daar juist zitten. Als je je dynamo weg haald kan je je drijfstangen zien zitten. Op die plaatjes zie ik wel wat krassen op je ankers zitten. Misschien kan ik em wel fiksen. Als ik die sr koop van je kan ik dan die dynamo erbij krijgen? (uiteraard betaal ik de verzendkosten)
Kun je niet beter ff bij Motorsloperij Meerlo vragen? Ze hebben erg veel tegen goede prijzen en ze versturen ook!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan