Suzuki Intruder 750 uit 1988

Thasmo

Rookie
14 sep 2008
26
0
Kruisland (Roosendaal)
Hallo lieve forum-mensen,

Nou mijn eerste berichtje op het forum.. haha..
Mijn vriendin heeft al jaren haar motorrijbewijs en naast het feit dat ik door haar verder ben aangestoken door het motor-rijvirus wil ik haar even introduceren zonder dat ze het weet haha.. (sommige mensen zullen denken wtf is dit maar lees ff door.., ik heb namelijk ook nog een paar vraagjes. :Y )

Ze heeft al een aantal motoren gehad waaronder een Honda Schadow.
Nu ik haar zo'n 3 jaar ken en andere dingen belangrijker waren dan een motor, rijdt ze er dus geen.. met veel pijn in het hart als er weer een aantal voorbij gereden komt..
Je kent dat verlekkerde kijken wel... :9 en dan weer de verhalen aanhoren van toen en toen en ik mis het zo enz... '( ..

Nu na even gespaard te hebben wil ik haar verrassen met jawel weer een motortje :] ..
De keuze is gevallen op een Suzuki Intruder 750 uit 1988.. en inderdaad ze weet van niets..Haar broer heeft ook een motorrijbewijs en zit in het complot en is met mij meegeweest om te checken enz. Nu gaan we de motor donderdag ophalen in Goes en we rijden hem naar Steenbergen om hem na te laten kijken, poetswerk enz.
En dan zaterdag.. als we zoals gewoonlijk naar mn schoonouders rijden...tada! he een motor (ik stal m bij mn schoonouders) haha nja als ik een btje goed kan inschatten word t janken geblazen ;) ..

MAAAAARRRR... ik heb zelf geen motorrijbewijs (ik bel de verzekering en laat m vanaf donderdag verzekeren, dat is geen probleem heb ik al gecheckt) en wil hem zelf op mijn naam overschrijven en pas zaterdag op haar naam laten zetten.. Kun je ook al heb je zelf geen motorrijbewijs de motor bij t postkantoor op je naam laten zetten en zo ja, met welke papieren?
Jaja ik weet t 2x kosten maarja anders ist geen verrassing meer he! *O*

Dus kan iemand mij helpen... is het mogelijk om de motor op je naam te zetten ook al heb je geen motorrijbewijs (wel autorijbewijs)....?

Thanks alvast!

Groetjes Monique
full
 
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. het zijn 2 verschillende zaken.

Bij het postkantoor wordt bij het overschrijven niet gevraagd of je wel goed genoeg kunt rijden om een motor in eigendom te kunnen hebben. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan. Je moet legitimatie meenemen EN een uitreksel uit de gemeentelijke basis administratie. let op: er moet duidelijk Uitreksel op staan en een stempel. Dan kun je hem gewoon overzetten.

Gefeliciteerd met je aankoop: intruders zijn briljant :}.

Jammer alleen, dat je foto zo klein is. Graag zien we meer foto's van de motor!
 
Ja dat kan. Je moet legitimatie meenemen EN een uitreksel uit de gemeentelijke basis administratie. let op: er moet duidelijk Uitreksel op staan en een stempel. Dan kun je hem gewoon overzetten.

Gefeliciteerd met je aankoop: intruders zijn briljant :}.

Jammer alleen, dat je foto zo klein is. Graag zien we meer foto's van de motor!

Moet je ook al een uittreksel uit de GBA hebben, naast je legitimatiebewijs?

Ze willen alleen de motor op naam zetten en niet een motorrij-examen aanvragen (ik meen me te herinneren dat dat toen wel nodig was.) ;)

Enne Intruders zijn inderdaad wel briljant :} :]
 
Ja, dat moet. Ik spreek echt uit ervaring!

http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/motor/kopen_en_verkopen/legitimeren.htm (404 | RDW)


een Nederlandse identiteitskaart + een recent afschrift uit de GBA;
een buitenlandse identiteitskaart (uit een EU/EG-land) + een recent afschrift uit de GBA;
een diplomatiek paspoort + een recent afschrift uit de GBA of een verklaring van het Ministerie van Buitenlandse Zaken;
een Nederlands reisdocument voor vreemdelingen + een recent afschrift uit de GBA;
een Nederlands reisdocument voor vluchtelingen + een recent afschrift uit de GBA;
een dienstpaspoort + een recent afschrift uit de GBA;
een buitenlands paspoort + een recent afschrift uit de GBA;
een actuele bedrijfsvoorraadpas (+legitimatie)
 
Laatst bewerkt:
Ach, zo heel duur is een uitreksel GBA ook weer niet en je hebt hem binnen 10 minuten.
 
Hoihoi,

Thanks voor alle reacties :}
Nou dat wordt vanmiddag maar even een Uitreksel halen..:Y
Maar 4 eurotjes..

Ben zelf ook helemaal weg van de intruder..
Ik heb m van marktplaats.nl na heel veel gezoek..
Foto's via de link te bewonderen

http://link.marktplaats.nl/192693688

*O* *O* *O*

Maar goed, hij rijdt prima volgens mn zwager, maar er is 1 minpuntje..
Hij loopt niet stationair.. wel gewoon als je m start (ja de motor was koud) maar als je dan wegrijdt en voor zeg maar een rotonde terug wil schakelen dan valtie stil als je niet ook nog eens gas bij geeft.
Dus moet m eerst nog ff wegbrengen naar een garage, maar stel dat het niet om het rijker afstellen gaat maar dat het de caburateurs zijn.. wat gaat mij dat kosten denken jullie? :?

Thanks nogmaals!

Groetjes Monique
 
Hoihoi,

Thanks voor alle reacties :}
Nou dat wordt vanmiddag maar even een Uitreksel halen..:Y
Maar 4 eurotjes..

Ben zelf ook helemaal weg van de intruder..
Ik heb m van marktplaats.nl na heel veel gezoek..
Foto's via de link te bewonderen

http://link.marktplaats.nl/192693688

*O* *O* *O*

Maar goed, hij rijdt prima volgens mn zwager, maar er is 1 minpuntje..
Hij loopt niet stationair.. wel gewoon als je m start (ja de motor was koud) maar als je dan wegrijdt en voor zeg maar een rotonde terug wil schakelen dan valtie stil als je niet ook nog eens gas bij geeft.
Dus moet m eerst nog ff wegbrengen naar een garage, maar stel dat het niet om het rijker afstellen gaat maar dat het de caburateurs zijn.. wat gaat mij dat kosten denken jullie? :?

Thanks nogmaals!

Groetjes Monique
Ik heb het zelf ook, maar alleen als ie echt koud is. Het is een kwestie van afstellen en carburateurs schoonmaken / reviceren. Ik heb geen idee wat dat je gaat kosten.
 
Intruders for the win roept ie... Ik geloof nooit dat ze echt zullen winnen, maar het rijdt wel lekker O-)

Ik heb nog niks anders gereden dan mn les motor en mijn 1e bike ---> Suzuki Intruder :]

Dus kan ook niet verder oordelen.... ;)
 
Ach tegen een supersport leggen we het toch echt af hoor _O-. Maar het zijn in ieder geval grappige motoren om op te rijden. En in tegenstelling tot wat iedereen roept vind ik woon-werk er prima mee te doen. Het scheelt me i.i.g. snelheidsovertredingen O-)
 
Gaaf zo'n mooie fiets, niet lekker handig zelf zitten te verkloten, maar kom langs op 1 van onze gratis sleuteldagen, dat is voor

- Inruders
- Oldtimers
- en wat andere barrels, dat is per mail of forum opvraagbaar

Hier een paar foto's van 13 sept

klik
en klik intruders is altijd bingo, maar ff op het juiste forum daarvoor zitten bij ons op http://www.vrijerijderijders.tk (www.vrijerijderijders.tk) (meestal alleen per mail toegang ) of via www.motorforum.org want kan niet alle forums bijhouden zeg maar. Alleen BBQ erbij, en straks oliebollen erbij (24 jan) is verplicht zonder kosten altijd.

Kortom niet eerst op kosten maar only intruders worden bij ons goed verzorgd 6 x per jaar tegen 0.00 aan kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan