Div. Suzuki en Honda onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
schopje maar even dan, van het weekend even weekendje eifel en Ardennen dus kan ik niet schoppen ;) en reageren
 
wie heeft je motor opgekocht? ik namelijk nog opzoeken naar een k2 teller unit.
 
hehe die is niet meer bruikbaar :P


teller is ook niet zo netjes meer trouwens, is allemaal remvloeistof over heen gelopen, dus kijk daar mee uit.

frame heeft een klein deukje ja ja :')

319573547_5_DnpO.jpeg


_O-
 
maakt eingelijk weinig uit hoe de buitenkant eruit ziet als de teller opzich het maar 100% doet.. ik heb nog wel een buitenkant.
 
Ik heb even wat vraagjes over jou undertail. moet ik daarvoor nog gaan zagen in de orginele kont of accubak? Waar heb je 'm ooit vandaan (als die ondertussen al verkocht is)? En zit er ook een kenteken houder bij?
ik hoor het wel
Mssl Remco
 
Ik heb even wat vraagjes over jou undertail. moet ik daarvoor nog gaan zagen in de orginele kont of accubak? Waar heb je 'm ooit vandaan (als die ondertussen al verkocht is)? En zit er ook een kenteken houder bij?
ik hoor het wel
Mssl Remco


Je hoeft niet te zagen in het orginele kontje.
Het is je orginele tail bak volledig verwijderen en deze er voor terug plaatsen incl de accu en alle zekeringen en noem maar op, je moet heel misschien de rubbers van je duo kapje iets inkorten maar veder niet.
Kentekenplaat houder zit er ook bij dat is een onderdeel van de undertail.
Weet niet presies meer waar ik hem aangeschaft heb, maar heb hem via een nl's site besteld en er zijn er maar een paar in nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan