Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Today was THE day!

De motor opgehaald bij Termaat. Hmmmmmmmmmm, wat een lekker ding is het toch (de motor hè)!

full


Helaas was de akra uitlaat er nog niet, die staat bij Yamaha op nalevering, ergens 1e week november. Nou, dan is er weer iets om me op te verheugen. Moet zeggen dat ik dit geluid ook al leuk vind, dus het wordt alleen maar leuker.

De motor eerst rustig 25 km warmgereden en daarna de inrijprocedure ala mototuneusa gevolgt. Morgen ff olie en filtertje laten vervangen, en daarna mooi blijven rijden. Hopenlijk blijft het nog even droog met af en toe een zonnetje.

En droog en zon op de 12e uiteraard!

Nou mensen, als jullie een zwarte MT-03 zien rijden in regio West Maas en Waal, dan is de kans groot dat ik dat ben. Tot spoedig!

Grtz,

Kees
 
jah en als ik dan ga zwaaien om je een hart onder de riem te steken.. reageer je er niet eens op !!! ging nog aso op 2 banen rijden om je aandacht te trekken maar nee hoor :(

Ja, dat doet ie wel vaker, net ofdat ie je niet kent _O-

@ bleu_eyes: mooie fiets
 
Laatst bewerkt:
Today was THE day!

De motor opgehaald bij Termaat. Hmmmmmmmmmm, wat een lekker ding is het toch (de motor hè)!

[afbeelding]

Helaas was de akra uitlaat er nog niet, die staat bij Yamaha op nalevering, ergens 1e week november. Nou, dan is er weer iets om me op te verheugen. Moet zeggen dat ik dit geluid ook al leuk vind, dus het wordt alleen maar leuker.

De motor eerst rustig 25 km warmgereden en daarna de inrijprocedure ala mototuneusa gevolgt. Morgen ff olie en filtertje laten vervangen, en daarna mooi blijven rijden. Hopenlijk blijft het nog even droog met af en toe een zonnetje.

En droog en zon op de 12e uiteraard!

Nou mensen, als jullie een zwarte MT-03 zien rijden in regio West Maas en Waal, dan is de kans groot dat ik dat ben. Tot spoedig!

Grtz,

Kees

argh! k was ook nog ff bij termaat vandaag..heb ik je gemist! grrr...hoelaat was je er? moet na 3 uur geweest zijn...

hijs wel mooi *O*
 
Gefeliciteerd Blue_eyes :pompom:

Tof ding!

Ik heb dezelfde helm trouwens, maar dan de rode. Erg fijn ding.
 
Laatst bewerkt:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Gracias voor de complimenten mensen! Ben er reuze blij mee.

full


Morgen hopenlijk nog wat km erop zetten. Nou ff pitten. :z :z

@ Jordy - Ik was er rond 16:45, toen ff kenteken op naam zetten, en rond 17:15 was de aflevering. Ja, echt jammer dat we elkaar misgelopen zijn, dat zou leuk zijn geweest. Maar de herkansing is binnenkort, op de 12e.

@ Gman_nl - Is Arai Viper GT kleur black - silver, vond ik mooi bij de kleuren van de fiets passen. Zit lekker ja, en stil zeker vergeleken met m'n Airoh TR1 die ik hiervoor had.

Truste, en veel mooie motor kilometers gewenst.

Grtz,

Kees



 
Aan eenieder die nu een motor koopt, terwijl de gure natte vieze zonlichtloze winter op de stoep staat: sterkte! Moge het goede weer snel komen!

Aan mezelf: ga's slapen, idioot.
 
Mooie bike, bleu eyes :)

Net ff stukje gereden heerlijk, maar was het maar mooi weer :)
Haha moest ff denken aan dat ritje van vorig jaar..
Brrr, da was pas koud! :P

27521940.jpg

27521965.jpg


_O-

@ Youri ik ga vnaaf niet naar de XX t was uitverkocht :(
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike, bleu eyes :)

Net ff stukje gereden heerlijk, maar was het maar mooi weer :)
Haha moest ff denken aan dat ritje van vorig jaar..
Brrr, da was pas koud! :P

[afbeelding]
[afbeelding]

_O-

@ Youri ik ga vnaaf niet naar de XX t was uitverkocht :(

Dat was mijn eerste ritje met MF, jeugdsentiment :P
Hoeveel bar had NMGN-R6 ook alweer in zijn achterband _O-

Vandaag was het lekker in de zon, helaas niet gereden :(
 
Laatst bewerkt:
@ JW Dipshit! Dat had je kunnen weten. Jammer! -O-

En nou Syndicate???

Ben ik vorig jaar geweest is zeker wel de moeite het is dat ik de kaartjes al heb voor de XX anders was het nog een moeilijke keuze geweest.
 
Laatst bewerkt:
Als er nog eens een Yamaha dealerdag komt met vrijblijvende proefritjes dan wil ik echt op die MT-03 en MT-01 stappen. Al denk ik dat ik voor het geld toch een Superduke haal ipv MT-01 :P
 
Als er nog eens een Yamaha dealerdag komt met vrijblijvende proefritjes dan wil ik echt op die MT-03 en MT-01 stappen. Al denk ik dat ik voor het geld toch een Superduke haal ipv MT-01 :P

Ik ben zwaar onder de indruk (van de looks) van de nieuwe V-max. :} *D :} *D :}
Prachtige en imposante machine is vind ik dat. Alleen dat gewicht hè, die 310 kilo, niet normaal meer. Begrijp niet dat er geen achteruit op zit.

Hoe duw je dat ding "ff" in de juiste richting...? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zwaar onder de indruk (van de looks) van de nieuwe V-max. :} *D :} *D :}
Prachtige en imposante machine is vind ik dat. Alleen dat gewicht hè, die 310 kilo, niet normaal meer. Begrijp niet dat er geen achteruit op zit.

Hoe duw je dat ding "ff" in de juiste richting...? :? :? :?

Dat is 3x zo zwaar als men brommer -O- -O-
Maar ik neem aan dat ie wel meer dan 3x zo veel vermoge heeft :) :)
 
Dat is 3x zo zwaar als men brommer -O- -O-
Maar ik neem aan dat ie wel meer dan 3x zo veel vermoge heeft :) :)

200 PK en 170 NM....., zou voor de meeste mensen voldoende moeten zijn denk ik.... :?

En anders schroef je er toch gewoon een turbo op.... :}
 
Laatst bewerkt:
Misschien, moet m'n MT-03 inrijden. Werk van 9 - 5. Welke tijd en lokatie / route had je in gedachten, en wat rij jij?
 
Dat was mijn eerste ritje met MF, jeugdsentiment :P
Hoeveel bar had NMGN-R6 ook alweer in zijn achterband _O-

Vandaag was het lekker in de zon, helaas niet gereden :(

Haha 0, niks Bar? :9


@ JW Dipshit! Dat had je kunnen weten. Jammer! -O-

En nou Syndicate???

Ben ik vorig jaar geweest is zeker wel de moeite het is dat ik de kaartjes al heb voor de XX anders was het nog een moeilijke keuze geweest.


Heb gister maar in de lokale kroeg rond gehangen :P
V buuren (Blue eyes zalt wel kennen)

Naja zaterdag Poing en dan op naar Thrillogy *O*
 
Zooooooo zijn er nog mensen die morgen gaan motor rijden ivm het goede weer wat ons morgen tegemoet komt

ik hoor het graag

Ja, ABC-man en ik hebben een rit gepland :]
Vertrek om 09:00 richting Utrecht :]
Nog een zelf gemaakt filmpje :+



















Wij pakken alleen de auto op zoek naar een motor :W
 
Laatst bewerkt:
Misschien, moet m'n MT-03 inrijden. Werk van 9 - 5. Welke tijd en lokatie / route had je in gedachten, en wat rij jij?


ik had gedacht overdags, omdat ik toevallig vrij ben want het is tegenwoordig al zeer snel donker. maare we houden nog ff contact.!

Maar ik rijd een sv650 uit 2000, voor de info :]
 
ik had gedacht overdags, omdat ik toevallig vrij ben want het is tegenwoordig al zeer snel donker. maare we houden nog ff contact.!

Maar ik rijd een sv650 uit 2000, voor de info :]

Ik moet om 1630u naar school, vóór die tijd kan ik best zien of m'n FZR start... Hoe laat had je in gedachten? Dan zorg ik in ieder geval m'n bed uit te komen.

Nul zes één vijf acht vijf 3210!
 
Haha 0, niks Bar? :9Heb gister maar in de lokale kroeg rond gehangen :P
V buuren (Blue eyes zalt wel kennen)

Naja zaterdag Poing en dan op naar Thrillogy *O*

Van Buuren ken ik wel zit daar op de hoek toch? Dacht dat daar alleen op vrijdags wat te doen was.

@ Poser Ben jij opzoek naar een pekelfiets of is abc op zoek naar wat anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan