Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@JW: Ik zit nog te twijfelen
Buienradar

Gisteravond Erwin gespot
images
 
Ik rij vandaag naar huis van sgool. :]
Halverwege de rit begint de brommer beetje te trillen. (meer dan normaal)
Kom ik thuis, zijn de bouten in het tandwiel er bijna uit! -O-
Nog 3km verder en ze waren eruit gegaan en zou ik op me muil zijn gegaan :/

Iemand enig idee hoe het kan dat ze los zijn gegaan?

Heb het probleem eerder gehad, maar dacht toen dat het aan de vorige eigenaar lag omdat de boute er gewoon scheef inzaten.
Dus heb het helemaal laten uitboren en opnieuw tappen.
Flink lange boute erin gezet, vervolgens ongeveer 2750 km mee gereden.
En zitte ze weer los.
 
Ik rij vandaag naar huis van sgool. :]
Halverwege de rit begint de brommer beetje te trillen. (meer dan normaal)
Kom ik thuis, zijn de bouten in het tandwiel er bijna uit! -O-
Nog 3km verder en ze waren eruit gegaan en zou ik op me muil zijn gegaan :/

Iemand enig idee hoe het kan dat ze los zijn gegaan?

Heb het probleem eerder gehad, maar dacht toen dat het aan de vorige eigenaar lag omdat de boute er gewoon scheef inzaten.
Dus heb het helemaal laten uitboren en opnieuw tappen.
Flink lange boute erin gezet, vervolgens ongeveer 2750 km mee gereden.
En zitte ze weer los.

Vaker aandraaien :+ En Loctite/kit gebruiken met monteren. Waar rijd je op?
 
Altijd nog beter als een scootertje he :X
Maja valt wel vaak uit versnelling en dan met name in de hogere versnellingen -O-
Maar is toch maar voor 19 maanden ongeveer.
En dan een motortje :)
 
Twonha is terug van twee dagen circuitrijden op Assen!

De Yamaha FZR 600 heeft zich hééééérlijk gedragen op circuit, heb echt fantastisch genoten! Was al één keer eerder geweest op Assen dus nu meegereden met de Ervaren groep. Oude snelste tijd 2.26, nieuwe tijd van 2.16, maar liefst tien seconden van de tijd af!

FZR600, 2 minuut 16, en daarmee een betere tijd dan menig prutser met peperdure fiets!

Ben nu wel doodop, dus trusten allen. Fotomateriaal... Binnenkort.
 
Twonha is terug van twee dagen circuitrijden op Assen!

De Yamaha FZR 600 heeft zich hééééérlijk gedragen op circuit, heb echt fantastisch genoten! Was al één keer eerder geweest op Assen dus nu meegereden met de Ervaren groep. Oude snelste tijd 2.26, nieuwe tijd van 2.16, maar liefst tien seconden van de tijd af!

FZR600, 2 minuut 16, en daarmee een betere tijd dan menig prutser met peperdure fiets!

Ben nu wel doodop, dus trusten allen. Fotomateriaal... Binnenkort.

IK BEN JALOERS :}

leuk man, 2 dagen circuit, via wie of wat doe je dat?
2.16 is best een leuke tijd, volgende keer weer 10sec. eraf op naar de 01:..... })
 
IK BEN JALOERS :}

leuk man, 2 dagen circuit, via wie of wat doe je dat?
2.16 is best een leuke tijd, volgende keer weer 10sec. eraf op naar de 01:..... })

www.crtholland.nl

Kost een beetje, maar twee goede snelheidsboetes en je hebt het er al uit. En in Nederland is er géén leukere route dan het circuit van Assen! })

Volgens mij is 2.16 een erg goede tijd: ik rijd toch een standaard FZR600 uit 1993. *D
Wil ik nog echt veel sneller moet ik een andere fiets meenemen. Misschien dat ik wel de Ducati 1098 mag lenen die ik gisteren inhaalde, of de GSX-R circuitfiets die ik op zes seconden zette. :W :$ :]
 
www.crtholland.nl

Kost een beetje, maar twee goede snelheidsboetes en je hebt het er al uit. En in Nederland is er géén leukere route dan het circuit van Assen! })

Volgens mij is 2.16 een erg goede tijd: ik rijd toch een standaard FZR600 uit 1993. *D
Wil ik nog echt veel sneller moet ik een andere fiets meenemen. Misschien dat ik wel de Ducati 1098 mag lenen die ik gisteren inhaalde, of de GSX-R circuitfiets die ik op zes seconden zette. :W :$ :]

Is idd een nette tijd voor iemand die er nog nooit gereden had en met een fzr600 van 93. ;)

Mijn snelste tijd was 2.06. de eerste keer. Dinsdag was ik er voor de 2e keer alleen was er heel veel regen. :( En geen regenbanden dus niet gereden. '(

Zandvoort was wel erg lekker en heb daar 2.07 gereden zondag.
Kan alleen nergens foto's nog vinden van die dag. B|

Morgen weer de straatkuipen erop en nog ff rijden want het word heelijk weer! *O*
 
Is idd een nette tijd voor iemand die er nog nooit gereden had en met een fzr600 van 93. ;)

Mijn snelste tijd was 2.06. de eerste keer. Dinsdag was ik er voor de 2e keer alleen was er heel veel regen. :( En geen regenbanden dus niet gereden. '(

Zandvoort was wel erg lekker en heb daar 2.07 gereden zondag.
Kan alleen nergens foto's nog vinden van die dag. B|

Morgen weer de straatkuipen erop en nog ff rijden want het word heelijk weer! *O*
2.06 eerste keer met een R6? Dan rijd je wel helemáál als een bezetene geloof ik! :P
Ik heb in juni op Assen gereden (2.26), en nu woensdag (2.22) en donderdag (2.16).

In de bochten ben ik sneller dan menig andere rijder maar het vermogen van de motor is toch echt een knelpunt. Niet erg, maar wel te merken als je iemand inhaalt en 'm vervolgens op het rechte stuk weer langs moet laten. :$
 
2.06 eerste keer met een R6? Dan rijd je wel helemáál als een bezetene geloof ik! :P
Ik heb in juni op Assen gereden (2.26), en nu woensdag (2.22) en donderdag (2.16).

In de bochten ben ik sneller dan menig andere rijder maar het vermogen van de motor is toch echt een knelpunt. Niet erg, maar wel te merken als je iemand inhaalt en 'm vervolgens op het rechte stuk weer langs moet laten. :$

Waren meteen met de rode groep meegegaan en dan hun lijnen bekijken en er achteraan maar. })

Maar was idd met een R6 en weet zeker dat als ik een paar keer ben geweest en en het circuit leer kennen ik betere tijden kan neerzetten.
Baalde echt super dinsdag! Gewoon ff 180 euro excl. het erheen rijden weggegooit! B|
Maar rijden als een gek dat valt wel mee wil liever niet op mijn plaat gaan. :+

Maar voor jou dan tijd voor iets snellers en nieuwers?
Toch lekker als je een beetje bij kan trekken op het rechte stuk.
 
Maar voor jou dan tijd voor iets snellers en nieuwers?
Toch lekker als je een beetje bij kan trekken op het rechte stuk.
Uiteindelijk wel iets nieuws, maar voorlopig geen geld voor. De FZR staat haar mannetje en ik weet dat het nog wel harder kan - in Strubben ligt altijd nog wel ruimte en de snelle bochten vanaf de Bult zouden ook harder kunnen. Maar ja, toch altijd maar dat beschermengeltje dat je niet voor het hoofd wilt stoten... :j
 
@ WSX

Ik heb nog een paar Bridgestone BT016 's liggen voor 50 euries.
Ze zijn wel het circuit opgeweest maar is nog cker 1000 km mee te rijden hoor.
Maat 120/70/17 190/50/17

ieder ander geinteresseerde mag ze natuurlijk ook hebben

26092008vs1.jpg
 
Heb vandaag trouwens een nieuwe stuurdemper gekocht van HYPERPRO.
239 eurotjes inclusief montage bij HK in Uden

Geen cent teveel hoor :Y

hyperprotq7.jpg


De zwarte :9
 
Laatst bewerkt:
@ Fred ik ga morgen kijken voor een andere motor en dat houden mijn bandjes nog wel even vol. Mocht ik op korte termijn geen andere motor kopen dan laat ik het weten.

(Moet ze namelijk dan ook nog even ergens erop laten zetten)

PS. Ik dacht dat ik je van de week in de stad tegenkwam maar volgens mij heb jij geen matzwarte helm ofwel??
 
Goeie helm! :P

@WSX:
Veel succes morgen in schijndel (ik verwacht dat je daaro gaat kijken? ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan