Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb geen zin om terug te bladeren door het topic , maar voor wat voor een motor ga je kijken WSX?


Een sv1000 naked. Maar heb nu een flinke kater alweer? yep alweer :P

Dus rij er zo op mijn dooie gemak maar eens heen.

@ Aaron dankje gaat geodkomen ik laat nog wel even weten hier of het iets is.
 
Net even flink wezen knallen.
Denk zal de dijk lent - tiel even nemen }) }) })

Resultaat :( :( :( :( :( :(



Bijna de gehele dijk opnieuw bedenkt met een verse laag kut-asvalt en stenen.
Glibberen en glijden, wie nog een WRC in de schuur heeft staan kan er lekker spelen maar mij niet meer gezien. :N

Maas gespot op 1 wiel langs triavium :W
 
Posert, vanaf waar is dat? Van Dodewaard tot aan Tiel ligt in ieder geval dat spul, da's ondertussen alweer een beetje aangehard, ligt het nu ook daarvoor?
 
Het zou mooi zijn als Rossi morgen inderdaad weer wereldkampioen wordt :) Ik zit in ieder geval voor de tv zondagochtend!

Zijn er overigens hier nog forumleden die misschien nog mensen kennen die interesse hebben in een budgetbike? Een goed onderhouden Suzuki GSX-600F uit 1990?
 
Het zou mooi zijn als Rossi morgen inderdaad weer wereldkampioen wordt :) Ik zit in ieder geval voor de tv zondagochtend!

Zijn er overigens hier nog forumleden die misschien nog mensen kennen die interesse hebben in een budgetbike? Een goed onderhouden Suzuki GSX-600F uit 1990?

Dit is je kans Mike, hoe klinkt dat: "gelijkwaardig materiaal" ;) :+

NR34, wat moet die soes gaan kosten en zitten er dingen aantekomen zoals banden, ketting, etc., gewoon nieuwsgierig ;)
 
Volgens mij was haar bike teruggevonden en wilde ze hem op laten knappen. Maar goed, mochten er nog geinteresseerden zijn, dan hoor ik het graag. Ik heb er jaren met plezier opgereden. En mijns inziens vraag ik er niet de hoofdprijs voor. Hij staat in het te koop forum.
 
Zo zal ook maar eens iets laten horen :9
Laatste 3 dagen niet meer opt I-net geweest :P

Ik wil morgen best een ritje maken richting Valkenswaard, zal Jochem zo ff bellen en dan nog iets laten weten :)

@ Mike als ik een WRC in de schuur had staan, zat ik nu waarschijnlijk niet thuis })

Mzzls :W
 
Laatst bewerkt:
ey jw, ik moet morgen ochtend eerst me oma verhuizen. ff kijken hoe snel ik daar mee klaar ben. hoelaat wille jullie vertrekken?
 
Race toch maar even opnemen. Begint al om 06:00 op RTL7.
Beetje te vroeg voor mij. :Z
Wordt 's middags herhaald. ;)

Op BBC2 begint de uitzending pas rond een uur of één (zie ook "Op TV" op racesport.nl), da's een schappelijker tijd plus Brits commentaar!
 
Vandaag in Schijndel geweest bij Huybers opzich wel een relaxte zaak. Mooie koffiehoek met aardige grieten alleen de verkoper vind zichzelf net iets te belangrijk. Maargoed dat zal wel komen omdat hij de enige verkoper is daar.

Al met al vond ik de SV die hij had staan te duur en aangezien hij niks met de prijs wilde doen had ik het gauw gezien daar.

Dus jammer maar helaas kunnen we weer rustig verder gaan zoeken. Al vraag ik me af of ik iets leuks tegen ga komen aangezien er maar weinig sv1000 nakeds zijn verkocht.

Kwam wel weer een mooie SP2 tegen in de witte kleurstelling :9~ :9~ 8-)

Blijven toch hele mooie machines.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag in Schijndel geweest bij Huybers opzich wel een relaxte zaak. Mooie koffiehoek met aardige grieten alleen de verkoper vind zichzelf net iets te belangrijk. Maargoed dat zal wel komen omdat hij de enige verkoper is daar.

Al met al vond ik de SV die hij had staan te duur en aangezien hij niks met de prijs wilde doen had ik het gauw gezien daar.

Dus jammer maar helaas kunnen we weer rustig verder gaan zoeken. Al vraag ik me af of ik iets leuks tegen ga komen aangezien er maar weinig sv1000 nakeds zijn verkocht.

Kwam wel weer een mooie SP2 tegen in de witte kleurstelling :9~ :9~ 8-)

Blijven toch hele mooie machines.

er staat een erg mooie sv1000 op marktplaats. een zilvere. veel opties mischien is dat ieds?
 
er staat een erg mooie sv1000 op marktplaats. een zilvere. veel opties mischien is dat ieds?
Die heb ik inderdaad gezien bedankt voor de tip. Punt is alleen dat ik hem niet particulier wil kopen omdat ik dat dan ook met mijn motor moet doen en daar heb ik geen zin in.
 
Race toch maar even opnemen. Begint al om 06:00 op RTL7.
Beetje te vroeg voor mij. :Z

dan sta ik al naast het bed met 1 been in de auto onderweg naar winterberg...foto's volgen...wat doen dan? tis ook op 2 wielen maar dan zonder motor zeg maar...dus niet geheel off topic...hehe...

dus...truste!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan